تبلیغات

سزبازی

سزبازی

www.everydayhealth.comآیا رژیم غذایی نیمه روز ایمن و موثر برای کاهش وزن است ?

کارشناسان می‌گویند که رژیم غذایی عمومی می‌تواند به شما در کاهش سریع وزن کمک کند اما جلوگیری از آن ممکن است سخت‌تر باشد . در واقع , استفاده از رژیم‌های زودگذر مانند رژیم غذایی ممکن است حتی منجر به وزن بیشتر از شما شود .

رژیم غذایی رژیم غذایی بسیار پایینی است که برای کمک به کاهش وزن در مدت‌زمان کوتاهی طراحی شده‌است . به طور خلاصه , جولی گیل , rd , یک متخصص تغذیه و صاحب پروانه در میامی , توضیح می‌دهد : " بازار سه‌روزه رژیم غذایی خود را به مدت یک هفته از دست می‌دهد . "

با این حال , رژیم نظامی هیچ ارتباطی با ارتش ندارد . همچنین از اصولی که در ارتش واقعی استفاده می‌شود پیروی نمی‌کند . در واقع , به عنوان یک بررسی منتشر شده در مجله معاملات فلسفی جامعه سلطنتی ب : علوم زیستی که در مورد تغذیه در ارتش بررسی شده بودند , " تغذیه و ارتش اساسا ً در حال حرکت هستند " . به لحاظ تاریخی فقدان رژیم متعادل به عملکرد ضعیف نظامی منجر شده‌است .

رژیم نظامی به جای روش‌های تغذیه‌ای مبتنی بر ارتش , در زمان سفت شدن , نیازمند تداوم است . ریسک‌های متعددی در ارتباط با چنین جیره‌هایی , از جمله کسب تمام وزن پس از آن وجود دارد .

رژیم نظامی دقیقا ً چیست و برنامه کاهش وزن چگونه کار می‌کند ?

رژیم نظامی یک برنامه کوتاه‌مدت است که نیاز به کاهش مصرف کالری دارد . این محدودیت‌ها طی یک دوره سه‌روزه کار می‌کنند و سپس چهار روز از رژیم غذایی دور می‌شوید . برخی از کاربران به طور اتفاقی در رژیم نظامی شرکت می‌کنند , در حالی که برخی دیگر ممکن است سه روز و چهار روز در یک زمان استراحت کنند . در واقع , وب سایت رژیم غذایی اعلام کرد که افرادی که این طرح را برای چند روز دنبال می‌کنند , ممکن است تا ۴۰ پوند پوند را از دست بدهند, هر چند که متخصصان تغذیه شده به شدت توصیه می‌کنند که این کار را انجام دهند . ( بیشتر در این مورد) . )

زمانی که به کلمه " ارتش " فکر می‌کنید , ممکن است به یک رژیم سخت فکر کنید که شامل هر دو قدرت ذهنی و جسمانی است , اما هیچ اردوگاه پوتین لازم برای این نوع رژیم غذایی وجود ندارد . تعجب‌آور اینکه هیچ نیاز ورزشی وجود ندارد . البته طرفداران پیاده‌روی روزانه را تشویق می‌کنند .

بیشتر در رژیم غذایی

معروف‌ترین رژیم غذایی مد روز

معروف‌ترین رژیم غذایی مد روز

به جای سوزاندن کالری , رژیم غذایی با قطع کردن مقدار و انواع غذاهایی که می‌خورید تمرکز می‌کند . وب سایت این برنامه مصرف بین کالری و کالری در هر روز برای سه روز اول برنامه را توصیه می‌کند .

ساگین می‌گوید : " این رژیم غذایی هم در چربی کم است و واقعا ً به کمبود کالری برای کمک به مردم برای کاهش سریع وزن وابسته است . " در طول چهار روز , شما هنوز به خوردن یک برنامه کم‌کالری برای کالری کم‌تر یا کم‌تر تشویق می‌کنید .

طرفداران رژیم غذایی ادعا می‌کنند که روش سه روز در روز برای کمک به شما برای کاهش وزن بدون دخالت در متابولیسم مثل رژیم طولانی‌تر و بسیار محدود کننده موثر است . با این حال , این تضمینی نیست که شما در طول سه روز به رژیم غذایی خود برسید .

این روش یک روش واقعی‌تر برای کاهش وزن با توصیه موازنه کربوهیدرات‌های سالم , پروتئین ناب و چربی سالم برای هر وعده غذایی ارائه می‌دهد . در نهایت او پیشنهاد می‌کند که وقتی گرسنه هستید غذا بخورید و زمانی که پر هستید غذا بخورید . من شخصا ً یک خوار هستم . وقتی گرسنه هستم غذا می‌خورم و وقتی پر هستم , و غذاهایی می‌خورم که باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشم . وقتی سعی می‌کنم احساس خوبی داشته باشم , به همان اندازه که در حالت رژیم غذایی هستم , انتخاب‌های غذایی سالم‌تر دارم . "

منبع: www.everydayhealth.com

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...