تبلیغات

سربازی

سربازی

براساس گزارش & هدف به نقل از اسناد دادگاه ، Gallagher پس از یک حمله هوایی در یک ساختمان در موصل ، با این جنگنده برخورد کرد . " & هدف "گفت : " Gallagher ، عضو تیم SEAL ۷ عضو تیم SEAL در حال عملیات با بخش واکنش اضطراری عراق بود که با اصابت چاقو به یک جنگنده برخورد کرد که هدف گلوله قرار گرفته بود .

شاهدان عینی با این تیم به بازرسان گفتند که " با ناباوری " این اقدامات را انجام داده‌اند .

شکارچی معتقد است که مجازات و رفتار Gallagher's ناعادلانه بوده‌است .

هانتر گفت : " من همچنین گزارش‌هایی دریافت کرده‌ام مبنی بر اینکه Chief Chief به کشتی brig که گفته می‌شود او با کیفیت خدمات پزشکی ، خدمات بهداشت روانی یا نمایندگی قانونی تجهیز نشده است ، زندانی شده‌است . اگر درست باشد ، کاملا ً غیرقابل‌قبول است و بدون تردید ، من قانون را معرفی می‌کنم تا اطمینان حاصل شود که این وضعیت تکرار نمی‌شود .

او گفت : " بیگانگان قانونی آمریکای جنوبی از دسترسی بهتر به نمایندگی قانونی نسبت به جنگجویان نخبه our برخوردار هستند ؛ چرا که وکلای پست در سیستم قضایی نیروی دریایی این وضعیت را فرصتی برای اعلام نام خود و پیشبرد حرفه خود می‌بینند ."

شکارچی که نماینده California's ۵۰ ساله کنگره است ، از رسوایی خود مصون نبوده است .

شکارچی در ماه نوامبر با اتهام سو استفاده از بودجه‌های انتخاباتی برای هزینه‌های شخصی مجددا ً در انتخابات مجدد پیروز شد .

هانتر و همسرش ، مارگارت ، که گفته می‌شود برای خرید خواربار ، tabs بار ، تعطیلات در ایتالیا و لندن ، صورتحساب دندان‌پزشک ، شلوارک گلف و شهریه مدرسه برای فرزندانشان استفاده کرده‌است .

دادگاه فدرال ۴۸ صفحه‌ای که در ماه اوت ثبت شد ، ۶۰ فقره سو استفاده از پول اهدا کننده کمپین را شامل می‌شود ، از جمله برچسب زدن به یک خرید شخصی به عنوان کمک برای کمک به سربازان مجروح مجروح .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...