تبلیغات

سربازی

سربازی

مجلس لایحه‌ای را تصویب کرد که مانع از جریمه دادن سربازان قدیمی شده بود

این خانه لایحه‌ای را در روز سه‌شنبه تصویب کرد که هدف از آن جلوگیری از تنبیه مدارس از ضربات پنالتی در سربازان قدیمی است که تحت‌تاثیر شکست‌های va در اخذ شهریه و پرداخته‌ای مستمری قرار دارند .

براساس اظهارات دیون فیل , جمهوری‌خواه ایالت تنسی که ریاست کمیته قدیمی سربازان قدیمی را بر عهده دارد , در صورتی که جریمه‌ها یا بار سنگینی را بر دانش آموزان به عنوان نتیجه اداره امور سربازان قدیمی که منجر به پرداخت صورتحساب ‌های gi به موقع می‌شود , جریمه کند . "

این لایحه پاسخی جزئی از سوی خانه به خطاهای va در اختیار داشتن نرم‌افزار و سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات در محل برای رسیدگی به تغییرات نرخ کمک‌هزینه مسکن در زیر صورتحساب دائمی سال جاری آی تی برای ترم جاری بود که منجر به انبار هزاران شکایت شد .

پس از ضرب العجل های از دست دادن آخرین مهلت برای نصب سیستم‌های جدید , وزیر امور خارجه , روبرت جی, ماه گذشته اعلام کرد که این دپارتمان متعهد شده‌است که سیستم جدید را راه‌اندازی و تا دسامبر ۲۰۱۵ راه‌اندازی شود .

در دولت موقت متعهد شده تا سربازان قدیمی که ممکن است در پرداخت‌ها کوتاه شده باشند را پاک‌سازی و بازپرداخت نمایند .

در بیانیه‌ای اعلام کرد : " طراحی مجدد روشی که اداره منافع سربازان قدیمی در طول یک فصل شلوغ آکادمیک نرخ مسکن را محاسبه می‌کند , مانند پرواز هواپیما در هنگام ساخت آن بود , و این ناعادلانه و ناامیدکننده بود . "

" به همین دلیل است که ما اجرای قانون را برای سال آینده تنظیم می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ما فن‌آوری و فرمول درست برای قرار دادن سربازان قدیمی داریم . "

زبان این لایحه می‌گوید که مدارس و برنامه‌های آموزشی تصویب‌شده برای مزایای این لایحه " از تحمیل هزینه دیرکرد , ممانعت از دسترسی به امکانات , یا سایر جریمه‌ها علیه یک سرباز قدیمی یا واجد شرایط به دلیل پرداخت دیرهنگام شهریه و / یا حق‌الزحمه از va - - - - - - - - - - ممنوع است . "

رئیس کمیته دموکرات مینه سوتا و عضو عالیرتبه این کمیته گفت : " این لایحه " زندگی را برای سربازان دانشجویی آسان‌تر خواهد کرد که به طور منفی تحت‌تاثیر لایحه پرداخت مسکن صورتحساب مسکن قرار گرفته‌اند . "

نگاه دقیق همسر نظامی به مبارزه با سرطان

جنگ اسب جنگی توسط مالی مروارید

این مقاله در اصل بر روی یک سازمان خبری غیر انتفاعی انجام شد که بر پوشش وزارت دفاع و امور ایثارگران متمرکز بود .

مالی پرل یک مددکار اجتماعی است . او در مورد عدالت اقتصادی , این توانایی , و کاوش فضای بین علمی‌تخیلی و واقعیت مشتاق است . او در بروکلین با همسرش و گربه‌ها ساکن است .

هنر جنگ از اهمیت حیاتی برخوردار است . این مساله مرگ و زندگی است, جاده‌ای هم برای نجات یا ویرانی . …

وقتی فهمید که سرطان دارد , شوهرم دو چیز گفت : اول , " کاش در افغانستان می‌مردم , و سپس , " من باید برای تو بهتر می‌بودم . " او بر لبه تخت بیمارستان می‌نشیند , شانه‌های قوز کرده‌اش در یک لباس بزرگ پزشکی نمایان می‌شود .

بین اولین بیانیه او و هر چیزی که دنبال می‌شود , از دست رفته‌ام . قلبم رقابت نمی‌کند . وحشت نکرده‌ام . به جای آن , به خودم آرامش می‌دهم , عمیقا ً در مقابل سال‌های بی‌شمار نگه داشتن آن نفس می‌کشم . او حقیقت را می‌گوید , و ما را می‌بینم , دو نفر از شرکت کنندگان بی‌میل در یک معامله صلح با وساطت سریع , با آرامش وظیفه و قول به زمین گذاشتن اسلحه . به نظر من این نزدیک‌ترین کسی است که به معذرت‌خواهی خواهد آمد . به جلو خم می‌شوم و او به درون من می‌افتد . این نحوه تغییر محسوس بین سرباز و بیمار , همسر و مراقبت کننده است .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...