تبلیغات

سربازی

سربازی

نرخ بیکاری سربازان قدیمی در ماه نوامبر تا ۹۹ درصد افزایش یافت .

نوشته ریچارد کان

براساس آمار اداره آمار کار ( bls ) , نرخ بیکاری سربازان قدیمی در ماه نوامبر اندکی به 34 / 1 درصد افزایش‌یافته است, اما در دامنه تغییرات تاریخی برای سربازان قدیمی همه دوره‌ها باقی مانده‌است .

گزارش bls برای ماه نوامبر , منتشر شده در روز جمعه , نشان داد که نرخ بیکاری برای کهنه سربازان در تمام دوره‌ها از ماه اکتبر تا ۳۱ اکتبر در ماه نوامبر افزایش‌یافته است .

نرخ بیکاری در ماه اکتبر تنها بار دوم بود ; چرا که نرخ بیکاری برای همه سربازان قدیمی کم‌تر از ۳۳ درصد کاهش یافت . با توجه به bls , کم‌ترین میزان ثبت‌شده برای همه سربازان قدیمی در ماه اکتبر برابر با 17 / 57 درصد بوده‌است .

برای کهنه سربازان پس از جنگ , سربازان قدیمی جنگ با bls , نرخ بیکاری در ماه نوامبر به عنوان " کهنه سربازان جنگ خلیج‌فارس " طبقه‌بندی شدند , نرخ بیکاری در ماه نوامبر در مقایسه با آمار بیکاران ثبت‌شده در ماه اکتبر , یعنی زمانی که ملت از رکود اقتصادی خارج شده‌بود , بسیار پایین بود .

به گفته bls , در دوره جنگ جهانی اول, سربازان قدیمی سپر بیابانی و طوفان صحرا , نرخ بیکاری در ماه نوامبر برابر با 17 / 17 درصد کاهش‌یافته است .

برای جنگ جهانی دوم , سربازان کره‌جنوبی و ویتنام , نرخ بیکاری در ماه نوامبر برابر با 17 / 17 درصد کاهش یافت .

برای ملت به عنوان یک کل , نرخ بیکاری برای سومین ماه متوالی در حال افزایش بود .

تعداد افراد بی‌کار کم بود . bls در این گزارش نوشته‌است : " در طول سال , نرخ بیکاری و تعداد افراد بی‌کار به ترتیب به درصد کاهش یافت .

از میان گروه‌های اصلی کارگران , نرخ بیکاری مردان بالغ ( 49 / 57 درصد ) , زنان بزرگ‌سال ( 49 / 57 درصد ) , سفید پوستان ( 49 / 57 درصد ) , سفید پوستان ( 49 / 57 درصد ) , و اسپانیولی‌ها در نوامبر تغییر چندانی نشان ندادند .

ویلیام جی . کمیساریای عالی اداره امور بهداشتی گفت : " کار مراقبت بهداشتی در طول این ماه توسط jobs افزایش پیدا کرده و بیش از یک سال است که گسترش‌یافته است .

او گفت که استخدام کارگران در ماه نوامبر با افزایش یافتن شغل در صنایع شیمیایی و شیمیایی در فلزات اولیه افزایش یافت . او افزود که در طی چند ماه گذشته , تولید منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی شده‌است .

بسیاری از کاربران ثبت‌نام کرده‌اند تا ثبت‌نام کنند .

برخی بازنشستگان نظامی سال آینده شمار بالاتری از هزینه‌های ثبت‌نام را خواهند دید , در حالی که برخی هزینه‌های خارج از جیب نیز اندکی افزایش می‌یابد .

تنظیم هزینه نام‌نویسی , که در وب سایت فیس بوک منتشر شد و در نامه‌هایی که از طریق پست برای ذینفعان ارسال می‌شود, بخشی از تغییر هزینه سالانه براساس هزینه حقوق بازنشستگی ( کولا ) , ایالات‌متحده است . کولا نشان می‌دهد که کولا یک درصد است .

افزایش هزینه‌ها برای بازنشستگان

از سال آینده , بازنشستگان انفرادی که در نخست سال ۲۰۱۰ ثبت‌نام کرده‌اند , در هر سال ۰۰۰ " 1 دلار " پرداخت خواهند کرد , در حالی که خانواده‌ها پول پرداخت خواهند کرد . این مبلغ تقریبا ً یک میلیارد و نیم دلار افزایش است .

کیفیت زندگی کاربران متاثر از تغییر نیست .

هزینه‌های خارج از جیب برخی از بازنشستگان زودهنگام نیز اندکی افزایش خواهد یافت . افزون بر آن , هزینه‌های اقامت در اتاق‌های اورژانس در بخش‌های اورژانس در هر بازدید منجر به افزایش 15 / 10 دلار در هر بازدید خواهد شد , در حالی که هزینه‌های بستری در بیمارستان بستری در بیمارستان بستری شده‌اند .

برای بازنشستگان در حال حاضر , با استفاده از روش انتخابی , ویزیت اولیه در بخش مراقبت‌های اولیه نیز افزایش می‌یابد . بازدید از اتاق اورژانس نیز به میزان 1 / 5 میلیون دلار افزایش خواهد یافت .

افزایش هزینه‌ها برای خانواده‌های فعال , حفاظت و ذخیره

با توجه به جدول دست‌مزد به روز شده در وب سایت فیس بوک, خانواده‌های دارای عوارض با استفاده از انتخاب مجدد نیز شاهد افزایش هزینه‌ها خواهند بود .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...