تبلیغات

سربازی

سربازی

۲۰۱۹ نرخ بازنشستگی را افزایش می‌دهد

اگر شما یک سرباز قدیمی زمان جنگ با درآمد محدود هستید و دیگر قادر به کار نیستید ، ممکن است واجد شرایط برای یک سرباز قدیمی یا صندوق‌های بازنشستگی برای افراد مسن ۶۵ سال یا بیشتر باشد .

بسیاری از کهنه سربازان زمان جنگ به طور کامل از این واقعیت بی‌اطلاع هستند که اگر آن‌ها ۶۵ سال یا بیشتر باشند و بر درآمد محدودی داشته باشند، می‌توانند بدون معلول شدن ، به a بازنشستگی برسند .

شایستگی و شایستگی را رعایت کنید

شما می‌توانید برای یک مقرری veteran's واجد شرایط باشید اگر :

شما را از خدمت به غیر از شرایط غیر شرافتمندانه معاف می‌کردید ،

و

شما به مدت ۹۰ روز یا بیشتر از یک روز در طول یک دوره از زمان جنگ خدمت کرده‌اید .

شما برای همیشه و کاملا ً معلول هستید ، یا سن ۶۵ سال یا بزرگ‌تر هستید ،

درآمد خانواده countable کم‌تر از یک حد سالانه قانونی است .

محدودیت‌های درآمدی خانواده ( موثر از ۱ دسامبر ۲۰۱۸ )

اگر شما … درآمد سالانه شما باید کم‌تر از … باشد …

سرباز کهنه‌کار بدون وابستگی به ۱۳، ۵۳۶ * *

سرباز کهنه‌کار با همسر یا فرزند a * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سرباز کهنه‌کار housebound با no به مبلغ ۱۶، ۵۴۰ دلار

سرباز کهنه‌کار housebound با یک dependent دلار

سرباز کهنه‌کار که به کمک و مشارکت نیاز دارد و به ۲۲، ۵۷۷ وابسته نیست

سرباز کهنه‌کار که نیازمند کمک و مشارکت است ( A / A ) و یک ۲۶، ۷۶۶ دلار وابسته دارد .

دو vets با یکدیگر ازدواج کردند : ۱۷، ۷۲۴ دلار

اضافه کردن هر کودک اضافی به هر گروه بالاتر از ۲، ۳۱۳ دلار

* برخی درآمد به حد مجاز شمرده نمی‌شود ( برای مثال مزایای رفاهی ، برخی دستمزدها که توسط کودکان وابسته به دست می‌آیند ) و درآمد امنیتی تکمیلی . همچنین مهم است توجه داشته باشید که هزینه‌های مربوط به پزشکی تان در هنگام تعیین درآمد سالیانه خانواده در نظر گرفته می‌شود . برای کسر بودجه ، هزینه‌های پزشکی باید از ۵ % MAPR ، یا ، ۶۷۶ هزار دلار تجاوز کند ، هزینه‌های پزشکی باید از ۵ % of ، یا ، ۸۶۶ دلار بیشتر شود .

نرخ پرداخت VA :

VA تفاوت بین درآمد خانواده countable و محدوده درآمد سالانه را که موقعیت شما را توصیف می‌کند ، به شما می‌پردازد ( نمودار بالا را ببینید ) . این تفاوت عموما ً در ۱۲ پرداخت معادل ماهانه به نزدیک‌ترین دلار پرداخت می‌شود .

مثال :

جو ( یک سرباز قدیمی) سالانه ۵، ۰۰۰ دلار درآمد دارد . میزان درآمد سالانه او ۱۳، ۵۳۶ دلار است . برای تعیین میزان درآمد سالانه ۵، ۰۰۰ دلار از میزان درآمد ۱۳، ۵۳۶ دلاری که به او میزان حقوق بازنشستگی سالانه of دلار می‌دهد . این امر به یک چک مستمری ماهانه حدود approximately دلار تبدیل می‌شود.

چگونه برای Veteran's Veteran's استفاده کنیم ؟

شما می‌توانید با پر کردن فرم ۲۱ - ۵۲۷ EZ ، درخواست Veteran's برای صندوق‌های بازنشستگی درخواست دهید . در صورت امکان ، نسخه‌هایی از سوابق مربوط به وابستگی ( ازدواج & children's ) و مدرک پزشکی جاری ( پزشک & بیمارستان ) را ضمیمه کنید .

همچنین می‌توانید از طریق وب سایت VONAPP به کار خود ادامه دهید .

برای اطلاعات بیشتر ، VA ۸۰۰ - ۸۲۷ - ۱۰۰۰ است .

کمک مالی و حضور به سربازان قدیمی

کمک و مشارکت ( A & A ) به نفع حقوق بازنشستگی است . این سود ممکن است بدون حق بیمه به حقوق بازنشستگی پرداخت نشود . یک سرباز کهنه‌کار ممکن است واجد شرایط یک & A باشد :

آن‌ها نیاز به کمک فرد دیگری به منظور انجام وظایف شخصی مورد نیاز در زندگی روزمره مانند استحمام ، تغذیه ، لباس پوشیدن، شرکت در مورد نیاز طبیعت ، تنظیم دستگاه‌های مصنوعی ، یا حفاظت از خودشان در برابر خطرات محیط روزانه خود دارند ، یا ،

آن‌ها بستری هستند ، به این معنی که ناتوانی آن‌ها نیازمند بستری شدن در بس‌تر از هر دوره تجویز شده برای دوران نقاهت و درمان است ، یا ، یا ،

آن‌ها به خاطر عدم صلاحیت جسمی یا جسمی ، در یک آسایشگاه روانی هستند ، یا ، یا ،

آن‌ها نابینا هستند ، یا آنقدر کور هستند که acuity بصری ۵ / ۲۰۰ یا کم‌تر را در هر دو چشم یا انقباض هم مرکز میدان دیداری تا ۵ درجه یا کم‌تر اصلاح کرده‌اند .

housebound به علاوه حقوق بازنشستگی ماهانه پرداخت می‌شود . مانند A A ، منافع housebound ممکن است بدون استحقاق برای بازنشستگی پرداخت نشود . یک سرباز کهنه‌کار ممکن است واجد شرایط برای housebound باشد زمانی که:

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...