تبلیغات

سربازی

سربازی

این گزارش باید با جزئیات کافی برای تعیین این موضوع باشد که بیماری یا آسیب ناشی از آسیب جسمی یا روانی , از دست دادن هماهنگی , یا شرایطی که توانایی لباس و لباس پوشیدن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد تا به نیازهای بهداشتی رسیدگی کند و خود را به طور عادی تمیز و قابل ارائه نگه دارد .

علاوه بر این , تعیین این که آیا مدعی به خانه یا محل بلافصل محدود شده‌است یا خیر , ضروری است .

این گزارش باید نشان دهد که این کهنه‌کار قصد کمک و همراهی دارد یا خیر .

دانشمندان نظارت بر سلامتی برای جنگ خلیج‌فارس را توصیه می‌کنند .

یک سرباز در حال نگهبانی بر روی آتش نشانان غیرنظامی در محل سوختگی است, همانطور که دود و آتش در آسمان شب پشت سر او , در کمپ‌دیوید , عراق , در حال طلوع است . 3 . ( )

یک سرباز در حال نگهبانی بر روی آتش نشانان غیرنظامی در محل سوختگی است, همانطور که دود و آتش در آسمان شب پشت سر او , در کمپ‌دیوید , عراق , در حال طلوع است . 3 . ( )

فصل پانزدهم

نویسنده: پاتریشیا هالی

محققان با آکادمی ملی موثر پزشکی توصیه کرده‌اند که وزارت دفاع و امور ایثارگران , مواجهه سربازان با سموم زیست‌محیطی را ردیابی کرده و بر سلامت فرزندان شان نظارت کنند تا خطرات و پیامدهای استقرار نظامی را بهتر درک کنند .

در گزارشی که توسط آکادمی ملی علوم , مهندسی و پزشکی منتشر شد , هیاتی از دانشمندان علوم پزشکی گفت که آن‌ها نمی‌توانند به طور قطعی مسائل مربوط به سلامت را در برخی از سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس و خانواده‌های آن‌ها به تماس‌های زیست‌محیطی قطع کنند, اما آن‌ها توصیه کردند که دولت و موسسات دیگر یک برنامه پایش سلامتی و برنامه تحقیقاتی برای تعیین اینکه چه تاثیرات بهداشتی بر کهنه سربازان و نسل‌های آینده دارند , برقرار کنند .

تقریبا ً تمامی اعضای خدماتی مستقر در منطقه خلیج‌فارس در طی عملیات سپر بیابانی و طوفان صحرا به منطقه خلیج‌فارس اعزام شده‌اند . این گزارش اشاره می‌کند که بسیاری از این سربازان قدیمی ممکن است در معرض " عوامل و موقعیت‌های بالقوه خطرناک " قرار داشته باشند .

برای تعیین اینکه آیا قرار گرفتن در معرض هر یک از این مواد مسئول بیماری‌هایی است که در برخی از این کهنه سربازان و اعضای خانواده آن‌ها یافت می‌شود , این هیات به بیش از ۱۰ هزار نشریه در مورد اثرات ژنتیکی و ژنتیکی مواجهه با محیط‌زیست می‌پردازد , که بیشتر تحقیقات در مورد جمعیت غیر نظامی در معرض مواد مشابه یا مطالعات حیوانی است, زیرا تحقیقات خاص برای مواجهه با تماس‌های نظامی اندک است .

این کمیته تا حد زیادی به این نتیجه رسید که شواهد کافی در مورد ارتباط شرایط باروری یا مشکلات بهداشتی در فرزندان سربازان قدیمی با بیش‌ترین آلودگی مشاهده‌شده در میدان نبرد وجود ندارد .

اعضا این نکته را ذکر کردند که شواهد محدودی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است خردل گوگردی تاثیر منفی بر باروری مردان داشته باشد , به طوری که آلودگی باکتریایی ممکن است تاثیر منفی بر پیامدهای بارداری داشته باشد .

همچنین , این کمیته شواهد کافی از ارتباط بین مواجهه با پیش از تولد تا برخی از سموم و اثرات رشدی - رشدی , مواجهه با مواد معلق و پیامدهای نامطلوب بارداری , مانند وزن هنگام تولد و تولد زودرس , و مواجهه با بارداری را به لوسمی و لوسمی کودکی یافت .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...