تبلیغات

سربازی

سربازی

دکتر کنث راموس ، رئیس هیات و مدیر اجرایی مرکز ژنتیک کاربردی و Genomic پزشکی در دانشگاه آریزونا ، گفت که ایجاد چنین برنامه‌ای مستلزم " منابع اساسی ، تعهدات بلند مدت از سوی ادارات دفاع و کهنه سربازان و دیگر سازمان‌های دولتی و خانواده‌های آن‌ها است " ، اما کمک به علوم قابل‌توجه خواهد بود .

" نتایجی که از مطالعه آثار نسلی به وجود می‌آیند ، در نهایت با دانش جدید از نوردهی‌های سربازان ، بهداشت باروری ، و سلامت فرزندان و نوه‌هایشان به پاداش خواهند رسید . به طور مهمی ، درک جدیدی که از این سرمایه‌گذاری‌ها گرفته شد مربوط به سلامت همه آمریکایی‌ها و نسل‌های آینده خواهد بود ."

با هدایت کنگره در سال ۱۹۹۸ ، VA برای انجام بررسی‌های سیستماتیک در مورد ارتباط بین بیماری‌ها و خدمت در خلیج‌فارس قراردادی با NASEM قرارداد امضا کرد . این آکادمی‌های ملی ۱۱ گزارش در مورد این موضوع از جمله جنگ خلیج و بهداشت ، Generational و اثرات بهداشتی خدمت در جنگ خلیج‌فارس ایجاد کرده‌اند .

در ماه نوامبر ، آکادمی ملی همچنین توصیه کرد که the در مواجهه با دی اکسین در کودکان سربازان کهنه‌کار ویتنام که در معرض عامل نارنجی قرار دارند ، مطالعه کنند .

تفنگدار دریایی مجله "Google's " خود را در مورد ابزار دامپزشکان به درستی بررسی می‌کند .

دیون Edon پسر یک سرباز جنگی جنگی است که در حمایت از آزادی پایدار عملیات‌ها و تصمیم ذاتی مستقر شده‌است . او در حال حاضر به عنوان یکی از نیروهای دریایی دفاع از نیروی دریایی ناوگان دفاع می‌کند .

در روز ۲۷ اوت سال ۲۰۱۸ ، گوگل اعلام کرد که ابزاری را راه‌اندازی می‌کند که به اعضای خدمت گذار اجازه می‌دهد تا در " مشاغل قدیمی " شرکت کنند و پس از آن قانون کار نظامی آن‌ها را دنبال می‌کند . سپس این سرویس لیستی از مشاغل غیر نظامی را که به مهارت‌های مشابهی برای کاره‌ای نظامی خود نیاز دارند ، باز می‌گرداند .

یکی از مدیران این برنامه اظهار داشت که هدف از این برنامه ، پرداختن به این واقعیت است که یک زبان مشترک وجود دارد که به استخدام‌کننده‌ها در تطبیق با تجربه veteran's با نیاز به مهارت‌ها و رهبری آن‌ها در مشاغل غیر نظامی کمک می‌کند ."

یک کار شرافتمندانه ، اما با توجه به شغل من . من در سال ۲۰۰۸ به نیروهای ارتش پیوستم ، با گروه دوم ، گردان دوم ، ششم نیروی دریایی ، به عنوان رئیس اطلاعات در سطح شرکت ، سپس به ستاد عملیات ویژه ارتش ایالات‌متحده Command's ، مرکز جنگ ویژه و مدرسه اعزام شد تا به عنوان چیزی که در حال حاضر یک افسر عملیات روانشناسی ( MOS عملیات روانی ) نامیده می‌شود ، آموزش داده شود .

من همچنین به عنوان یک متخصص عملیات اطلاعاتی آموزش دیدم و اولین تفنگدار دریایی بود که دوره جنگ Army's ۲۹ E را فارغ‌التحصیل کرد . من در deployments عملیاتی بودم که از آن مهارت‌ها استفاده کردم . در حال حاضر ، من به عنوان یک فرد وزارت دفاع در حال انجام تحقیقات عملیات اطلاعاتی برای نیروهای دریایی استخدام شدم . برای من چالش برانگیز بود که شغلم را جمع کنم . بنابراین الگوریتم ‌های Google's ، که به توصیف شغل نظامی با هیچ زمینه در مورد فرد تکیه می‌کنند ، مطمئنا ً یک شیطان در زمان خواهند داشت - - و آن‌ها این کار را کردند .

اولین مساله قابل‌توجه ، شکاف عظیمی بین " مشاغل مرتبط " برای یک تخصص شغلی در میان دو سرویس است . برای مثال ، برای Psyop دریایی ، از ۱۰ شغل مربوطه در منطقه من ، پنج نفر به عنوان یک تحلیلگر اطلاعاتی هستند ( خب ، من می‌توانم آن را ببینم ) و پنج نفر دیگر به عنوان مترجم برای مدارس عمومی area's ( whiskey tango foxtrot) هستند ؟ QM ( QM ) .

با این حال ، ۱۰ شغل اول برای Psyop ارتش ( ۳۷ F ) تمام مشاغل بازاریابی هستند ، که به نظر متخصص من ، تناسب کامل برای سربازان قدیمی است که تجربه فرهنگ‌های مختلف و توسعه پیام‌ها و اقدامات برای متقاعد کردن آن‌ها برای حمایت از اهداف آمریکا را تجربه کرده‌اند .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...