تبلیغات

سربازی

سربازی

مشکل کیفیت توصیف شغل نظامی و مهارت‌هایی است که هستی‌شناسی tool's بر آن استوار است . بدون زمینه شغلی ، تغییرپذیری شگفت‌انگیز فرد از دست می‌رود . اما این در حقیقت کم‌ترین مربوط به مساله با ابزار جستجوی شغلی است .

با نگاهی به شغل‌های مرتبط برای ۰۳۱۱ ، پیاده‌نظام نیروهای دریایی " Occupational Occupational Military "، تقریبا ً به عنوان خط اصلی شوخی می‌خواند . هفت نفر از ۱۰ شغل اول پست‌های محافظ امنیتی بودند ؛ دو نفر دیگر نقش‌های بازرس خصوصی بودند . اما این doesn't با واقعیت این همخوانی دارد که چگونه دوست من ، با دست‌مزد بالا ، مطالبه ، و پاداش دادن به صنایع مختلف در رشته‌های مختلف از زمینه‌ها موفق می‌شوند .

با نگاه سریع به ارزش دوستانی که انتقال داده شدند ، من یک مربی و مربی را برای دانشگاه آلاباما ( Roll تاید ) پیدا کردم . ) ؛ استخدام کنندگان برای شرکت‌های فن‌آوری صنعتی ؛ و فردی که در یک سال پس از یک سال در یک بندر بین‌المللی در خارج از کشور به عنوان دستیار مدیر در یک بندر بین‌المللی شناخته می‌شود و حالا کاپیتان بندر است . دو تفنگدار دریایی پس از استخدام اولین نیروی دریایی ، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در حال کاهش در ایالات‌متحده و پس از استخدام نیروی دریایی اول به وجد آمدند ، زیرا آن‌ها چیزی در خدمت خود می‌دیدند که بسیار ارزشمندتر از یک توصیف شغلی است - - شخصیت رهبران .

برای انتقال اعضای خدمات و کارفرمایان غیر نظامی به دنبال درک آنچه که خدمت سربازی شرافتمندانه می‌تواند به سازمان‌های آن‌ها برسد ، اولین حقیقتی که باید یاد بگیرد این است که مهارت‌ها یک ده سنتی است . اخیرا ً، اعضای گردان دوم ، ۶ تفنگدار دریایی ، بدون هیچ جهت از بالا ، گروهی از هواپیماهای بدون سرنشین را برای ایجاد وضوح بالا در محدوده آموزشی خود ، آپلود کرده ، آپلود کرده و داده‌ها را در یک بازی ویدئویی آپلود کرده و در زمان فراغت خود اجرای آن را انجام داده‌اند .

مهارت‌ها را می‌توان آموخت ، اما رهبری باید پرورش داده شود . آمریکا ، شما خوشحال خواهید شد که خواهید دید که در کل ، شما مرد یا زن جوانی خواهید شد که از بهترین آموزش رهبری این کشور بهره‌مند خواهند شد . بنابراین تا زمانی که سرویس Google's بتواند " je sais " از کل نیروی داوطلب را ثبت کند ، من باید آن را به ۶.۵ / ۱۰ برسانم .

من می‌دانم ، اما مردان و زنانی که نیروی ما را تشکیل می‌دهند ، have را دیده‌اند .

محققان ریسک مرگ ناشی از نارسایی قلبی و ذات‌الریه در بیمارستان‌ها و نیز خطر لخته‌های خونی ، عفونت و زخم‌ها پس از جراحی را در میان تدابیر دیگر مقایسه کرده‌اند .

وی کس گفت : " محرک‌های اصلی تصمیم‌گیری عبارتند از : من می‌خواهم آزرده شوم ، و می‌خواهم از طریق آن زندگی کنم .

با این مطالعه جدید ، محققان در حال ارسال یک پیام به کنگره برای تجدید نظر درباره تلاش‌ها برای توسعه مراقبت‌های بهداشتی کهنه سربازان در بخش خصوصی هستند .

در اوایل سال جاری، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ قانون ماموریت VA را امضا کرد - - قانون اصلاحات اساسی که چگونگی خدمات بهداشتی VA به بخش خصوصی را اصلاح می‌کند .

در این لایحه ، the و کنگره باید در ماه‌های آینده با یکدیگر هم‌کاری کنند تا قوانین جدیدی را ایجاد کنند که سربازان قدیمی می‌توانند از مراقبت بخش خصوصی و در چه شرایطی استفاده کنند . هدف از این کار فراهم کردن انعطاف‌پذیری بیشتر برای دیدن پزشکان خارج از سیستم VA است .

وی کس گفت : " یک فرد باید نگران باشد که آیا مراقبت از برون سپاری حق انتخاب درست است یا نه ، زیرا بخش خصوصی این کار حداقل و هم بخش خصوصی در یک محیط محلی است و اغلب بهترین اجرا کنندگان در این زمینه هستند ."

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...