تبلیغات

سربازی

سربازی

مطالعه Dartmouth بیمارستان‌ها عملکرد بهتری نسبت به دیگران در مناطق مشابه دارد .

ستاره‌ها و نوارها : By Nikki

واشنگتن - - یک مطالعه جدید در کالج دارتموث که دپارتمان بیمارستان امور سربازان قدیمی را با بیمارستان‌های دیگر در همان مناطق مقایسه می‌کند ، اغلب هنگامی که به نرخ مرگ و میر و ایمنی بیمار می‌رسد ، بهتر عمل می‌کند .

محققان داده‌های عملکرد را در بیمارستان VA در برابر تسهیلات non در ۱۲۱ ناحیه مقایسه کرده‌اند . براساس نتایج حاصل از این مطالعه ، این VA در ۱۴ مورد از ۱۵ اقدام " بسیار بهتر " نسبت به سایر بیمارستان‌ها انجام شده‌است .

دکتر ویلیام هفته‌های ، که این مطالعه را رهبری می‌کرد ، گفت : " ما به طرز شگفت انگیزی به تعداد موارد که the بهترین بیمارستان در منطقه بود ، پیدا کردیم .

وی کس پس از خواندن چند مطالعه از ساله‌ای اخیر که بیمارستان‌هایی در آن‌ها را بهتر از سایر سیستم‌های پزشکی اجرا کرده بود ، این تحقیق را آغاز کرد . وی گفت که او نسبت به این تحقیقات تردید داشت ، زیرا اطلاعات را در سطح ملی مقایسه کرد ، نه با منطقه .

او می‌خواست چشم‌انداز سربازان قدیمی را که ممکن است بین بیمارستان محلی their و بیمارستان‌های دیگر نزدیک شوند ، انتخاب کند .

وی ویکس استادی در موسسه سیاست سلامت و عمل بالینی و یک کارمند سابق VA است . او این مطالعه را با آلن وست انجام داد که در مرکز پزشکی تقاطع رودخانه وایت در ورمونت کار می‌کند .

وی کس با اینکه برای این VA کار می‌کرد ، گفت که او در گذشته از این آژانس انتقاد کرده‌است . به این مطالعه ، او فکر کرد که ممکن است چند بیمارستان well را پیدا کند که داده‌ها را در تحقیقات قبلی تحریف کرده بودند .

وی کس گفت : " این فرضیه این بود که تعداد کمی از بیمارستان‌های بزرگ می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و بقیه هم چندان خوب نیستند . و وزن آن ممکن است باعث شود که میانگین ملی بهتر از آنچه ممکن است توسط یک سرباز قدیمی تجربه شود ، باشد . این فرض بود ، اما چیزی پیدا کردیم که کمی شگفت‌انگیز بود ."

جی . بیل پرداخت برای آزمایش‌ها

شما می‌توانید از بیل "جی GI " تان برای پرداخت هزینه آزمایش تایید شده ملی مانند :

SAT ( آزمون ارزیابی مدرسی )

آزمون ورودی ( دانشکده حقوق )

gre ( آزمون تحصیلات تکمیلی )

آزمون ( آزمون مدیریت تحصیلات تکمیلی )

AP ( آزمون کاریابی پیشرفته )

CLEP ( برنامه آزمون سطح کالج )

ACT ( برنامه تست کالج آمریکایی )

تست DAT ( تست Admissions دندان )

MAT ( آزمون میلر Analogies )

MCAT ( آزمون Admissions کالج پزشکی )

OAT ( Optometry Admissions )

PCAT ( دانشکده داروسازی دانشکده داروسازی )

TOEFL ( آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی )

DSST ( آزمون‌های استاندارد استاندارد ویژگی )

ECE ( امتحانات کالج اکسل )

PLA ( ارزیابی یادگیری قبل از یادگیری ) از طریق Learningcounts.org

چقدر دریافت خواهید کرد؟

VA هزینه تایید شده این تست را به ۲۰۰۰ دلار در هر تست بازپرداخت خواهد کرد . هیچ محدودیتی برای تعداد of که می‌توانید بگیرید وجود ندارد و ممکن است برای بازپس گیری یک آزمایش که از آن عبور می‌کنید ، بازپرداخت شود . شما هم چنین می‌توانید تست‌هایی را که در صورت نیاز برای صدور گواهی‌نامه و یا حفظ مجوز قبلی لازم است را بازپس بگیرید . The برای هزینه‌های زیر به شما پول پرداخت خواهد کرد :

هزینه‌های ثبت

هزینه‌ها برای تست‌های تخصصی

هزینه‌های اداری

The زیر به طور معمول توسط the بازپرداخت نمی‌شوند :

هزینه‌های و هزینه‌های دیگر برای آیتم‌های اختیاری که مورد نیاز برای انجام تست تایید نشده است

شما به طور معمول مجبور نیستید یک رسید یا مدرک پرداخت را برای تست ارسال کنید . با این حال ، در این شرایط ، اثبات پرداخت ضروری است : تست‌های تصویری و در شرایط خاص مربوط به CLEP ، MAT و PCAT .

چگونه از آن استفاده می‌کنید ؟

اگر برای GI Bill درخواست داده‌اید ، ابتدا باید این کار را انجام دهید . برای اشارات کمک‌کننده به صفحه برنامه " آی . آی. آی. آی . آی. آی. آی. آی . آی. آی." مراجعه کنید . هنگامی که واجد شرایط برنامه GI هستید ، باید یک فرم VA ۲۲ - ۰۸۱۰ ( درخواست برای بازپرداخت هزینه آزمون ملی ) را به پایان برسانید . شما به طور معمول مجبور نیستید یک رسید یا مدرک پرداخت را برای تست ارسال کنید . با این حال ، در برخی شرایط ، مانند آزمون‌های DSST ، CLEP ، MAT ، و PCAT ممکن است به رسیدها نیاز داشته باشند. زمانی که شک دارید، یک کپی از هر نوع رسیدها را با برنامه خود ارسال کنید .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...