تبلیغات

سربازی

سربازی

چگونه بیل - GI ( GI Joe) شما چگونه باردار می‌شود ؟

بیل "GI بیل " ( GI Joe ) شما به تناسب براساس هزینه این تست ، به آن متهم خواهد شد .

اگر تست شما ۲۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد و برنامه GI ۱۱ / ۹ / ۱۱ آی سی هر سال ۲۰، ۰۰۰ دلار برای یک مدرسه خصوصی بپردازد شما برای یک مدرسه خصوصی به مبلغ ۱ / ۱۰ ماه یا ۱.۲ ماه حقوق بیمه پرداخت خواهید کرد .

با فواید تحصیل خود کنار بگذارید

چه شما به یک راهنما در مورد نحوه استفاده از کارت GI خود نیاز دارید ، چه بخواهید از کمک‌هزینه تحصیلی و کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند شوید ، و یا مبنا را بر فواید تحصیل در دسترس خانواده تان به دست آورید ، Military.com می‌تواند کمک کند. ثبت‌نام برای عضویت Military.com آزاد برای داشتن نکات آموزشی و به روز رسانی ‌هایی که مستقیما ً به inbox شما تحویل داده می‌شوند .

Linnington با اشاره به تعهد WWP که ماه گذشته اعلام کرد که در پنج سال آینده ۱۶۰ میلیون دلار در طی پنج سال آینده برای کمک به چهار موسسه جهت اجرای عملیات فشرده دو و سه هفته‌ای برای سربازان قدیمی که از استرس پس از حادثه رنج می‌برند و آسیب مغزی ناشی از ضربه را اجرا می‌کنند ، گفت : " به این دلیل است که ما در بخش سلامت روانی بیش از ۱۶۰ میلیون دلار کار می‌کنیم . "

همان طور که برنامه‌ریزی شده‌است ، شبکه مراقبت Warrior WWP's حدود ۶۵ میلیون دلار به برنامه اصلی خانه در مرکز پزشکی دانشگاه ماساچوست در بوستون ، ۲۵ میلیون دلار به برنامه‌های کهنه سربازان در مرکز درمانی دانشگاه اموری در آتلانتا ، و ۲۰ میلیون دلار به عملیات Mend در دانشگاه کالیفرنیا در لس‌آنجلس توزیع خواهد کرد . یک مقام گفت که ۵ میلیون دلار دیگر به پروژه‌های دیگر خواهد رفت .

در ماه ژوئن آخرین گزارش جامع درباره خودکشی کهنه سربازان به این نتیجه رسید که دامپزشکان دو برابر احتمال کشته شدن غیرنظامیان هستند . طبق گزارش VA ، اگرچه سربازان قدیمی حدود ۸ درصد از کل جمعیت را تشکیل می‌دهند ، ۱۴ درصد از خودکشی‌ها را گزارش می‌کنند .

این گزارش براساس داده‌های سال ۲۰۱۵ از مرکز کنترل بیماری‌ها و شاخص مرگ ملی Prevention's بود که آخرین مجموعه از آمار موجود در the بود .

در این گزارش آمده‌است : " پس از تعدیل تفاوت در سن ، میزان خودکشی در سال ۲۰۱۵ ، ۲.۱ برابر بیشتر از سربازان قدیمی در مقایسه با بزرگسالان non بوده‌است ."

پلوسی و نظارت دموکراتیک پیش از قانون جدید caregiver Vows

در روز ۲۹ نوامبر ، نانسی پلوسی ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس ، با جایزه بین‌المللی caregiver Congressional Stephens و استیو Schwab ، مدیر اجرایی بنیاد الیزابت دول ، در طی رویداد Heroes قهرمانان و تاریخ تاسیس در واشنگتن دی سی در ۲۹ نوامبر ارائه شده‌است . ( عکس از ستاره‌ها و نوارها : مردیث کلارک

ستاره‌ها و نوارها : By Nikki

نانسی پلوسی ، رهبر اقلیت مجلس ، گفت که هنگامی که دموکرات‌ها کنترل خانه را در ماه ژانویه به دست گرفتند ، اولویت ارشد تضمین این مساله خواهد بود که کاخ سفید به درستی یک قانون جدید را اجرا کند که مزایای بیشتری برای مراقبین کهنه‌کار دارد .

پلوسی ، به احتمال زیاد سخنگوی بعدی مجلس بود ، پنج‌شنبه‌شب در سخنرانی مراقبین کهنه‌کار که میزبان سناتور سابق الیزابت دول بودند صحبت کرد . بنیاد الیزابت دول به مراقبین کهنه‌کار کمک می‌کند و در طی تابستان به فشار آوردن از طریق قانون کمک کرده‌است که بخش امور سربازان قدیمی را برای مراقبین از سربازان قدیمی که قبل از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر مجروح شده‌اند ، گسترش می‌دهد .

پلوسی شب پنج شنبه گفت : " در اوایل سال جاری، کنگره در نهایت صلاحیت [ مراقب ] را برای هر دوره جنگ گسترش داد، اما کار ما انجام نشد . " دموکرات‌ها منابع لازم برای توسعه این حیاتی حیاتی را دارند .

از طریق برنامه مراقبت‌های بهداشتی که در سال ۲۰۱۰ اجرا شد ، مزایایی مانند حقوق ماهانه ، بیمه درمانی ، آموزش پزشکی و دسترسی به دستیاران سلامت خانگی برای مراقبت کنندگان خانواده برای سربازان قدیمی وجود دارد - - اما تنها برای کسانی که بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر زخمی شده‌اند.

قانون VA ، که توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه ژوئن به امضا رسید، اصلاحات اساسی را به the ، از جمله توسعه تدریجی مزایای مراقبت کننده برای سربازان قدیمی ، به ارمغان آورده‌است .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...