تبلیغات

سربازی

سربازی

The در حال اجرای قانون جدید است . این هفته ، آژانس اعلام کرد که در مورد ایجاد مقررات جدید برای برنامه مراقبت کننده ، اظهار نظر عمومی کرده‌است .

مربوط : VA به دنبال منافع جانبی مراقب است

برنامه مراقبت کننده موجود در دو سال گذشته پس از اینکه خانواده‌ها در این مزایا ثبت‌نام کردند و در سال ۲۰۱۷ شکایت کردند که به طور غیرقابل توجیهی تعطیل شده‌اند ، مورد موشکافی قرار گرفته‌است . روز جمعه ، ۱۴ گروه از سربازان قدیمی که تحت رهبری صندوق استقلال به رهبری صندوق استقلال به رهبری رابرت Wilkie به امضا رسیده بودند ، به Secretary گزارش دادند که VA هنوز مزایا را بدون توضیح کاهش می‌دهند .

این گروه‌ها چنین نوشتند : " the لایحه ماموریت را اجرا می‌کند، فرصتی را برای اصلاح این مشکلات فراهم می‌کند . "

The تا روز ۱۲ دسامبر ، بخش مراقب بخش مراقبت از ماموریت را در اختیار عموم قرار خواهد داد .

سناتور سوزان کالینز ، R - مین ، همچنین روز پنج شنبه گفت که بر روی مساله در کنگره جدید متمرکز خواهد شد .

وی در مراسم دول گفت : " مسائلی وجود دارند که حتی در این جهان بسیار قطبی سیاسی پیشی می‌گیرند و قطعا ً یکی از آن‌ها مراقبین نظامی است .

پلوسی و کالینز در این مراسم جوایز خود را برای مراقبین در کنگره دریافت کردند . تام هنکس نیز جایزه دریافت کرده‌است . او رئیس قهرمانان پنهان ، کمپینی برای بنیاد است که منابع را برای مراقبین کهنه‌کار به ارمغان می‌آورد .

هنکس از زمانی که در سال ۲۰۱۶ آغاز شده‌است ، بخشی از فعالیت قهرمانان پنهان بوده‌است .

وی روز پنج شنبه گفت : " I'm در طول مدت . "

وقتی روت در مورد این مبارزه با خبرنگاران صحبت کرد گفت : " فکر می‌کنم کلید واژه در اینجا پنهان است . این افراد در سایه‌ها فعال هستند ، و آن‌ها فکر می‌کنند جایی برای برگشتن وجود ندارد ، هیچ تلفنی هم نمی‌تواند انجام دهد ."

یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ از موسسه تحقیقاتی RAND ، نشان داد که ۵.۵ میلیون مراقبت کننده کهنه‌کار در ایالات‌متحده وجود دارد که ۲۰ درصد از آن‌ها به سربازان قدیمی پس از ۱۱ سپتامبر مراقبت می‌کنند . RAND معتقد است که مراقبان در مواجهه با مشکلات سلامتی بیشتر ، روابط فشرده و مسائل کاری بیشتر از عموم مردم مواجه هستند .

Hanks گفت که چون اعضای خدمات زخمی بیشتر از ارتش خارج می‌شوند ، مراقبت کنندگان بیشتری به کمک نیاز خواهند داشت .

او گفت : " این شروع کار است که قرار است برای یک نسل ادامه پیدا کند . "

VA تعهد خود را مبنی بر تعهد به سربازان قدیمی Student برای پرداخت پول پرداخت می‌کند.

در حالی که کامیون و جعبه را حرکت می‌دادند

۲۹ نوامبر ۲۰۱۸

Military.com | نوشته ریچارد Sisk

مقام ارشد وزارت امور سربازان پنجشنبه اطمینان داد که این اداره تلاش خواهد کرد تا تمام سربازان قدیمی را که برای بورسیه مسکن تحت سیستم جدید Forever حقوق می‌گیرند را تامین کند ، اما این احتمال را که برخی ممکن است هرگز به طور کامل بازپرداخت نشود باز گذاشته‌است .

سناتور فیل رو ، R - تنسی ، به معاون اداره فواید سربازان قدیمی گفت : " ممکن است برخی از ما در آنجا تحت فرمول پیچیده برای محاسبه the مسکن ، و تصحیح به همان اندازه پیچیده the ، چهارشنبه ، نماینده فیل رو، R - تنسی وجود داشته باشد.

در جلسه دادرسی کمیته امور سربازان قدیمی ، لاورنس در ابتدا پاسخ داد که همه سربازان قدیمی می‌توانند آنچه را که بدهکار بودند دریافت کنند - - " اگر لازم باشد " - و او گزارش اخبار NBC را که در غیر این صورت پیشنهاد شده بود را مورد انتقاد قرار داد .

لاورنس گفت : " هیچ چیز نمی‌تواند از حقیقت دورتر باشد ، اما به نظر می‌رسد که او در دوره‌ای دیگر از پرسش رو از رو ، رئیس committee's ، و دیگر اعضای هیات‌منصفه عدول کرده‌است .

قرار بود نرخ‌های جدید برای این کمک‌هزینه‌ها از ۱ اوت تحت قانون همیشگی GI Joe به قانون تبدیل شود که توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به تصویب رسید ، اما the نصب سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات را خراب کرد که می‌تواند تغییرات را کنترل کند که منجر به backlogs هزاران ادعا می‌شود .

وزیر VA روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال حاضر نرخ‌های جدید در یکم ماه دسامبر ۲۰۱۹ مورد اجرا قرار خواهد گرفت ، در حالی که انتظار می‌رود سیستم‌های جدید در محل و عملیاتی باشند .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...