تبلیغات

سربازی

سربازی

لاورنس به کمیته گفت که این قصد VA's برای اصلاح هر underpayments است ، اما او مطمئن نبود که آیا ارزش زمان و تلاش برای بازپرداخت همه آن‌ها را دارد ، که شامل تایید اعتبار میلیون ‌ها سند و صدها هزار ادعا می‌شود .

وی گفت که نتیجه چنین تلاشی می‌تواند پرداخت عطف به ماسبق باشد که حداقل باشد .

آیا تمام فرآیند با یک نفر که چک یک دلار را دریافت می‌کند به پایان می‌رسد ؟ لارنس گفت : " ما هنوز این را نمی‌دانیم ، اما قصد ما برای آسیب به سربازان قدیمی نیست ، بلکه قصد ما برای پردازش موثر ( GI Joe) را نیز داریم و به طور دقیق به جلو پیش می‌رویم ."

وی افزود : " هیچ گونه تغییر [ در پرداخت‌ها ] وجود ندارد ، و بازگشت به عقب انرژی خواهد بود که برای رسیدگی به ادعاهای پیش رو به جلو بهتر است . به این ترتیب ، ما باید مشخص کنیم که ما باید بفهمیم ."

در اواخر روز پنج شنبه ، Wilkie بیانیه‌ای را در وب سایت VA's منتشر کرد که ظاهرا ً در تضاد با لاورنس بود و تعهد department's را برای بازپرداخت سربازان بازنشسته که shorted بودند ، تایید کرد .

Wilkie گفت که این VA قصد دارد هر یک از هر یک از این افراد را " هر یک " و هر بخش " سی اچ آی " ( بیل ذی‌نفع ) را در صورتی که نیاز باشد - - برای مزایای مسکن در این سال تحصیلی - - به کار گیرد .

در جلسه دادرسی مجلس ، رو و دیگران در این هیات به این نکته اشاره کردند که آنچه the پیشنهاد می‌کند بر خلاف قانون نرخ‌های جدید است که قرار است در روز یکم ماه اوت نافذ گردد .

رو گفت : " قانون آنچه که ما باید در اول اوت انجام دهیم را بیان می‌کند . سوال این است که آیا می‌خواهیم از قانون پیروی کنیم ؟ و اگر این کار را نکنیم ، ما باید قانون را تغییر دهیم ."

نماینده اسکات پیترز ، D - کالیفرنیا ، به لارنس گفت : " به نظر من شما کمی انعطاف‌پذیری دارید که این کار را انجام دهید یا نه ."

وی افزود : " شاید شما در حال ارزیابی خود هستید که آیا ارزش بازگشت به عقب را دارد یا خیر " ، وی افزود : " اما we'd دوست دارند بدانند که آیا این افراد بطور کامل با این فرمول انجام خواهند شد یا خیر .

رو رو داشتیم که مشکل را جمع‌بندی کنیم : " اساسا ً آنچه ما انجام دادیم ، فقط برای وضوح ، ما یک سیستمی را برپا کردیم که didn't کار می‌کرد و به افرادی پرداخت می‌کردیم که در گذشته به آن‌ها پرداخته بودیم و ما می‌دانستیم که باید چه بهایی به آن‌ها پرداخت کنیم . درست می‌گویم ؟ ما کاره‌ای زیادی انجام دادیم چون سیستم آی تی ما کار می‌کرد ."

لاورنس جواب داد : " کاملا ً درست است .

سازمان‌های خدمات سربازان قدیمی منعکس‌کننده ناامیدی committee's از اجرای قانون و تعهد مبهم VA's برای همه سربازان قدیمی دانش آموزان در نرخ‌های جدید بودند .

پت موری ، معاون خدمات قانونگذاری ملی در کهنه سربازان قدیمی جنگ‌های خارجی ، گفت : "برای بسیاری از سربازان قدیمی ، پیام VA's این بود که قرار دادن نرخ‌های جدید در محل " بسیار سخت " بود و " ما نمی‌خواهیم آنچه که به شما بدهکار هستیم را پرداخت کنیم . "

نرخ جدید به قانون نوشته شده بود و " شما فقط آن را رد کردید " .

تانیا Ang ، نایب‌رئیس موفقیت آموزش سربازان قدیمی ، گفت : " ما حتی می‌دانیم که دانش آموزان تا چه حد تحت‌تاثیر این مساله قرار گرفته‌اند .

وی افزود : " ما بر روی این مساله کار کرده‌ایم ، اما " این قانون است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که " نحوه اجرای آن را تغییر دهند ."

براساس قوانین جدیدی که در روز چهارشنبه توسط the اعلام شد ، سربازان قدیمی دانشجو آنچه را که در سال ۲۰۱۷ قبل از تصویب قانون جدید به اجرا در آوردند ، دریافت خواهند کرد .

طبق نظر VA ، این مبلغ تقریبا ً یک درصد بیش از the مستمری تامین مسکن برای مسکن ای - ۵ با وابستگان را ترجمه خواهد کرد .

به گفته the ، این دانشجویانی که بیش از حد لزوم بیش از حد بر روی قوانین جدید کار کرده‌اند ، مجاز خواهند بود که این پول را حفظ کنند .

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...