تبلیغات

سربازی

سربازی

از این تعداد ، در حدود ۶۳، ۴۰۰ کم‌تر از ۳۰ روز قدمت دارند ، در حالی که حدود ۱۱، ۰۰۰ کودک بزرگ‌تر هستند . در حال حاضر ، میانگین ادعایی در عرض ۱۶ روز ، حدود دو روز بیشتر از یک هدف ۱۴ روزه برای تمام ادعاهای جدید ، پردازش می‌شود .

گروه‌ها از FTC استفاده می‌کنند تا مدارس را نام ببرند که از استخدام نظامی استفاده کردند .

نویسنده : ریچارد Sisk

۱۱ میلیون دلار حقه به این روش کار کرد : وب سایت‌های Phony با اسم‌هایی نظیر Army.com برای کمک به کودکانی که می‌خواستند به ارتش ملحق شوند تنظیم شدند . به جای آن ، این فقط یک فریب برای عبور آن‌ها به مدارس انتفاعی بود که آن‌ها را برای ثبت‌نام هدف قرار دادند .

بیست و هشت سازمان از سربازان کهنه‌کار در روز سه‌شنبه از FTC خواستند تا نام مدارس را منتشر کند تا به افرادی که در دانشگاه‌ها ثبت‌نام می‌کنند هشدار دهد که " رهبری " را از شرکت‌های فعال در وب سایت‌های جعلی انجام می‌دهند .

در حالی که در ماه سپتامبر در معرض خطر قرار گرفتن در ماه سپتامبر قرار داشت ، اکثریت ۵ کمیسیون FTC یک تصمیم سیاسی برای حفظ نام مدارس اتخاذ کردند . یک خانم مدیر اجرایی روز سه‌شنبه گفت که آزادی درخواست قانون اطلاعات باید برای به دست آوردن اسامی ثبت شود .

کری Wofford ، رئیس آموزش سربازان قدیمی ، گفت که گروه وی یک درخواست FOIA را روز سه‌شنبه ارائه کرده بود و گفت : " به سختی می ‌توان تصور کرد که این طرح زشت باید مورد حمایت قرار گیرد .

در نامه‌هایی به FTC ، و برای روسای کمیته‌های نیروهای مسلح مجلس و مجلس سنا ، سازمان‌های قدیمی متهم کرده‌اند که " این وب سایت‌ها در دخالت در استخدام افراد اصیل و در انکار enlistees بالقوه با این فرصت برای پوشیدن اونیفورم نظامی خود عمل می‌کنند ."

علاوه بر موفقیت آموزش سربازان قدیمی ، سازمان‌های دیگر خواستار آزادی نام عبارتند از AMVETS ، عراق و سربازان قدیمی آمریکا ، سربازان قدیمی آمریکا ، سربازان قدیمی آمریکا ، انجمن افسران نظامی آمریکا ، انجمن افسران نظامی آمریکا و انجمن ملی خانواده نظامی .

هنگامی که این رسوایی را در ماه سپتامبر افشا کرد ، FTC با نامه‌ای از قبیل Army.com ، Air-Force.com ، NavyEnlist.com ، MarinesEnlist.com و CoastGuardEnlist.com ثبت شد .

این شکایت افزوده‌است که این مکان‌ها توسط دو شرکت مستقر در آلاباما - - انتشارات Sunkey و Fanmail.com اداره می‌شوند - - که گفته می‌شود حدود ۱۱ میلیون دلار به مدارس خصوصی فروخته می‌شود .

این شرکت‌ها با نیروهای بالقوه که از وب سایت بازدید کرده‌اند تماس گرفته و پیشنهاد می‌کنند که ارتش اندازه خود را کاهش دهد . به عنوان یک جایگزین ، تبلیغ شرکت‌ها آن‌ها را تشویق کرد تا در مدارس دخترانه خاص تحت این احساس کاذب که ارتش ایالات‌متحده آن‌ها را تایید می‌کند ، ثبت‌نام کنند .

" م م م " گفت وب سایت Army.com شامل این موارد است : " لطفا ً آگاه باشید که ارتش ما در حال حاضر کوچک است . Army.com می‌خواهد بداند که راه‌های بیشتری برای خدمت به کشور تان نسبت به خدمت سربازی وجود دارد . اگر تحصیلات دانشگاهی داشته باشید ، می‌توانید از طریق مهندسی ، علوم ، قانون ، مراقبت‌های بهداشتی و بیشتر هم‌کاری کنید ."

او گفت که اگر افراد بالقوه تمایل خود را ابراز کنند ، Sunkey اطلاعات شخصی خود را به مدارس به قیمت ۱۵ تا ۴۰ دلار می‌فروشد .

در بیانیه‌ای که در ماه سپتامبر با شکایت FTC's همراه شد ، FTC Rohit و ربکا کلی قتل‌عام خواستار آزادی نام مدارس شدند ، اما اکثریت این پنج نماینده از رای آن‌ها رد شدند .

Chopra و کلی در یک بیانیه مشترک در آن زمان اظهار داشتند که اقدامات of و Fanmail " به جوانانی آسیب رسانده‌است که به دنبال خدمت به کشورشان و نیز مردم هستند . نه تنها رفتار غیرقانونی ، بلکه غیر آمریکایی نیز بود ."

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...