تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

توسعه جداول آتش برای صحت بیشتر از سال‌ها طول می‌کشد

نوشته شده توسط جیسون سیگل

کامپیوتر خودکار میدان توپخانه زمینی یکی از اولین کامپیوترهای کنترل آتش بود . کامپیوترهای مدرن کنترل آتش قادر به حل معادلات پیچیده حرکت پرتابه و رسیدن به جواب‌های دقیق برای گستره وسیعی از شرایط هستند .

روبرت اف . ساختمان در " آبردین " در شهر " آبردین " در ایالت مریلند به سر می‌برد .

اثبات زمین , md . - پنجمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول که در ماه نوامبر ۲۰۰۸ برگزار شد , همچنین به بیش از هشت هزار سال توسعه جدول تیراندازی و محصولات کنترل حریق مربوط به پرسنل ارتش اشاره دارد .

یک جدول شلیک جدولی یا tft , به یک توپچی اجازه می‌دهد تا محاسبات دستی انجام دهد تا به یک راه‌حل با هدف برسد - - ارتفاع , سمت و مکان - - برای درگیر کردن اهداف تحت شرایط مختلف .

شعبه بانک مرکزی , بخش تیراندازی بخش مدارک , در ماه آوریل سال ۲۰۱۰ , در شهر " آبردین " , مریلند تاسیس شد .

ماموریت آن آماده‌سازی جدول‌ها , انجام تحلیل‌های ریاضی از مسیرها و انجام آزمایش‌ها طراحی‌شده برای افزایش دامنه و دقت سیستم‌های تسلیحاتی است .

افرادی که این ماموریت را انجام می‌دهند , در طبقه apg باقی می‌مانند , اما بخشی از تحقیقات تسلیحاتی , مرکز توسعه و مهندسی , یا مرکز مهندسی , از آن زمان تاکنون هستند . براساس تحقیقات ارتش , توسعه و فرماندهی مهندسی . هر دو سازمان بخشی از دستور تاکتیکی ارتش در سوریه خواهند بود .

در دهه‌های ۱۹۷۰ و 1970 , اولین کامپیوتر , مانند تلفیق عددی الکترونیک و کامپیوتر , و بمب‌های اتوماتیک متغیر گسسته , برای محاسبه اطلاعات خط سیر تمام سلاح‌های نظامی - توپخانه , خمپاره , تانک , سلاح‌های کوچک و همچنین بمب‌های دست‌ساز و راکت استفاده شدند .

این اطلاعات در تعدادی از دستگاه‌های نشانه‌گیری استفاده خواهد شد - - جدول‌های کنترل گرافیکی و گرافیکی , فلس‌های آتش , آتش مستقیم آتش و مناظر بمب , به نام چند نفر .

این داده‌ها همچنین در اولین کامپیوترهای کنترل حریق , مانند کامپیوتر خودکار دیجیتال و سیستم جهت آتش تاکتیکی مورد استفاده قرار گرفتند .

در نیمه دوم قرن بیستم , کارکنان شعبه اخراج از تلاش‌های تجاری مشابهی با فراهم آوردن پایگاه‌های اطلاعاتی بالستیک و روش محاسباتی حمایت کردند .

نرم‌افزار استاندارد

در اوایل دهه ۱۹۸۰ , رئیس بخش بعدی اخراج و شاخه فضل , به دنبال توسعه یک راه‌حل نرم‌افزاری استاندارد برای محاسبات بالستیک مورد نیاز در کنترل حریق فنی بود .

او به عنوان رئیس هیات فرعی گروه ناتو ( sg ) با دقت و دقت , با نمایندگانی از تعدادی دیگر از ملت‌ها از این دیدگاه دفاع کرد . نتیجه این حمله , هسته بالستیک نظامی ناتو است .

کرنل جزیی از مجموعه بزرگ‌تری از نرم‌افزار است که قصد انجام یک هدف خاص را دارد . بخشی از این محصول به عنوان بخشی از سیستم پشتیبانی اطفا حریق نروژ به اجرا در آمد . در بیست سال پس از آن , اتحادیه اروپا به عنوان جزئی از سیستم‌های کنترل آتش در حداقل کشورهای در حال توسعه مورد استفاده قرار گرفته‌است . این سیستم در هر سیستم کنترل آتش توپخانه در خدمت با ارتش و نیروی دریایی ایالات‌متحده و نیز چندین سیستم کنترل آتش خمپاره استفاده می‌شود .

امروزه , جداول و بخش اخراج به عنوان بخشی از مرکز مهندسی نرم‌افزار و نرم‌افزار , سیستم‌های کنترل آتش و مدیریت فن‌آوری , برای افزایش استفاده از هسته‌های بالستیک استاندارد و فن‌آوری پشتیبان تلاش می‌کند .

این بخش همچنان به رهبری گروه اف . اف .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...