تبلیغات

خلبان

خلبان

به علاوه , گروه s4 در حال حاضر هفت محصول نرم‌افزار را بر پایه سالانه برای کاربرد در طیف گسترده‌ای از حوزه‌های کنترل آتش فنی توسعه می‌دهد . این محصولات از مناطقی مانند پردازش پیام هواشناسی , مدیریت ارتفاع زمین برای پاک‌سازی تاج , محاسبات اثربخشی آتش غیرمستقیم و تولید جداول اخراج جدولی استفاده می‌کنند.

پرسنل در حال توسعه و حفظ انواع منحصر به فرد محصولات s4 برای حمایت از اولویت‌های ارتش فعلی و نوظهور برای حوزه آتش‌سوزی غیر مستقیم هستند .

مثال‌های ذکر شده شامل به روز رسانی ‌ها برای پشتیبانی از پرتابه با هدایت‌شده gps , ابزار هدایت دقیق , و ابتکار و طرح دقیق ملات می‌باشد . تلاش‌های جدیدی برای به روز رسانی محصولات s4 در حمایت از اولویت‌های مدرن مدرن‌سازی ارتش در دست انجام است .

این روش به بسط خط محصول هسته بالیستیک در ورای محدوده آتش غیر مستقیم ادامه می‌دهد . اولین نسخه از هسته ویژه سلاح‌های پرتابی در ایران منتشر شد . این سیستم برای پشتیبانی از محاسبات ریاضی برای سیستم‌های سلاح آتش مستقیم شامل تفنگ , مسلسل و نارنجک‌انداز در زمان یکپارچه شدن با سیستم موشک‌های بالستیک برد پیشرفته پیشرفته طراحی شده‌است .

علاوه بر این , هر دوی این روش‌ها برای نشان دادن پتانسیل خود برای استفاده در سیستم‌های سلاح خودروی زره‌پوش هدف قرار گرفتند .

یک رابط نرم‌افزار مشترک به طور همزمان برای امکان استفاده از هسته بالستیک و دیگر اجزای نرم‌افزار کنترل آتش در توسعه در سیستم تسلیحاتی چند کالیبر و کنترل آتش مبتنی بر سناریو توسعه یافت . همچنین تلاش‌های توسعه‌ای جدیدی برای پشتیبانی از کنترل آتش بالستیک برای سیستم‌های تسلیحاتی نصب‌شده بالگرد آغاز شده‌است .

هدف آن‌ها فراهم کردن محاسبات استاندارد برای همه سیستم‌های پشتیبانی شده در توسعه است نه تنها به عنوان بخشی از آتش‌سوزی‌های با دقت زیاد , بلکه به عنوان بخشی از مرگبار بودن سرباز , نیروی جنگی نسل بعدی , و تلاش‌های نوسازی عمودی آینده .

برای پشتیبانی از دستور تاکتیکی ارتش تازه شکل‌گرفته , جداول و بخش اخراج به حفظ شایستگی‌های تاریخی خود با محصولات نوآورانه برای بهبود دقت و اثربخشی سیستم‌های تسلیحاتی کشور ادامه خواهند داد .

( جیسون سیگل , مدیر شایستگی با جداول و بخش اخراج است . )

محققان می‌خواستند تست کنند که با گرم شدن بازو و صورت به صورت انفرادی و با یکدیگر قدرت انگشت و قدرت انگشت بهبود یابد . آن‌ها همچنین می‌خواستند ببینند که آیا تفاوت‌هایی در مهارت دست وجود دارد , هنگامی که داوطلبان این دستگاه را برای کل دو ساعت نگه می‌دارند , در حالی که بعد از اینکه دمای پوست آن‌ها کاهش‌یافته است .

آن‌ها مهارت و قدرت دست داوطلبان را قبل , حین و بعد از مواجهه با سرما با داشتن مهمات بار به یک کارتریج بریتانیایی اندازه‌گیری کردند و در آزمون پوردو , که شامل برداشت و حرکت میخ‌ها در پریز بود , استفاده کردند .

او گفت : " ما فهمیدیم که فقط گرم کردن ساعد کار می‌کند . " " گرمایش صورت به خودی خود موثر نبود و حرارت دادن صورت و ساعد , بهبود قابل‌توجهی نبود . همچنین مشخص شد که روشن کردن دستگاه پس از خنک شدن انگشتان , به اندازه کافی موثر بوده‌است . "

تیم تحقیق در حال حاضر در حال کار با سیستم‌های پشتیبانی پزشکی و اداره مدیریت پروژه تخلیه در آژانس توسعه و تجهیزات پزشکی ارتش است تا نمونه اولیه حق ثبت اختراع را پیش ببرد و دستگاه را قابل‌حمل و کاربرپسند برای یونیفرم آینده کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...