تبلیغات

قانون

قانون

محققان ارتش ابزاری برای گرم کردن دست بدون دستکش دارند

توسط اسکات مالوری راسل در دسامبر ۲۰۰۹

در داخل موسسه تحقیقاتی ارتش ملی پزشکی , یا اتاق نشیمن , اتاق محیط‌زیست , اتاقی که شرایط آب و هوایی سرد را شبیه‌سازی می‌کند . این مطالعه بخشی از تلاش برای توسعه فن‌آوری است که می‌تواند دست‌ها و انگشتان را بدون مانع آن‌ها گرم کند .

در حالی که این دستگاه در حال گرم کردن ساعد , دستگاه مهارت دست شخصی , یا در حال حاضر یک نمونه اولیه است , در حال حاضر به کار با سیستم‌های پشتیبانی پزشکی و اداره مدیریت پروژه تخلیه در آژانس توسعه و تجهیزات پزشکی ارتش ایالات‌متحده آمریکا ادامه می‌دهد تا تکنولوژی را برای یونیفرم آینده حمل کند .

جرم , جرم . دانشمندان موسسه تحقیقاتی ارتش در حال توسعه یک دستگاه جدید هستند که دستگاه مهارت حرارتی شخصی نامیده می‌شود , یا برای گرم کردن دست‌ها و انگشتان در هوای سرد بدون کمک دستکش .

هر کسی که وقت خود را در دماهای انجماد گذرانده , می‌داند که انتخاب دستکش‌های سفید درست همیشه یک تجارت است . شما می‌توانید دستان گرم یا انگشتان ماهر داشته باشید اما داشتن هر دوی آن‌ها تقریبا ً غیرممکن است . برای بیشتر غیرنظامیان , این به این معنی است که آن‌ها ممکن است زمان سختی برای نوشتن دوستان خود یا تنظیم پوتین‌های برف خود داشته باشند . برای سربازان , از دست دادن عملکرد دست در سرما می‌تواند تاثیر منفی بر عملکرد , مرگ و مرگ داشته باشد .

او گفت : " یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سربازان در محیط سرد از دست دادن عملکرد دست و مهارت است . " دستکش ضخیم می‌تواند حس لامسه سربازان را کاهش دهد و مهارت حرکتی ظریف را کاهش دهد . در نتیجه , سربازان هنگام نیاز به استفاده از انگشتان خود , دستکش خود را از دست می‌دهند . متاسفانه , این امر باعث کاهش جریان خون در دست‌ها و همچنین صدمه به جنبش می‌شود .

این نگرانی اصلی است زیرا وظیفه و مهارت دست برای بسیاری از وظایف مهم است , مانند بارگیری مهمات , جابجایی تجهیزات و تکنولوژی و درمان سربازان زخمی . "

یک روان‌شناس پژوهشی که در آب و هوای سرد تخصص دارد , توضیح داد که این کاهش در جریان خون , واکنش طبیعی بدن به سرما است . بدن خون بیشتری برای محافظت و گرم کردن هسته آن می‌فرستد , جایی که تمام اندام‌های اصلی در آن قرار دارند . این بدان معنی است که جریان خون کمتری برای دست‌ها و پاها وجود دارد و باعث افزایش دما در پوست , ماهیچه‌ها و دیگر بافت‌ها می‌شود .

او در تلاش برای افزایش جریان خون در دستان بدون مانع از حرکت دست , ساله‌ای گذشته را صرف توسعه فن‌آوری برای قسمت‌های مختلف بدن کرده‌است . محققان دستگاه‌های گرمایش را با موفقیت توسعه داده‌اند , اما فن‌آوری برای عملیات عملی نبوده است . چنین دستگاهی نیاز به قدرت زیادی دارد . هر سرباز باید یک منبع قدرت سنگین همراه بقیه بار حمل می‌کرد .

محققان به دنبال ایجاد چیزی کوچک و ناچیز برای یک سرباز در حال حرکت هستند .

او گفت : " ما می‌خواهیم ببینیم آیا راهی برای بهبود مهارت دست در یک محیط سرد وجود دارد که شامل پوشش دست‌ها و انگشتان نیست . " ما در مطالعه خود بر گرم کردن دست‌ها و بازو تمرکز کردیم . "

تیم کینان چنین استدلال کرد که با افزایش جریان خون , برخی از آن گرما به انگشتان دست خواهد یافت . تیم همچنین بر گرم کردن صورت متمرکز بود زیرا تحقیقات قبلی نشان داده بودند که در گونه‌ها و پیشانی‌اش عصبی وجود دارد که وقتی سرما می‌خورند جریان خون را کاهش می‌دهد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...