تبلیغات

خلبان

خلبان

حیدروف گفت : " حفظ مهارت برای بسیاری از مشاغل مهم است , از جمله سربازان , بازیکن خط جلو و برخی دیگر که در فضای باز کار می‌کنند . " " وقتی مردم به هوای سرد فکر می‌کنند , معمولا ً روی بدترین حالت متمرکز می‌شوند , مانند هیپوترمی , که زندگی را تهدید می‌کند, و سرمازدگی که ناتوان‌کننده است و می‌تواند باعث مشکلات زندگی شود . اما به منظور داشتن سربازان کشنده که بتوانند ماموریت‌های خود را کامل کنند , باید از دستشان استفاده کنند . "

باب

تذکر :

نظرات یا اظهارات مندرج در این مورد , دیدگاه‌های شخصی

نویسنده ( ها ) و نباید به عنوان رسمی یا به عنوان انعکاس دیدگاه‌های ارتش یا وزارت دفاع تفسیر شوند .

محققان برای آزمایش روی هشت داوطلب تحقیقاتی , نمونه‌های اولیه از دستگاه ساعد و گرم شدن صورت را تهیه کردند . داوطلبان نمونه‌های اولیه را هنگام نشستن به مدت دو ساعت در اتاق محیطی اتاق نشیمن , اتاقی که محققان می‌توانند دما , رطوبت و سرعت باد را تنظیم کنند , می‌پوشیدند . داوطلبان نیروی آب و هوای سرد داشتند , اما دست‌هایشان را در طول آزمایش در f .

رهبر ارشد خدمات اجرایی پس از فعالیت برجسته dod بازنشسته می‌شود .

نوشته تونی لوپز

یک فرمانده ارشد مهمات , معاون فرمانده , در طی مراسم رسمی بازنشستگی وی در آرسنال در جزیره راک آ یلند , در طی مراسم رسمی بازنشستگی خود , پرچم ارشد اجرایی خود را برای نشان دادن بازنشستگی خود با کمک گرفتن از او به دست آورد .

در طول اجرای سرود ملی در آرسنال جزیره راک آ .

این نمایشگاه برای اعضای خانواده , دوستان , میهمانان برجسته جامعه , و اعضای تیم آرسنال جزیره راک در طی مراسم رسمی بازنشستگی رسمی در آرسنال در جزیره راک تهیه شده‌است .

یک فرمانده , فرمانده , فرمانده , فرمانده , فرمانده , فرمانده , فرمانده مشترک مهمات , گواهی‌نامه بازنشستگی خود را در زرادخانه جزیره راک وی نشان می‌دهد .

ای . t . فرمانده , فرمانده , فرمانده مشترک مهمات , پرچم آمریکا را در طول مراسم بازنشستگی خود در آرسنال در جزیره راک وی نشان می‌دهد . نگاه به این مساله عبارتند از :

در طی مراسم رسمی بازنشستگی رسمی در آرسنال در جزیره راک آ .

زرادخانه جزیره راک , بیمار . - یک رهبر ارشد اجرایی سرویس از موقعیت خود به عنوان معاون فرمانده , فرمانده عملیات مهمات مشترک , در طی یک مراسم رسمی که در این جا به عنوان معاون فرمانده , پس از گذراندن بیش از ۴ هزار سال در وزارت دفاع برگزار شد .

ای . t . فرمانده , فرمانده , فرماندهی مشترک مهمات , و دکتر محمد جان ادواردز رئیس تشریفات بازنشستگی رسمی خدمت کرد . او به همراه گواهی‌نامه بازنشستگی رسمی و جوایز متعددی برای تلاش‌های خود در طول دوران خدمت خود با ارتش ارائه شد . او همچنین به خاطر حمایتش از شغل فدرال اش شناخته شد .

او از رهبری راب صحبت کرد و اینکه چگونه با هم‌تیمی‌هایش رفتار می‌کند تا از سربازان و غیرنظامیان مراقبت کند . او به عنوان رهبر و رهبر محترم این جامعه , متعهد به حمایت از نیروی کار و توسعه نسل بعدی رهبران بوده‌است . او به ستون‌های فرهنگی اعتماد , پاسخگویی , حرفه‌ای گری , یادگیری , تفکر و حمایت متقابل اشاره کرد . او اشاره کرد : " این ستون‌ها در اخلاق کاری و حرفه خود پیچیده شده‌اند . "

منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...