تبلیغات

خلبان

خلبان

دوره جدید توسعه هدف مشترک, تحلیلگران اینتل تری را ایجاد می‌کند.

که عبارتند از: " مالت مالت " , " فورت آستانه " , " فورت آستانه "

" جسیکا جسیکا " ( نفر دوم از راست ) , مهندس مکانی , با مربیان و مدیران برنامه دیدار می‌کند که روز آخر کلاس را در اولین دوره پیشرفت مشترک ارتش در ارتش جشن می‌گیرند . در گذشته , سربازان باید در جایی دیگر در کشور شرکت کنند , جایی که ارتش هیچ کنترلی بر اولویت‌بندی و پذیرش آن‌ها نداشت .

در " فورت آستانه " واقع در ایالت اوکلاهوما , ارتش اولین هدف مشترک خود را در " مسیر توسعه هدف میانی مشترک " گرفت .

این دوره به عنوان یک دوره ضروری برای آموزش ارتش پس از مطالعه اخیر , " سلامتی شرکت هدف قرار داده‌شده " , و درس‌های آموخته‌شده به درس‌های ارتش , شکافی را در زمینه دانش هدف‌گیری مشترک یافته‌است . مرکز اطفا حریق و مرکز هدف‌گیری چندگانه ارتش به پر کردن این شکاف به عنوان نهاد اجرای استانداردهای هدف‌گذاری , الزامات و آموزش متهم شده‌است .

در گذشته , سربازان با گرفتن این درس باید در یک جای دیگر در کشور شرکت کنند , جایی که ارتش هیچ کنترلی بر اولویت‌بندی و پذیرش آن‌ها ندارد . رهبری این مسیر جدید بر روی این آستانه , افسر مسیول قرار دارد .

او به آسیای میانه آنلاین گفت: " من برای تحلیل گران اطلاعاتی دارم که باید شروع به تزریق به زور کنم . چطور باید یک یا دو سرباز را به این دوره‌ها بفرستم ? اوهوم .

با توجه به اینکه اطلاعات تولید شده توسط این تحلیلگران می‌تواند حجم سربازان آموزش‌دیده را افزایش دهد ضروری است . با محدود بودن منابع در میدان جنگ , این اطلاعات برای تحلیل , ارزیابی و اولویت‌بندی آن منابع ( نیروی انسانی , مهمات و مهمات ) در برابر یک هدف خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد .

او گفت : " ارتش با استفاده از روش‌های هدف‌گذاری داخلی خوب عمل کرده‌است , اما ما در محیط‌های مشترک به اندازه کار موثر نبوده ایم . "

در سطح میانی , تحلیلگران پل بین داده‌های raw و تصمیمات هدف‌گیری شده پیشرفته توسط فرماندهان هستند . بنا به گفته مایکل گونزالس , مدیر برنامه هدف قرار دادن در آژانس اطلاعات دفاعی ( dia ) , این تحلیلگران اطلاعات منبع دریافت خواهند کرد که ممکن است اطلاعات خام باشد و تلاش برای تعیین اینکه آیا هدف پیشنهادی عملکردی برای دشمن فراهم می‌کند که باید تحت‌تاثیر قرار گیرد ( تخریب , قطع یا تکذیب ) .

یک استاندارد سازی در اظهارات , ویژگی‌ها و شرح اهداف وجود دارد تا اطلاعات بدون توجه به اینکه شاخه نظامی از اطلاعات استفاده می‌کند تفسیر شود . سپس اطلاعات در یک پوشه هدف الکترونیکی قرار داده می‌شود . سپس این پوشه هدف می‌تواند در هر جایی در دنیا قابل‌دسترسی باشد , که اجازه می‌دهد کار انجام‌شده توسط تحلیلگران برای منفعت کل جامعه هدف قرار گیرد .

با این قابلیت آموزش جدید , ارتش می‌تواند سربازان را در حجم تضمین کند و به ارتش اجازه دهد تا نقش بزرگ‌تری را در ماموریت‌های مشترک ایفا کند . گنزالس می‌گوید که این امر بخشی از فشار بر روی شاخه‌های دیگر را تسکین می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بر روی تک‌تک آن‌ها متمرکز شوند .

هدف کوتاه‌مدت این دوره مورد تایید محیط یادگیری هوشمند جهانی و نیازهای آموزشی ارتش و نظام منابع است که این درس را به مخاطبان بیشتری باز خواهد کرد . در حالی که تحلیلگران اطلاعات نظامی این پوشه‌های هدف را تشکیل خواهند داد , سربازانی مانند " جسیکا جسیکا " , مهندس مکانی و فارغ‌التحصیل رشته تحصیلی جدید , یک کاربر این داده‌ها هستند چون او گرافیک و مطالبی را برای تصمیم گیرندگان در سطح هدف‌گیری پیشرفته خلق می‌کند . او اکنون درک می‌کند که چگونه فرمت قابل تفسیر را به درستی تفسیر کرده و می‌داند چه چیزی منجر به ایجاد آن داده هدف میانی می‌شود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...