تبلیغات

روز

روز

رهبر ارشد خدمات اجرایی پس از فعالیت برجسته dod بازنشسته می‌شود .

نوشته تونی لوپز

یک فرمانده ارشد مهمات , معاون فرمانده , در طی مراسم رسمی بازنشستگی وی در آرسنال در جزیره راک آ یلند , در طی مراسم رسمی بازنشستگی خود , پرچم ارشد اجرایی خود را برای نشان دادن بازنشستگی خود با کمک گرفتن از او به دست آورد .

در طول اجرای سرود ملی در آرسنال جزیره راک آ .

این نمایشگاه برای اعضای خانواده , دوستان , میهمانان برجسته جامعه , و اعضای تیم آرسنال جزیره راک در طی مراسم رسمی بازنشستگی رسمی در آرسنال در جزیره راک تهیه شده‌است .

یک فرمانده , فرمانده , فرمانده , فرمانده , فرمانده , فرمانده , فرمانده مشترک مهمات , گواهی‌نامه بازنشستگی خود را در زرادخانه جزیره راک وی نشان می‌دهد .

ای . t . فرمانده , فرمانده , فرمانده مشترک مهمات , پرچم آمریکا را در طول مراسم بازنشستگی خود در آرسنال در جزیره راک وی نشان می‌دهد . نگاه به این مساله عبارتند از :

در طی مراسم رسمی بازنشستگی رسمی در آرسنال در جزیره راک آ .

زرادخانه جزیره راک , بیمار . - یک رهبر ارشد اجرایی سرویس از موقعیت خود به عنوان معاون فرمانده , فرمانده عملیات مهمات مشترک , در طی یک مراسم رسمی که در این جا به عنوان معاون فرمانده , پس از گذراندن بیش از ۴ هزار سال در وزارت دفاع برگزار شد .

وظایف قبلی دیگر عبارتند از : معاون مدیریت منابع برای مدیریت منابع انسانی ; مدیر عملیات تجاری در بخش لجستیک و آمادگی مهمات , رئیس بخش مهمات کالیبر کوچک , مدیریت تدارکات و بودجه , و مدیریت منابع .

این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی در ایالت ایلینوی است . او استاد رهبری سازمانی از دانشگاه " " امبروس " , " داونپورت " , " آیوا " بود . او کمربند سبز شش سیگما را خم می‌کند و یک دریافت‌کننده ردیف مهمات از ساموئل شارپ است .

پس از مراسم رسمی بازنشستگی , یک خط دریافت در آن برگزار شد که در آن دوستان , همکاران , اعضای جامعه , و همکاران وزارت دفاع به او و خانواده‌اش تبریک گفتند . علاوه بر شوهرش , مادرش , دو پسر و چندین عضو خانواده دیگر نیز به او ملحق شدند . ناهار با مهمانان برجسته به افتخار بازنشستگی او دنبال شد .

جزوه تاریخ صنعتی فورت درام

نوشته بود :

بیش از نیمی از اعضای جامعه در طول تور تاریخ صنعتی فورت درام در ماه مه , به مکان‌های تاریخی متصل شده‌اند .

این گروه به دنبال افسری است که چندین رابطه با نیویورک دارد . * * * * * * * * * * * * * * * * او پس از بازنشستگی از کمپ پاین بازدید کرد تا یکی از نخستین تمرین‌ها را برای واحدهای زرهی برگزار کند . او بعدها با طعنه گفت که " حمله بسیار زیادی وجود دارد و نه جنگ کافی . "

وی گفت : " نقش او به عنوان یک مربی حرفه‌ای و یک کاربر فعال در آموزش نیروی امروز و ارتباط شخصی او با نیویورک , به همین دلیل او را به عنوان همنام خود انتخاب کردیم . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...