تبلیغات

فرعی

فرعی

گروه خواندن حرفه‌ای فورت درام با بحث شعر جنگ خاتمه می‌یابد .

نویسنده : مایک نیوتون , دژ نظامی فورت درام

پل دیوید مک گری , یک مشاور شغلی در برنامه کمک‌رسانی به زندگی - انتقال و استوار بازنشسته , با گروه رزمی کاران تیپ , لشکر کوهستان ( لشکر اسلام ) , گزیده‌ای از اشعار منتشر شده او را در حین سخنرانی در گروه مجله حرفه‌ای فاکس و کانر در کاخ سفید می‌خواند. ( عکس از مایک مولن , قلعه نظامی پادگان نظامی )

اچ . در این پژوهش با استفاده از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای و با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی چند مرحله‌ای انتخاب شدند . این جلسه بر روی شعر جنگ متمرکز شده و مطالعاتی را از سوی سخنگوی مهمان , پل دیوید مک گری , مشاور شغلی در سرباز " فورت درام سرباز " برای برنامه کمک به انتقال زندگی و گروهبان دوم با تیم رزمی تیپ پلی ( لشکر اسلام ) انجام داد. دانشجویان کالج جفرسون همچنین در اشعار مشترکی که برای تاریخچه شان نوشته شده بودند شرکت کردند . این درس توسط یک وقف ملی برای کمک انسانی تامین می‌شود و برای سربازان قدیمی طراحی شده‌است تا مفهوم شرافت و فداکاری از طریق منشور نبرد و درگیری را کشف کنند . ( عکس از مایک مولن , قلعه نظامی پادگان نظامی )

سپ باتلر , رئیس موزه ( لی ) و رئیس موزه " فورت درام " , از شرکت کنندگان در این مراسم استقبال می‌کند . این جلسه بر روی شعر جنگ متمرکز شده و مطالعاتی را از سوی سخنگوی مهمان , پل دیوید مک گری , مشاور شغلی در سرباز " فورت درام سرباز " برای برنامه کمک به انتقال زندگی و گروهبان دوم با تیم رزمی تیپ پلی ( لشکر اسلام ) انجام داد. اچ . لشکر اسلام و فرمانده نظامی قلعه نیز از آثار منتشر شده و منتشر نشده خود نیز می‌خوانند . دانشجویان کالج جفرسون همچنین در اشعار مشترکی که برای تاریخچه شان نوشته شده بودند شرکت کردند . این درس توسط یک وقف ملی برای کمک انسانی تامین می‌شود و برای سربازان قدیمی طراحی شده‌است تا مفهوم شرافت و فداکاری از طریق منشور نبرد و درگیری را کشف کنند . ( عکس از مایک مولن , قلعه نظامی پادگان نظامی )

چکیده فارسی: شعر به عنوان وسیله‌ای برای تسخیر تاریخ نظامی و احساسات خام کسانی که آن را تجربه کرده‌اند , به عنوان وسیله‌ای برای ثبت تاریخ نظامی و احساسات خام آن هاست .

سپ افزود : " ممکن است برای برخی عجیب به نظر برسد , اما در واقعیت یک سنت عمیق و ارتباط بین شعر و تاریخ نظامی وجود دارد . " یکی از نخستین اصول ادب غربی یک شعر حماسی به نام ایلیاد است که در مورد جنگ می‌گوید . از آن زمان , جنگ جویان و شعر جدایی ناپذیرند . "

این موضوع , موضوع دیدار نهایی امسال از گروه خواندن حرفه‌ای روباه و کانر بود .

او گفت : " شعر به انگیزه دادن , تسلی دادن و جنگ و درگیری برای سربازان و غیرنظامیان بوده‌است . " اگر چه تاریخ ممکن است در درون شعر و یا در زبان ادبی ناقص باشد , اشعار خودشان می‌توانند عمق انگیزه و تاثیرات جنگ و نبرد را به شیوه‌های بسیار وسیع‌تر نسبت به تاریخ ساده کاوش کنند . "

او گفت که شعر به طور مساوی بخشی از داستان کوه یخی و داستان درام است و دو سرباز قدیمی را معرفی کرد - یکی بازنشسته و یک فعال - که شاعران را به چاپ رسانده‌اند .

پل دیوید مک گری , یک مشاور شغلی در برنامه کمک به انتقال زندگی و یک افسر ارشد بازنشسته از بخش " کوهستان کوهستان " ( li ) , به عنوان سخنگوی مهمان خدمت کرد و از گزارش‌های منتشر شده اخیر خود از جیب جلیقه‌اش مطالعه کرد . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...