تبلیغات

قانون

قانون

او گفت : " وقتی به نقشه نگاه می‌کنید , این علائم را می‌بینید و می‌دانید که یک وسیله انفجاری دست‌ساز در اینجا یا شاید سلاح‌های کوچک در آنجا وجود دارد , اما داستان‌هایی که پشت آن‌ها هستند بسیار مسحور کننده هستند . "

در زیر آمده‌است : ( لی ) و فرمانده نظامی قلعه , گزیده‌ای از آثار منتشر شده و منتشر نشده او را خواندند . اولین انتشار او , " او برای خداحافظی به آستانه در آمد , " مجموعه‌ای از اشعاری است که او برای همسرش سینتیا در اولین استقرار خود از " فورت درام " نوشت . بعدا , او " پکتیکا " را منتشر کرد که به عنوان یکی از استان‌های افغانستان نامگذاری شده بود و به عنوان فرمانده گردان پیاده‌نظام گردان هنگ پیاده می‌شده‌است .

او گفت : " سعی کردم به داستان سربازان بگویم , اما برای من نوشتن شعر بسیار درمانی است . " " من این را به عنوان راهی برای صحبت با کسی نوشتم . می‌توانستم با یک تکه کاغذ یا یک کامپیوتر صحبت کنم , اما نمی‌توانستم با افراد زیادی صحبت کنم , به خصوص به عنوان یک فرمانده . "

او در مورد ثبت پیچیدگی‌های تجربه‌شده توسط سربازان در مورد رخدادهای اتفاقی که اتفاق‌افتاده و فراموش شده‌اند , تقدیر کرد , اما تنها می‌تواند از زمانی که در یک شهر چادری زندگی می‌کند یا در یک پایگاه عملیاتی متروک , تجربه شود .

او گفت : " من فکر می‌کنم برخی شاعران واقعا ً در حال زندگی هستند و تنها چیزهای کوچکی که اغلب توسط ما در زندگی پرواز می‌کنند را ثبت می‌کنند . "

همچنین در حضور دانشجویان کالج جفرسون , دانشجویان کالج جفرسون قرار داشتند . این دوره برای سربازان قدیمی طراحی شده‌بود تا مفهوم شرافت و فداکاری را از طریق منشور نبرد و نبرد بررسی کنند.

دانشجویان دعوت شده‌بودند که قدم به جلو بگذارند و اشعار خود را بخوانند . پس از چند لحظه سکوت , اولین نفر از دانشجویان به تریبون نزدیک شدند - هر کدام از آن‌ها تشویق و تحسین شدند .

کریگ مک نامارا , هماهنگ‌کننده آموزشی خدمات سربازان قدیمی در کالج جامعه جفرسون گفت : " قبل از غروب , آن‌ها متفق‌القول بودند که احساس راحتی نمی‌کنند و مایل به خواندن اشعار خود نیستند . " " با این حال , پس از آن ( سی ان ان ) , او نوشته‌های خود را به اشتراک گذاشت و محبت و گرمی او را برانگیخت . "

مک نامارا عنوان کرد که دانش آموزان در مورد شرکت در شعر خواندن احساس غرور و افتخار می‌کنند .

او گفت : " شادی و غرور آن‌ها ملموس و آشکار بود . " " دانش آموزان دانش‌آموز ما شگفت‌انگیز هستند و برای این کهنه سربازان , این لحظه منفرد قابل‌تغییر و قدرتمند است . من نمی‌توانم بیان کنم که چقدر به آن‌ها افتخار می‌کنم , و چقدر از این بابت سپاسگزارم . او یک نمونه قوی از این مردان و زنان تشکیل داد و آن‌ها با کمال میل با ترس‌های خود مواجه شدند و به دنبال شجاعت او گشتند . "

او همچنین از دانش آموزان برای برگزاری این رویداد امسال قدردانی کرد .

او گفت : " من می‌دانم که این تجربیات چقدر دشوار است . " افتخار می‌کنم که اینجا بوده‌ام و خیلی ممنونم که با به اشتراک گذاشتن اشعار خود به ما افتخار می‌کنید . من فکر می‌کنم که او امشب به راحتی خیال می‌کند میراث او با آنچه شما با به اشتراک گذاری و پردازش تجربیات خود از طریق هنر شعر انجام می‌دهید , زندگی کند . "

گروه مطالعه حرفه‌ای امسال به عنوان مجمعی برای بحث درباره حرفه اسلحه از طریق انتخاب مطالب خواندنی هر ماه تاسیس شد .

او گفت : " این تنها پس از بازگشت از افغانستان بود که او دوباره پس از یک سال وقفه شروع به نوشتن شعر کرد , بویژه برای پردازش تجربیاتش در افغانستان و عراق . " او مانند همه سربازانی که برای خدمت انتخاب شده‌بودند , زمین‌های عجیب و شگفت انگیزی را تجربه کرد , جدایی خانوادگی و مشکلات دیگر را تحمل کرد . "

او گفت : " آن‌ها داستان‌هایی بودند که من را مجبور به نوشتن کرد . " " کاری که باید انجام دهم و آنچه که امیدوار بودم این اشعار برای کمک به چرخه من از طریق تجربیات من انجام دهند . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...