تبلیغات

روز

روز

اجرای گزینه‌ها

نوشته بود :

الاهرام

این همایش به نیازهای پزشکی منحصر به فرد شاکی می‌پردازد . این همایش متشکل از بیش از ۱۲ جلسه استراحت , سخنرانی و نمایش پوستر بود .

پزشکان زمینه یک روش شبیه‌سازی شبیه‌سازی را با استفاده از تکنولوژی‌های تشخیصی از راه دور انجام می‌دهند . ( عکس از الیزابت کینگ , متخصص امور عمومی )

هدف از انجام پژوهش پزشکی ارتش و امکانات مادی , هدایت پیشرفت پزشکی نظامی و ایجاد مسئولانه , توسعه , ارائه و حفظ قابلیت‌های پزشکی برای مردم است . او اهمیت صنعت و ارتباطات ساختمان را می‌داند اما درک می‌کند که گاهی اوقات صنعت نمی‌تواند به ما برسد و یا نمی‌داند چگونه با ما ارتباط برقرار کند . این مساله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد: به سادگی , شرکت کنندگان نمی‌توانند محصولاتی را بدون صنعت به پایان برسانند .

شش آزمایشگاه توانایی اصلی فرماندهی و فن‌آوری فرماندهی را تشکیل می‌دهند ; این نواحی خاص از تحقیقات پزشکی مملو از دانشمندان نظامی و غیرنظامی و پرسنل پشتیبانی هستند . پنج فرمان فرعی اضافی وجود دارند که بر الزامات فرماندهی متمرکز هستند - - مانند توسعه مواد پزشکی , تدارکات و انعقاد قرارداد - برای تکمیل مدیریت چرخه زندگی مواد پزشکی .

شرکای تجاری با آژانس‌های دولتی , موسسات دانشگاهی و نهاده‌ای تجاری می‌توانند راه‌حل‌هایی را شناسایی کنند که شکاف‌های بحرانی را در برنامه‌های تحقیق و توسعه نظام سلامت نظامی نشان دهند .

کارآفرینی ابزارهای متعددی برای کمک به کسب و کاره‌ای کوچک و کمک به ایجاد روابط دارد . راهنمای " دروازه به شراکت " در ماه نوامبر به عنوان مرجعی برای کمک به کسب و کارها برای درک بهتر آنچه انجام می‌دهیم و اینکه چگونه با ما شریک شود , در وب سایت فیس بوک زندگی می‌کند .

دروازه تصمیم‌گیری

او درک می‌کند که چالش‌های زیادی برای غلبه بر هر دو طرف در زمان کار با شرکت‌های کوچک وجود دارد . به عنوان مثال , ممکن است جذب و حفظ پرسنل واجد شرایط دشوار باشد , کارکنان می‌توانند از رونده‌ای فعلی دولتی که می‌توانند از بهبود استفاده کنند , ناامید شوند و برخی از فرآیندهای دولت ممکن است بیش از حد انتظار داشته باشند .

برای اطمینان از اینکه سیستم تحصیل به طور موثر اجرا می‌شود , شرکت کنندگان از فرآیند تصمیم‌گیری خود با هر محصول r & d که وارد خط لوله می‌شود , استفاده می‌کند . گیت تصمیم ساختار حاکمیت را برای توسعه محصولات در طول فرآیند تحصیل فراهم می‌کند , و ویژگی‌های برجسته رویداد محور که به محصولات موفق اجازه حرکت در مسیر توسعه را می‌دهد . فرآیند تصمیم‌گیری به عنوان راهی برای مدیریت و مدیریت تلاش‌های توسعه مواد پزشکی به کار گرفته شد . این یک فرآیند فراگیر است که فرآیندهای اکتساب dod را با الزامات مدیریت مواد غذایی و مدیریت مواد مخدر و شیوه‌های کسب‌وکار صنعت ادغام می‌کند . هدف , تمرکز بر اقدامات توسعه مادی بر روی نیازهای dod به صورت سریع و کارآمد است .

انجمن‌ها و رویدادها

انجمن‌ها و رویدادها فرصت‌های بزرگی برای فرماندهان و کارکنان خود برای یادگیری درباره تلاش‌های دیگر تحقیق و توسعه و اهمیت آن‌ها در فرماندهی هستند . در طول انجمن‌ها و رویدادها , رهبران و صنعت می‌توانند بحث‌های چهره‌به‌چهره , شبکه و کسب دانش از طریق توسعه حرفه‌ای داشته باشند . چنین رویدادهایی به متخصصان بخش دولتی , دانشگاهی و خصوصی اجازه می‌دهند تا تکنولوژی‌های نوظهور پزشکی و نقش‌های بالقوه آن‌ها در حمایت از پزشکی نظامی را بررسی کنند . به عنوان مثال , مرکز تحقیقات تکنولوژی پزشکی از راه دور و مرکز تحقیقات تکنولوژی پیشرفته در سپتامبر ۲۰۱۰ , جامعه پزشکی نظامی و شرکای خارجی را در زمینه حمایت از آمادگی نظامی از طریق فن‌آوری‌های نوآورانه در سراسر سیستم بهداشت نظامی آموزش داد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...