تبلیغات

فرعی

فرعی

روزه‌ای فروشنده

سیستم بهداشت نظامی روز فروشنده شرکت‌های تعاونی از سوی سرویس‌های نظامی مستقر در فورت هود , مریلند است . این رویداد به طور معمول هفت بار در سال برگزار می‌شود , این رویداد بر کمک به آژانس‌های پزشکی خدماتی با تحلیل بازار استراتژیک محصولات و فن‌آوری متمرکز است که ممکن است برای محیط‌های دشوار پزشکی قابل‌اجرا باشد .

این نهادها عبارتند از:

* بخش تدارکات پزشکی اداره بهداشت

* تحقیقات پزشکی ارتش و فرماندهی مواد .

* آژانس تجهیزات پزشکی ارتش

* فرماندهی تدارکات پزشکی دریایی .

* آژانس عملیات پزشکی نیروی هوایی

* فرماندهی سیستم‌های یگان تفنگداران دریایی .

روش تحقیق

مانند خانه‌های باز , کنفرانس‌ها و تسهیل ایجاد ارتباط , هم‌کاری با همسالان و جلسات بحث گروهی کوچک . در یکی از این موارد , سمپوزیوم تحقیقاتی نظام سلامت نظامی که در ایالت فلوریدا برگزار شد , توسط بسیاری به عنوان یک جلسه تحقیقاتی پزشکی dod در نظر گرفته می‌شود و ارتش و شهروندان را برای هم‌کاری و ایجاد مشارکت گرد هم می‌آورد .

شرکت کنندگان در گردهمایی علم و فن‌آوری ارتش ملی دفاع ملی شرکت کردند . مرکز کنوانسیون واشنگتن در واشنگتن . رویدادهایی مانند این امر به نمایندگان و رهبران اجازه می‌دهند تا با صنعت درگیر شوند و در مورد پروژه‌ها و قابلیت‌های تحقیقاتی ادامه دهند .

سازوکارهای هم‌کاری

دو برنامه اجباری - - تحقیقات نوآوری کسبوکار کوچک و انتقال فن‌آوری کسبوکار کوچک - - برای ارتقای نوآوری فناورانه و رشد اقتصادی در میان تجارت‌های کوچک از طریق سرمایه‌گذاری فدرال ایجاد شدند . شرکت‌های کوچک و متوسط به شرکت‌های کوچک و فن‌آوری پیشرفته و دانشگاهی فرصت ارائه راه‌حل‌های تحقیقاتی و توسعه نوآورانه در پاسخ به نیازهای بحرانی dod را می‌دهند .

پنج آژانس فدرال هم در این دو شرکت مشارکت دارند :

dod .

* ناسا

* دپارتمان بهداشت و خدمات انسانی .

* بنیاد علوم ملی .

* واحد انرژی .

شش آژانس فدرال تنها در این برنامه شرکت می‌کنند :

* اداره کشاورزی .

* آژانس حفاظت از محیط‌زیست .

* اداره آموزش .

* اداره امنیت داخلی .

* اداره حمل و نقل .

* اداره بازرگانی .

باب

وسیله برتر برای انتقال تکنولوژی یک موافقتنامه هم‌کاری و توسعه مشارکتی است که به بازرسان اجازه می‌دهد تا با دانشمندان در صنعت و دانشگاه هم‌کاری کنند و به سمت یک هدف تحقیق مشترک کار کنند . آن‌ها به آزمایشگاه‌های فدرال اجازه هم‌کاری در زمینه تحقیق و توسعه را می‌دهند و برای قراردادهای دوجانبه , توافق‌های انتقال مواد و هم‌کاری‌های r & d پیچیده مورد استفاده قرار می‌گیرند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکان ایجاد ارتباط با مشتری , از دفتر تحقیقات و برنامه‌های کاربردی فن‌آوری اطلاعات ( آی تی اس ) دیدن کنید .

فن‌آوری اطلاعات همچنین فن‌آوری‌ها در اختیار دارد . برای مجوز دادن به فرصت‌ها , لطفا ً ارتباط برقرار کنید .

راه‌های دیگر انجام کار

کنسرسیوم شرکت‌های فن‌آوری پزشکی شامل صنعت , دانشگاه و سایر واحدهای تجاری است که از طریق یک شرکت غیرانتفاعی سازماندهی و اداره می‌شوند . این سازمان در حال حاضر بیش از ۱۰۰ عضو دارد و به دنبال اعضای جدید از مناطق زیر است :

* کسب و کاره‌ای کوچک و بزرگ .

* سازمان‌های تحقیقاتی دانشگاهی .

* سازمان‌های غیرانتفاعی .

* پیمانکاران غیرسنتی دولت .

این کار با استفاده از یک مدل اولیه دیگر معامله انجام می‌شود که یک روش انعطاف‌پذیر برای ترکیب منابع عمومی و خصوصی برای تمرکز تحقیقات , توسعه نمونه اولیه و تجاری سازی بر روی نیازهای نظامی مشترک نظامی و غیر نظامی است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...