تبلیغات

توان

توان

قرارداد دیگر معامله , وسیله تامین مالی است که توسط آژانس‌های فدرال برای به دست آوردن یا توسعه نمونه‌های تحقیق و توسعه مورد استفاده قرار می‌گیرد . معمولا ً از شرکت‌های کوچک و پیمانکاران غیر سنتی استفاده می‌شود , اما در صورت احراز معیارهای خاص , پیمانکاران سنتی می‌توانند از طریق آن تامین مالی شوند . دیگر مراجع معامله , قرارداد یا موافقتنامه هم‌کاری نیستند .

سایر مکانیزم توافق تراکنش با مجریان بالقوه در سراسر فرآیند امکان توسعه نیازمندی‌های بهتر برای پروژه‌ها را فراهم می‌کند تا نیازهای هر دو بازار مراقبت‌های بهداشتی و تجاری برآورده شود . این نوع تعامل معمولا ً از طریق فرآیندهای معمول انعقاد قرارداد و کمک‌های بلاعوض مجاز نیست .

حداکثر فرصت‌ها

ب چندین سیستم و پورتال وجود دارند که دانشگاهیان و صنعت را قادر می‌سازند تا ایده‌ها و تحقیقات را ارائه کنند .

این فرمان تایید می‌کند که پیشنهادهای ناخواسته با محصولات و یا ایده‌هایی که خارج از دولت ایجاد شده‌اند می‌توانند به انجام ماموریت خود کمک کنند . به عنوان یک مکانیزم برای ارزیابی محصولات و ایده‌های جدید که در حال حاضر در حال توسعه یا در حال توسعه هستند , از این سیستم جدید استفاده می‌کند .

پرخاشگری یک سیستم مبتنی بر وب است که ابزاری را برای متخصصان موضوعی ما فراهم می‌کند تا این محصولات و ایده‌ها را ارزیابی کرده, کاربردپذیری آن‌ها را ارزیابی کرده و بازخورد خود را ارایه دهند . این دانشگاه به دانشگاه‌ها و صنعت فرصتی می‌دهد تا محصولات یا ایده‌های خود را بدون نیاز به سفر به فورت میل نشان دهند و بدون اینکه به کسی مزیت رقابتی ناعادلانه بدهند . بعد از وارد کردن داده‌ها , یک متخصص اطلاعات را دریافت و در عرض چند روز بازخورد ارائه می‌کند .

او نیز به دانش تخصصی وزارت دفاع دسترسی مستقیم می‌دهد . این برای عموم باز است تا هر کسی بتواند ایده‌ها یا اطلاعات را ارائه کند . پرخاشگری یک خیابان موفق برای تسلیم بوده و فرصت کسب بازخورد بدون یک فرآیند گسترده را فراهم می‌کند .

هیچ وجه مالی با پرخاشگری مرتبط نیست , اما اجازه بازخورد سازنده را می‌دهد که می‌تواند به توسعه و پالایش ایده‌هایی که ارائه می‌شوند کمک کند . از جمله پیشنهادهای اخیر به پرخاشگری منجر به سرمایه‌گذاری‌های مشترک بیشتر برای محصولات در زمینه‌هایی مانند مبارزه با تلفات , پزشکی عملیاتی نظامی , درمان , بیماری‌های عفونی و جراحی شده‌است .

دفتر برنامه‌های کسب‌وکار کوچک

ماموریت دفتر شرکت‌های کوچک تجاری , به حداکثر رساندن فرصت‌ها برای مقوله‌های مختلف کسب و کاره‌ای کوچک برای رقابت برای تدارکات به عنوان یک یا پیمان‌کار فرعی یا فرعی و ایجاد اتحادهای استراتژیک تجاری است . این دفتر متعهد به حمایت از تجارت‌های کوچک در جستجوی خود برای ارائه خدمات , خدمات و راه‌حل‌هایی است که بقای ملت ما را حفظ می‌کنند . هدف سازمان تضمین این است که کسب و کاره‌ای کوچک جز لاینفک راه‌حل‌های تجاری شرکت کنندگان هستند . برای کسب اطلاعات درباره اداره پست کسب‌وکار کوچک

نتیجه‌گیری

نیروهای نظامی به جستجوی محصولات و دستگاه‌های پیشرفته پزشکی برای پشتیبانی از ماموریت‌های خود ادامه خواهند داد . این فرآیند به ساده کردن نیاز دارد - با تایید نیاز که در حال حاضر دوتا سه سال طول می‌کشد و تکنولوژی به سرعت حرکت می‌کند , فن‌آوری ممکن است قبل از پیاده‌سازی منسوخ شود . هدف این است که محصولات درخواستی را هر چه سریع‌تر به دست آورند .

اگرچه فرآیند اکتساب می‌تواند چالش‌هایی را فراهم کند , همچنین شامل یک سیستم لازم برای بررسی و توازن برای اطمینان از تحویل راه‌حل‌های امن , موثر , مقرون‌به‌صرفه و پایدار برای اعضای خدمت است .

الیزابت مک گری یک متخصص توسعه محتوا و حرفه‌ای برای اداره امور عمومی در فورت هود است که حمایت قرارداد را برای گروه ارتباطات سیار فراهم می‌کند . او بیش از بیست هزار سال تجربه و نویسندگی برای نشریات و شرکت‌ها دارد و کتابی به انگلیسی از دانشگاه جرج میسون دارد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...