تبلیغات

خلبان

خلبان

مرکز تسلیحات هسته‌ای از آموزش نقطه عطف تولید موشک

نوشته شده توسط ای .

تیم مرکز خرید مهمات " ای اس ای " , به تازگی اولین غلاف را در نیام تولید کرد .

اخیرا ً یک مرکز تولید مهمات منفجر نشده است .

سلام , پدر . - در ماه نوامبر , مرکز تولید مهمات با هزینه پایین تولید کرد . این غلاف گواهی شده به یک واحد ارتش ارسال خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که این واحد آموزش با مهمات هدایت‌شونده دقیق را دریافت می‌کند .

این موشک , یک موشک آموزشی تولید می‌کند که نیازهای آموزشی سالانه نیروهای دریایی و دریایی را برآورده می‌سازد . از آن زمان تا کنون , الزامات تولید سالانه در حال افزایش بوده‌است .

این دومین نقطه عطف به شمار می‌رود . در اوایل سال جاری , دولت تولید برق را آغاز کرد , که در مقایسه با منابع تجاری موجود , بیش‌ترین میزان تولید را به واحدهای ارتش و نیروی دریایی افزایش داد و این موشک‌ها را به بهترین مقدار برای مالیات دهندگان و مالیات دهندگان پرداخت کرد .

این شرکت فرصت‌های آموزشی pgm را فراهم می‌کند و آمادگی مهمات را برای ارتش و نیروهای دریایی فراهم می‌کند . تلاش‌های سازمان ملل به طور مستقیم بر آمادگی جسمانی به عنوان آموزش سربازان بر روی وظایفی که از خط استراتژی دفاع ملی پشتیبانی می‌کند , " نیروی کشنده ‌تری " را پشتیبانی می‌کند , و با رئیس ستاد ارتش برتر ارتش در اولویت مدرن‌سازی ارتش قرار می‌گیرد .

استفاده از موتورهای راکت که در غیر این صورت نابود خواهند شد, آن‌ها را به دارایی‌های آموزشی pgm حیاتی تبدیل می‌کند . موشک تمرین به‌دست‌آمده , به واحدها آموزش و گواهی مورد نیاز را می‌دهد که باید به درستی و ایمن عمل کنند .

در طول عملیات ساخت , مشعل کلاهک‌های خنثی را با هم ادغام می‌کند , و همچنین عملیات مهمات ارتش جرثقیل را تایید می‌کند . برنامه بهبود مستمر خدمت , هزینه کم‌تر از ۱ دلار در هر غلاف را کاهش داده و پتانسیل کاهش هزینه‌ها را حتی پایین‌تر , بلوغ و تلاش‌های بهره‌وری مختلف دارد. تمامی صرفه‌جویی در هزینه‌ها به خدمات داده می‌شود که به واحدها امکان خرید آمادگی بیشتر با بودجه موجود را می‌دهد .

او گفت : " فرصت قابل‌توجهی برای ادامه نفوذ به پایه صنعتی ارگانیک وزارت دفاع وجود دارد تا آمادگی لازم برای حمایت از تلاش‌های مدرن‌سازی در یک صرفه‌جویی قابل‌توجه هزینه را ارائه دهد . " سرمایه‌گذاری هدفمند برای مدرنیزه کردن قابلیت‌های ما در عرصه مهمات هدایت‌شونده دقیق , صرفه‌جویی‌های قابل‌توجهی را برای واحدهای تاکتیکی به ارمغان می‌آورد , تحویل اموال به دولت را تسریع می‌بخشد, تضمین قابلیت نظامی مدرن را تضمین می‌کند , همچنین بهترین ارزش برای مالیات دهندگان مالیات دهندگان را نشان می‌دهد . "

این شهر بر روی یک انبار ارتش قرار دارد و توزیع منطقه‌ای و جهانی مهمات را اجرا می‌کند, تعمیر و نگهداری موشک را تامین می‌کند و در حمایت از نیروهای مشترک و کشورهای شریک بین‌المللی مهمات جنگی را برای ارتش پاکستان اجرا می‌کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...