تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

سربازان در رویداده‌ای چالش برانگیز مختلفی مانند یک امتحان جامع مکتوب , سه خط آزمایش جنگی , ناوبری زمینی و شبانه , و یک جاده ۳۰ مایلی راهپیمایی کردند . سربازان مجبور بودند این کارها را با کم‌ترین خطا انجام دهند تا نمره قبولی بگیرند .

آزمون مجدد یک رویداد کاملا ً داوطلبانه است و نیازی به زمینه پزشکی نیست . علاوه بر این , نرخ سایش برای به دست آوردن مدال به صورت زیر بود : 1 .

او گفت : " ما معمولا ً انتظار داریم که تا ۷۲ درصد عبور کنند . "

نامزدها در واحد خانه خود آموزش دیدند و سپس به دوره آزمایش رسیدند . مرحله آزمایش پنج روز است اما کاندیداها دو هفته را در این دوره گذراندند که با اتاق مطالعه ctl آشنا شدند , سالن‌های مطالعه را اجرا کردند و کادر را مشاهده کردند که چگونه مسیر را به درستی مانور دهد .

شما قطعا ً باید آن را بخواهید . افرادی در اینجا هستند که چندین بار سعی کرده‌اند از آن‌ها استفاده کنند .

آلن گفت : این رویداد آموزشی سربازان را در وظایف پزشکی , شیمیایی , بیولوژیکی , رادیواکتیو و هسته‌ای و وظایف تخلیه به چالش می‌کشد . این سیستم به واحدهای خانه ایده‌ای می‌دهد که پزشکان آن‌ها به هر چیزی که دشمن بتواند آن‌ها را پرتاب کند مجهز باشند .

او می‌گوید : " برای من نشان می‌دهد که من در حفظ کردن چیزها و قرار دادن ذهنم در امتحان مهارت دارم . " " وقتی فهمیدم که قراره بیام خیلی هیجان‌زده بودم . "

از میان نامزدهایی که این آزمایش را آغاز کردند , تنها کسانی که می‌خواستند این آزمایش را انجام دهند مورد احترام بودند . نه تنها این امر نشان می‌دهد که دستیابی به این مشکل چقدر دشوار است , اما به سربازان دیگر ایده‌ای را می‌دهد که انتظار چه چیزی را انتظار داشته باشند و آمادگی لازم را برای مبارزه با چالش طاقت‌فرسا در دوره آزمایش داشته باشند .

۱ .

نوشته جاناتان نگوین , متخصص پزشکی ارتش

شهر هونولولو , که در سمت چپ قرار دارد , رئیس جراحی عروق در مرکز پزشکی ارتش , به بحث در مورد اقدامات آموزشی مربوط به آموزش ضربه با ژنرال جراح می‌پردازد . در غرب , درست , در طول سفر یک مرکز شبیه‌سازی پزشکی به منظور فراهم آوردن اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت‌های آموزشی منحصر به فرد بیمار در حمایت از آمادگی پزشکی , جون . در غرب , پزشک متخصص ارتش آزادی‌بخش بلوچستان و فرمانده فرماندهی پزشکی ارتش , با رهبران و مدیران ارشد سازمان ملل متحد دیدار کرد تا حمایت رهبری , شناسایی بهترین تجارب و بحث درباره آینده پزشکی ارتش را تامین کند . با فراهم کردن امنیت , کیفیت بالا , مراقبت‌های بهداشتی بیمار محور به سربازان , خانواده‌ها , سربازان قدیمی و بازنشستگان در سراسر منطقه اقیانوس آرام , حفاظت از قدرت مبارزه را از طریق ارائه مراقبت , آموزش , آموزش , تحقیق و پشتیبانی فراهم می‌کند .

هونولولو , سرهنگ جفرسون رابرتس , سمت چپ , مدیر شبیه‌سازی پزشکی و رئیس سرویس روماتولوژی در مرکز پزشکی ارتش آمریکا , در طول یک تور از مرکز شبیه‌سازی پزشکی جندی‌شاپور اهواز, به بحث درباره ابعاد و قابلیت‌های آموزشی می‌پردازد . در غرب , درسته , جون . در غرب , پزشک متخصص ارتش آزادی‌بخش بلوچستان و فرمانده فرماندهی پزشکی ارتش , با رهبران و مدیران ارشد سازمان ملل متحد دیدار کرد تا حمایت رهبری , شناسایی بهترین تجارب و بحث درباره آینده پزشکی ارتش را تامین کند . با فراهم کردن امنیت , کیفیت بالا , مراقبت‌های بهداشتی بیمار محور به سربازان , خانواده‌ها , سربازان قدیمی و بازنشستگان در سراسر منطقه اقیانوس آرام , حفاظت از قدرت مبارزه را از طریق ارائه مراقبت , آموزش , آموزش , تحقیق و پشتیبانی فراهم می‌کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...