تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

هونولولو , مرکز شبیه‌سازی پزشکی در مرکز پزشکی ارتش آمریکا اخیرا ً از کالج جراحان آمریکا به عنوان یک موسسه آموزش جامع و همچنین تایید مجدد برای خدمت به عنوان یک شبکه آموزش شبیه‌سازی توسط جامعه متخصصین بی‌هوشی آمریکا استفاده کرد .

روت اندروز , مدیر برنامه شبیه‌سازی و مرکز شبیه‌سازی علوم پزشکی می‌گوید : " این یک موفقیت بزرگ است . "

مرکز شبیه‌سازی باید استانداردهای مشخص‌شده توسط سازمان‌های میزبان را برآورده کند. امکانات معتبر و تایید شده با بالاترین استانداردها مطابقت دارند و یک سازمان به سختی اعتبار آموزشی دانشکده , توسعه برنامه‌درسی و تجهیزات و امکانات موجود را بررسی می‌کند .

مارک هرناندز , متخصص شبیه‌سازی پزشکی می‌گوید : " اعتباربخشی به ما اعتبار می‌دهد تا پرسنل نظامی و غیرنظامی خود را برای حمایت از آمادگی پزشکی ارتش آماده کنیم . "

کالج جراحان آمریکا ( acs ) امکانات لازم برای ارتقای ایمنی بیمار و شناسایی بهترین تجارب از طریق استفاده از شبیه‌سازی را شناسایی می‌کند . علاوه بر این , یک موسسه آموزش جامع acs , بالاترین سطح برای شبیه‌سازی توسط acs , که به عنوان " استاندارد طلایی " شناخته می‌شود , می‌باشد . "

انجمن متخصصان بی‌هوشی آمریکا ( asa ) از امکانات آموزشی برخوردار است که تخصص را در آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی و همچنین توسعه با کیفیت بالا نشان داده‌است . این سایت یکی از مکان‌های مورد حمایت آ زا است .

به عنوان یک سایت شبکه آموزش شبیه‌سازی شده , به عنوان یکی از الزامات آموزشی برای حفظ گواهی‌نامه asa , که آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی را در بی‌هوشی فراهم می‌کند , میزبان صدور گواهی‌نامه است .

" یک نمونه از این کار , ارائه برنامه فری است . او اضافه کرد که این آموزش نه تنها برای کارمندان در دسترس نیست , تا مهارت‌های خود را در بی‌هوشی بهبود بخشد, بلکه به عنوان یک منبع آموزشی برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی کاربردی در سراسر ایالت هاوایی عمل می‌کند . "

مرکز شبیه‌سازی علوم پزشکی, علاوه بر acs and asa کلاس , دارای گواهی‌نامه از سوی جامعه برای شبیه‌سازی در مراقبت‌های بهداشتی است .

مرکز شبیه‌سازی پزشکی هسته‌ای یک رهبر در آموزش شبیه‌سازی چند تخصص است که کارکنان را قادر می‌سازد تا بیش‌ترین مراقبت , خدمات و تکنولوژی را در ارائه مراقبت‌های بهداشتی در سراسر اقیانوس آرام ارائه دهند .

پزشکان لوئیزیانا آموزش تاکتیکی نبرد تاکتیکی دریافت کردند

نوشته جوآن ارلی دیویس , پارک ملی لوئیزیانا

دکتر برت رام , مامور گارد ملی ارتش لوئیزیانا , یک سولفور که بومی لوئیزیانا است , در طی آموزش تاکتیکی و آموزش مراقبت از تلفات در اردوگاه نظامیان اردوگاه , لوئیزیانا , لوئیزیانا , و غیره به کار می‌رود . این گروه به عنوان یک پزشک همراه با ستاد فرماندهی و ستاد فرماندهی , گردان پیاده‌نظام گردان, هنگ پیاده گردان , گروه جنگی تیپ پیاده‌نظام در لیک چارلز , لوئیزیانا , گماشته شده‌است .

" اندرو اندرو لیز " از گارد ملی لوئیزیانا , یک لافایت , اهل لوئیزیانا , و در حین آموزش تاکتیکی در مورد آموزش مراقبت از تلفات تاکتیکی در اردوگاه نظامیان اردوگاه , لویزیانا اتفاق افتاد . این گروه به عنوان یک پزشک به ستاد فرماندهی و ستاد فرماندهی , گردان گردان , هنگ پیاده گردان هنگ پیاده , تیم جنگی تیپ پیاده‌نظام و گروه جنگی تیپ پیاده , لوئیزیانا , گماشته شده‌است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...