تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

جورج واشینگتن , ویلیام تی . شرمن و غارتگران وایکینگ

تسلیم ارتش انگلیس در یورک تاون .

اعتبار

عمارت کنگره

ایالات‌متحده به مدت طولانی درگیر جنگ‌های زمینی در خاورمیانه بوده که فراموش کردن برخی از مهم‌ترین نبرده‌ای کشورش در دریا آسان است . دو کتاب خوب جدید اهمیت جنگ دریایی در تاریخ ملی ما را به ما یادآوری می‌کند .

با نگاهی تند و تند : نبوغ جورج واشینگتن و پیروزی در یورک تاون ( وایکینگ , دلار ) که او یک داستان‌گو برجسته است . در اینجا او به دنبال بالا بردن نبرده‌ای دریایی بین فرانسه و بریتانیا به مکانی مرکزی در تاریخ انقلاب آمریکا است . او موفق می‌شود, او می‌تواند به یک یا دو کلمه مرتبط باشد . برای مثال عبارت " واکنش محکم واشنگتن " لحن پر تنشی بسیاری از مکاتبات زمان جنگ واشنگتن را نشان می‌دهد .

بیم آن نمی‌رود که این اظهارات را به زبان آوریم . او می‌نویسد : " حقیقت تلخ این بود که در تابستان , انقلاب آمریکا شکست خورد " , " در آن بن‌بست بود که بسیاری از آمریکایی‌ها از نظر فیزیکی و مالی پشتیبانی نمی‌کردند . او ادامه می‌دهد : پیروزی تامین خواهد شد نه توسط آمریکایی‌ها بلکه با پول فرانسه , اسلحه , کشتی و سرباز . همچنین گردبادها بخوبی اتفاق می‌افتند . در بالای آن , در زمانی که بسیاری از کتاب‌های تاریخ نظامی نقشه‌های ضعیف دارند یا هیچ کدام, این کتاب دارای بسیاری از آن‌ها آموزنده و زیباست . من به عنوان یک نویسنده غبطه می‌خورم , اما به عنوان یک خواننده , سپاسگزارم .

تیز, نیروی دریایی ایالات‌متحده در جنگ جهانی دوم را به عنوان مشاور مدیریت بررسی می‌کند . نمونه : " ناوگان اقیانوس آرام به عنوان یک مونولیت پیشروی نمی‌کند ; به عنوان یک شبکه توزیع حمله می‌کند . شخصیت‌ها در داستان او بزرگ نیستند . قهرمان واقعی اینجا فردی نیست , بلکه یک سازمان بزرگ و پیچیده است, نیروی دریایی آمریکا , که به سرعت از وضعیت نرخ دوم به نیروی دریایی برتر جهان تبدیل شده‌است.

یک کشتی ژاپنی در این کانال قرار دارد . اس . نیروی دریایی / گتی ایماژ

حتی اگر این طور باشد , درست است که درست است . این تاریخ اغلب با دیدگاه نیروهای دریایی مرتبط است که در خلاصه دردناکی این است که نیروی دریایی فرار کرده و تفنگداران را برای مبارزه با آن در مقابل ژاپنی‌ها رها کرده‌است . به عنوان مثال , فرماندهان نیروی دریایی می‌دانستند که آن‌ها توسط ژاپنی‌ها احاطه شده‌اند , اما همچنین متوجه شدند که این کانال یک عملیات قاطع برای جنگ آرام است . آن‌ها در تلاش برای حفظ نیروی دریایی ژاپن از بمباران فرودگاه دریایی در جزیره و همچنین از نیروهای کمکی , در ماموریت‌های خودکشی شرکت کردند .

اما جذاب‌ترین بخش , بررسی " مطالعه یک مطالعه انتقادی اما تا حد زیادی ناشناخته " است که عملیات نیروی دریایی را آغاز کرده‌است . مشکل این بود که فرماندهان کشتی‌های جنگی به طور شناختی تحت‌تاثیر تمام اطلاعات جدیدی که در جنگ به آن‌ها داده شده‌بود , قرار داشتند . علاوه بر مشاهدات و علامت دهی سنتی , آن‌ها در حال حاضر گزارش‌هایی از رادیو هواپیما و سایر کشتی‌ها و همچنین قرائت رادار دریافت کرده‌اند . پاسخ نیروی دریایی عبارت بود از طراحی مرکز اطلاعات جنگی جدید در هر کشتی . از طریق آن , تمام این اطلاعات را می‌توان به طور مداوم تعمیر کرد, وارسی کرد, یکپارچه کرد و به ناخدا و سایرین که ممکن بود به آن نیاز داشته باشد , مانند توپچی‌های کمک کند . این بهبود ممکن است یک حس مشترک باشد , اما در آن زمان بسیاری از نوآوری‌های بزرگ در گذشته آشکار به نظر می‌رسند . جالب است که چستر چستر فیلد به او گفت که چه کار کند ( تاسیس مراکز جدید ) اما چگونه این کار را انجام دهد . این بدین معنی بود که کشتی‌های مختلف رویکردهای متفاوتی طراحی می‌کردند که اساس اصلاحات بعدی را فراهم می‌کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...