تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

درست است که تاریخ , همانطور که پیش می‌رود , خوب است , اما اگر به شکست‌های آشکار نیروی دریایی زمان بپردازد , بهتر بود . به عنوان مثال , به نظر می‌رسید که قادر به طراحی یک واکنش موثر به عملیات کشتی u - قایق آلمانی در امتداد ساحل شرقی در جنوب شرقی نمی‌باشد . علاوه بر این , به جنگ رفته بود که یک اژدر بسیار ناقص و ناقص را توسعه داد که در میان چیزهای دیگر اغلب در انفجار شکست خورد و گاهی بیش از آنچه مورد نظر بود و در کشتی‌های جنگی دشمن عبور می‌کرد . این مشکلات به نظر می‌رسد که تردیدهایی در مورد این موضوع که نیروی دریایی به عنوان یک سازمان نوآور و انعطاف‌پذیر در یادگیری از اشتباه‌ات خود به کار می‌رود مطرح کرده و به سرعت به آن‌ها رسیدگی کند .

من تا حدود سه دهه است که دانشجوی نظامی آمریکایی بوده‌ام , اما تا زمانی که افسران آفریقایی آمریکایی در لیبریا را انتخاب کردم : یک دوران پیش از انقلاب , ارتش ایالات‌متحده آموزش‌دیده , مشاوره و ماموریت رهبری در لیبریا بود . بیشتر افسرانی که ماموریت را انجام دادند , آمریکایی‌های سیاه‌پوست بودند . برایان جی . یک افسر بازنشسته ارتش و افسر اطلاعاتی کار نمی‌کند و این داستان فراموش‌شده را نقل می‌کند .

تلاش آمریکا در لیبریا یک هدف دوگانه داشت : دفاع از قدرت‌های استعماری مهاجم , و همچنین کمک به بردگان سابق آمریکایی که لیبریا را استعمار کرده تا مردم بومی را تحت سلطه خود در آورند . یکی از مشاوران برجسته آمریکایی این بود که چارلز یانگ , که به صورت برده در کنتاکی متولد شده بود, برای ارتش فیلیپین می‌جنگید .

این کتاب در مورد خطرات چندگانه و مشکلات ماموریت‌های آموزشی خارجی آموزنده است . مقامات دولت لیبریا می‌خواستند یک نیروی نظامی داشته باشند , اما از داشتن یک نیروی نظامی وحشت داشتند . در یک کنایه وحشتناک , آن‌ها مشاوران آمریکایی را به کناری انداختند و از سربازان خود برای گرد آوردن مردم بومی استفاده کردند که سپس به اردوگاه‌های کار اجباری در جاه‌ای دیگر آفریقای غربی فرستاده می‌شدند .

اغلب اینطور نیست که یک اثر تاریخ نظامی قرون‌وسطایی به من یادآوری کند که یک برنامه کمدی کوچک bbc نشان می‌دهد , اما این مورد با جنگ وایکینگ : جنگ و صلح در بریتانیا , " شاه آلفرد " انگلیسی , و توسط مکس آدامز . خواندن این کتاب عجیب , با اتکای سنگین به مدرک سکه‌ها ( جایی که آن‌ها ضرب می‌شدند ) , چیزی که کینگ روی آن‌ها نشان داد ( جایی که آن‌ها کشف شدند ) , یک مجموعه تلویزیونی جذاب چند سال پیش در مورد عشق‌های و دشمنی‌های دو باستان شناسان آماتور در شرق انگلستان آورده شده‌بود .

کتاب آدامز یک تاریخ نظامی نیست و ناشر او با عنوان آمریکایی کتاب هیچ لطفی ندارد . سال گذشته در بریتانیا به عنوان بریتانیا منتشر شد : جنگ و صلح در عصر وایکینگ‌ها " که توصیف دقیق ‌تری است . نبردها تا حد زیادی در آن شکل نمی‌گیرند , بلکه دلایل جنگ و پیامدهای آن هستند .

خبرنامه را بررسی کنید

اولین کسی باشد که بررسی , اخبار و ویژگی‌های مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .

این یک کتاب لذت بخش است , اما خیلی انگلیسی است . گاهی اوقات احساس می‌شود که به زبان انگلیسی قدیمی تغییر مسیر می‌دهد , مانند زمانی که آدامس , یک باستان‌شناس , به این موضوع اشاره دارد که " پادشاه پیونگ یانگ در جنوب ولز منجر به کشته شدن یک ابوت شد که با همراهان خود او را تحریک می‌کرد و خشم و خشم آن‌ها را برانگیخت . یک نیرو برایش فرستاد , به بیت , جزیره روی دریاچه غرقه , حمله کرد و ملکه را اسیر کرد . برای تمام آن چیزی که آدامز در پایان این کتاب پیروز شد , یک قرن بعد از این که این کتاب بسته شد, یک قرن پس از پایان این کتاب , با تهاجم موفق انگلستان به انگلستان توسط ویلیام فاتح , از نوادگان وایکینگ سیاه , ای . ک . ای . سلام .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...