تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

پرسش این است که جنگ چگونه تامین مالی می‌شود تا جایی که می‌تواند از تاریخ نظامی سنتی در مورد ژنرال‌های بزرگ و نبرده‌ای قاطع حاصل شود . البته تامین وجه لازم برای انجام تقریبا ً هر جنگ ضروری است . و سارا ای . با توجه به اینکه ایالات‌متحده تا حدودی به دلیل اختلافات با بریتانیا بر سر پرداخت هزینه‌های جنگ فرانسه و هند و دفاع مداوم مستعمرات تاسیس شد , مالیات جنگ یکی از موضوعات مهم آمریکایی است .

اما امروزه تامین مالی جنگ‌ها به یک مساله سیاسی خاص تبدیل شده‌است . در حالی که جنگ‌های اخیر در عراق و افغانستان بحث‌برانگیز بوده‌است , او مشاهده می‌کند که ما چگونه پول می‌دهیم . علی‌رغم قطبش حزبی فعلی ما , سیاستمداران هیچ یک از طرفین این مساله را زیاد مطرح نمی‌کنند . او نتیجه می‌گیرد که در حال حاضر یک توافق سیاسی گسترده و آرام برای محافظت افراد آمریکایی از هزینه‌های انسانی و مالی جنگ‌ها وجود دارد . او می‌نویسد : این توافقنامه موذیانه است , زیرا پاسخگویی دموکراتیک را تضعیف کرده‌است .

یک شکایت : کتابی که توسط استاد لیگ آی وی نوشته و توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر شده‌است نباید حاوی اطلاعات تاریخی باشد . دو سال بعد متوجه شدم که او هری ترومن را از دست داده و به " قتل‌عام حزب چای و ریشه‌های انقلاب آمریکا " اشاره می‌کند .

ویلیام تی . حمله شر من به گرجستان از طریق جورجیا , باید با جنجال امروز بر روی بناهای یادبود کنفدراسیون انجام شود ? فکر می‌کنم . نزاع تاریخی با درک کامل از گذشته ما رشد می‌کند . حامیان بنای یادبود که آن‌ها را پایین می‌برند , تاریخ ما را کاهش می‌دهند , اما مشکل این است که بسیاری از افراد درگیر در این بحث تاریخ کافی نمی‌دانند . برای مثال , اگر مزارع جنوب به طور دقیق‌تر اردوگاه‌های کار برده نامیده می‌شدند . آیا عشاق جوان می‌توانند در چنین مکان‌هایی ازدواج کنند ?

ویلیام تی . شر من ( که به اسلحه تکیه داده بود) با کارکنانش که در آتلانتا بودند ,

اعتبار

جورج ان . برنارد / کتابخانه کنگره از طریق اسوشیتد پرس

ویلیام تی . شر من ( که روی اسلحه تکیه داده بود) , در حالی که کارکنان خود را در آتلانتا دیده بود . برنارد / کتابخانه کنگره از طریق اسوشیتد پرس

به همین ترتیب , حمله شر من همچنان اشتباه است . برخلاف آنچه بسیاری از آمریکایی‌ها هنوز باور دارند و بعضی از آن‌ها آموزش داده می‌شوند , خشونت آن‌ها بدون تبعیض نیست . بلکه شر من در هدایت آن علیه اموال بسیار دقیق بود ( اما نه افراد ) ثروتمند جنوبی که دارایی‌های آن‌ها تا حد زیادی تحت‌تاثیر جنگ قرار نگرفته بود . مبارزه مخصوصا ً خونین بود . جی . دی . واحد دیکی در حال افزایش در شعله‌های آتش : حمله شر من و جنگ برای یک ملت جدید است .

اما شر من به هدفش از روحیه جنوب , هم در خانه و هم در جبهه رسید , جایی که افسران شورشی متوجه شدند که خانواده و خانه آن‌ها بدون حفاظت هستند . با انجام این کار , شر من به جنگ پایان داد . او باید جزو پنج ژنرال‌های ارشد ما باشد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...