تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

واحد دیکی , نویسنده " امپراطوری گل " , عمدتا ً از طریق چشم سربازان و دیگر شرکت کنندگان مانند پرستاران به این راهپیمایی نگاه می‌کند . شاید در نتیجه این دیدگاه , او تمایل دارد نقش فرماندهان تابعه مانند جان لوگان را مورد بررسی قرار دهد , در حالی که او توانایی فوق‌العاده‌ای در هدایت حرکات , تدارکات و جاسوسی سربازان دارد , در حالی که با روش جدیدی از جنگ در اطراف راه‌آهن و تلگراف سازگار می‌شود . بنابراین " افزایش در شعله‌های آتش " در حالی که جالب است , بعید است در کنار متون ضروری مانند جوزف تی . سفر به دریا و فراتر از آن . "

کتاب جدید او , نظامی آمریکایی : تاریخچه‌ای مختصر از دانشگاه آکسفورد , که دقیقا ً عنوان درست را حمل می‌کند . یک تاریخدان در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل , از طریق تاریخ نظامی آمریکا از جنگ فرانسه و هند تمام راه را به عراق و افغانستان منتقل کرد . او به منظور فراهم آوردن اطلاعات بیشتر از سوابق نبرد , با مهارت به پیشرفت تکنولوژی , تغییرات اجتماعی و زمینه‌های سیاسی می‌پردازد . هر کسی به دنبال مکانی برای درک تاریخ نظامی کشورمان باشد , این کار را به خوبی انجام خواهد داد .

فراموش کردن هزینه‌های جنگ برای کسانی که این کار را می‌کنند آسان است . حدود یک میلیون آمریکایی در افغانستان و عراق خدمت کرده‌اند . پس از جنگ : داستان‌هایی از جنگ واقعی از عراق و افغانستان به نام ماریان عید و میشل فوکو به دنبال ایجاد روایتی بسیار بزرگ از مصاحبه با سربازان قدیمی در مورد تجارب خود در این کشورها هستند . آیا این رویکرد عملی است ? بله , خیلی بهتر از آنچه انتظار داشتم . من این کتاب را که آرزو داشتم برای انقلاب آمریکا و جنگ داخلی وجود داشته باشد به پایان رساندم .

عید , استاد زبان انگلیسی در تگزاس a & m و یک افسر سابق ارتش , آنچه را که دوست داشت در ارتش در دوران پس از انقلاب نام‌نویسی کند , تدوین کرده‌است . افرادی که ارتش را می‌شناسند بسیار شگفت‌زده خواهند شد , اما دیگران می‌توانند چیزهای زیادی از آن یاد بگیرند .

یک سرباز پلیس فدرال عراقی در موصل غربی .

اعتبار

برای نیویورک‌تایمز

و هنوز بعضی از شگفتی‌های روشن‌کننده وجود دارند . من عملیات‌های نظامی به عنوان یک خبرنگار در سومالی , هائیتی , بوسنی , کوزوو , افغانستان و عراق را تحت پوشش قرار دادم , با این حال من هیچ وقت در مورد نوع " بینگو " نشنیده بودم , که در آن سربازان شرط‌بندی می‌کردند که گلوله‌های خمپاره دشمن به پایگاه آن‌ها اصابت می‌کند . بعد از جنگ , شوخی عجیب جنگ را تسخیر کرد .

همچنین , من قبلا ً این مشاهده را از یک سرباز ندیده بودم : " بیشتر گروه افراد را در تماشای حملات انتحاری داشتند . … این ناتوانی و خودکشی یک راه برای بازگشت قدرت است . ناگهان , دوباره کنترل می‌شوید ; می‌توانید کاری انجام دهید . … بخشی از آن آن‌ها خشونت را یک راه‌حل می‌بینند . " در نهایت , این یک خط درست در هر جنگی ارائه می‌کند : " واقعا ً کسل‌کننده بود و بعد واقعا ً پر استرس بود . "

برای سربازان زن یک عامل استرس‌زا داخلی بود . یکی از نظراتی که در مورد چگونگی برخورد با پیشرفت‌های مداوم وجود نداشت . "

فقط یک خط در کتاب باعث شد سرم را تکان دهم . من به طور کلی از لحن ویراستاران قدردانی می‌کنم که نه نظامی است و نه نظامی . اما در یک نقطه , آن‌ها ادعا می‌کنند که مودبانه است که به سربازان قدیمی بگویند , " از خدمت شما متشکرم . برخی از دامپزشکان این جمله را نمی‌دانند , اما برخی دیگر از آن متنفرند . فکر می‌کنم بهتر است بگوییم , " خوش آمدید . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...