تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

او و دانش آموزان در آزمایشگاه او همچنین نشان دادند که دلیل اینکه پشه‌ها در هوا توسط قطرات آب بمباران نمی‌شوند , این است که آن‌ها به قدری روشن هستند که هوا از افتادن قطره‌های آب , پشه‌ها را به کناری می‌اندازد . این یافته می‌تواند کاربردهایی برای هواپیماهای کوچک داشته باشد .

آن‌ها همچنین نشان دادند که طول ایده‌آل برای یک ردیف مژه‌ها , یک سوم عرض کره چشم است . این باعث می‌شود که هوا از سطح چشم خشک نشود . غشاهای مصنوعی می‌توانند از نوعی مژه‌های مصنوعی استفاده کنند .

و در مورد دفع ادرار چی ? دانستن اینکه یک مرد بالغ و یک نوزاد تقریبا ً همان زمان ادرار کردن را داشت بی‌معنی بود .

بعد از اینکه او دانشجویان کارشناسی را به رهبری پاتریشیا یانگ , یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی , برای دفع ادرار در تمام حیوانات باغ‌وحش آتلانتا فرستاد , این وضعیت حتی گیج‌کننده شد . بیشتر پستانداران در دقایق ۱ و 4 ثانیه با میانگین چند ثانیه طول کشیدند . حیوانات کوچک کار متفاوتی انجام می‌دهند . )

کلید , مجرای پیشاب , یک لوله بیرون از مثانه بود که اثر جاذبه را افزایش داد . حتی مقدار کمی سیال در یک لوله باریک می‌تواند با اثرات حیرت‌انگیز , فشار زیادی ایجاد کند .

اب از میان یک لوله باریک بدرون یک لوله چوبی بزرگ سرازیر می‌شود . " هو هو " اظهار داشت این آزمایش که به عنوان بشکه " پاسکال " شناخته می‌شود , امروزه با تاپرور تکرار می‌شود .

" ریاضیدانان کاربردی همیشه نوعی بازیگوش اند . "

اعتبار

ملیسا زرین برای نیویورک‌تایمز

" ریاضیدانان کاربردی همیشه نوعی بازیگوش اند . طلایی برای نیویورک‌تایمز

آنچه در مورد زیستی میزراه جالب است این است که نسبت‌های آن , طول به قطر , تقریبا ً مشابه اندازه حیوان باقی می‌ماند ( تا زمانی که وزن آن بیش از حدود شش و نیم پوند باشد ) .

متوسط زمان دفع ادرار دوم باید از نظر تکاملی مهم باشد . شاید دیگر کسی شکارچیان را جذب کند ? اما جانوران شکاری تابع همان قانون هستند . در هر صورت , اصل چگونگی تخلیه موثر یک ظرف سیال می‌تواند مفید باشد . "

طبق معمول هو هو از جنبه انسانی کارش غافل نمی‌ماند , یا آن را خیلی جدی تلقی نمی‌کند . او به میزراه به عنوان یک لوله مویین اشاره می‌کند . و وقتی متوجه می‌شود که فقط او , نه خواهرش , پیپ خود را دارد , پسرش را اصلاح می‌کند .

هو هو اصرار می‌کند : نه . میزراه در مردان و زنان وجود دارد .

شاید یک‌بار بزرگ‌ترها او را برای این کتاب ببخشند . اما معلمان و مدیران مدارس راهنمایی در همه جا از او تشکر می‌کنند .

متوجه شد که مورچه‌ها همیشه در حال حرکت هستند , هر چند شکل توده کمابیش یک‌سان باقی می‌ماند . آن‌ها همیشه در حال شکستن و برقراری ارتباط بودند و در اصل , مواد " التیام خود " بودند .

: فیزیک مورچه‌ها

آن‌ها می‌توانند مثل یک مایع حرکت کنند و مثل جامد به عقب بپرند . توده‌های آتش فشانی یک دوگانگی را نشان می‌دهند که منجر به دسیسه می‌شود . food sci . هو

ایده برای بسیاری از کاربردهای مهندسی , از جمله بتن که خود را در سازه‌های بزرگ و پیچیده سرهم می‌کند , جذاب است . بسته به نیروی اعمالی که به آن‌ها اعمال می‌شد ,

از مورچه‌ها تا ربات‌های خودکفا

تحقیقات هو هو ممکن است جالب به نظر برسد اما بیشتر آن براساس این ایده است که چگونه حرکت حیوانات و عملکرد می‌تواند الهام‌بخش مهندسان برای طراحی اشیا یا سیستم‌های ساخته انسان باشد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...