تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

به طور طبیعی هو هو این حمله را اساس یک گفتگوی تلفنی در دانشگاه اموری انجام داد که در آن تعظیم کرد تا " بهترین دانشمند کشور " شود و استدلال کرد که پولکی بودن به طور کامل ماهیت علم پایه را درک نکرده است.

هو هو از اینکه یک دانشمند مسئول هدر دادن پول مردم است قلقلک داد . نه او و نه حامیانش باز نشدند .

ساموئل سی . استانتون , مدیر برنامه در دفتر تحقیقات ارتش در موسسه دوره‌ام در دوره‌ام , که از تحقیقات هو هو در مورد اینکه مورچه‌های آتش‌نشانی یک مایع یا جامد بودند , حمایت کرد . ( بیشتر بر روی آن و نتایج ادرار کردن بعدا ً. )

استانتون استانتون با بی‌حرمتی گستاخانه هو در رابطه نیست . او از حوزه‌های علوم که پول ارتش را هدایت می‌کند , از جمله " فیزیک اطلاعات نامتوازن , یادگیری و کنترل , و امواج غیرخطی و شبکه‌ها " سخن می‌گوید . "

بنابراین وقتی هو هو را به عنوان دانشمند " شجاعت و صداقت عمیقی " توصیف می‌کند که به جایی می‌رود که کنجکاوی او او را هدایت می‌کند کاملا ً جدی است . "

خانم استانتون می‌گوید " هو هو " توانایی عجیبی برای شناسایی و پی‌گیری پرسش‌های علمی دارد که در دید ساده پنهان هستند . "

وقتی به فیزیک می‌رسیم , ارتش و هو هو قرابت عمیقی دارند . هر دو در مقیاس انسانی در جهان خارج از آزمایشگاه عمل می‌کنند که در آن شرایط اغلب مرطوب , گل‌آلود و یا در غیر این صورت مشکل است .

استانتون استانتون توضیح داد که در درک اینکه چگونه فیزیک در چنین شرایطی عمل می‌کند . "

علاوه بر این , استانتون استانتون گفت ارتش آنطور که برخی افراد ممکن است تصور کنند نیستند , همیشه " به دنبال ویجت یا چیزی برای رفتن به یک تانک هستند. " این موضوع به بینش‌های اساسی و متفکران اصلی علاقه‌مند است . و محدودیت‌های شکار برای کمک‌های بلاعوض و تصدی در علم گاهی اوقات می‌تواند علیه خلاقیت عمل کند .

تبلیغات

خانم استانتون می‌گوید که گاهی اوقات, بخشی از کارش متقاعد کردن دانشمندان آکادمیک برای پایین آوردن مانع شان است . "

نیازی به گفتن نیست که با هو هو که واقعا ً مساله‌ای نبود .

و چه کسی مجازات خواهد شد?

افسران عالیرتبه با نظارت مستقیم ماموریت ضعیف

این فرمانده که سرپرستی گروه و تیم آلفا را سرپرستی می‌کرد , مجازات نشد . او ماموریت‌های اول و دوم را تایید کرد و به سومی دستور داد . به عنوان فرمانده گردان , او تمام وظایف و ماموریت‌های سربازان خود را , هر دو در ایالات‌متحده و در نیجر مورد تایید و تایید قرار داد . او به اعضای تیم گفت که علی‌رغم فشار بر عملیات , به ماموریت نهایی خود ادامه دهد و اظهار داشت که تیم خیلی طول کشیده‌است و فاقد منابع برای عملیات است . سرهنگ در حال حاضر یک فرمانده گردان در واحد مشاوره جدید ارتش است .

محمد برد موسی , افسر فرمانده گروه نیروهای ویژه سوم و رهبر مستقیم سرهنگ , هیچ مجازاتی دریافت نکرد . او ماموریت دوم را تایید کرد و با توجه به ماموریت سوم و نهایی برای اعزام تیم به اردوگاه و حمله به دنبال آن مشورت کرد . او اکنون رئیس ستاد فرماندهی عملیات ویژه ارتش ایالات‌متحده آمریکا است که فرماندهی این واحد را بر عهده دارد .

آینده ماموریت نظامی آمریکا در آفریقا چیست ?

پس از حمله , فرماندهی آفریقا تعدادی محدودیت در نیروهای عملیات ویژه مستقر در سراسر قاره ایجاد کرد که شامل نیاز به شناسایی بیش از سربار و برنامه‌های ماموریت شدیدتر می‌شود. در ایالات‌متحده , واحدهای نیروهای ویژه ارتش در حال بازدید مجدد از چگونگی استقرار واحدهای خود و چگونگی آموزش تیم پیش از سفر به مناطق جنگی هستند .

فرماندهی آفریقا همچنین به افزایش حضور خود در قاره در تلاش برای همسویی با استراتژی دفاعی کنونی , که روسیه و چین را به عنوان تهدید اصلی به جای گروه‌های شبه‌نظامی مانند آن‌هایی که در سراسر ساحل و شرق آفریقا پراکنده شده‌اند , نگاه می‌کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...