تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

امضا برای مترجم

برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .

این تیم در نیجر کم‌تر از یک ماه بود و بر آموزش یک واحد مبارزه با تروریسم دیگر قبل از ماموریت سازمان ملل متمرکز بود . برای ستاره نقره‌ای , مدال شجاعت برای مدال برنز سوم به مدال افتخار داده شد . او در زمان حمله زخمی شد .

مقام دوم این تیم , که یک گروهبان است , به دلایل متعدد تنبیه شد ; چرا که او به دلیل عدم آموزش کافی با نیروهای مسلح , همراه با فقدان تمرین در برابر ماموریت , مقصر شناخته شد . نام او و دیگران به دلیل نگرانی‌های محرمانه حفظ شده‌است . این نام‌ها در طول تحقیقات منتشر نشده اند .

مرحله بعدی رهبری تیم

آلن ون دورن , فرمانده این شرکت برای شرکت آلفا , در حال بازگشت به خانه بود . او قبل از اعزام به نیجر برای آموزش نامناسب توبیخ شد .

در حالی که یک فرمانده مهم ون در حال ترک کردن بود , فرمانده شرکت موقت یک فرمانده جوان بود , به این معنی که بیشتر مسئولیت‌های او به جای یک افسر ارشد با تجربه باقی می‌ماند . حتی اگر نقش افسر حکم به این معنا باشد که او مسئول شرکت آلفا نیست , بیشتر مسئولیت‌های فرمانده شرکت را انجام داد . به همین دلیل , نامه توبیخ افسران , او را به خاطر طرح دقیق ماموریت که به پرتاب اولین سه ماموریت کمک کرد , مقصر دانست .

کارآگاهان بر این باور بودند که اعضای تیم و رهبری فوری آن در شهر نیامی به دروغ درباره ماموریت اول دروغ گفته‌اند زیرا این تیم یک پیمان‌کار اطلاعاتی آمریکایی داشت که توانست ارتباطات تلفن همراه و رادیو را پیدا کند و تیم را همراهی کند . کارآگاهان بر این عقیده بودند که با آوردن این فرد غیر نظامی , شمار زیادی از اعضای تیم برای پیدا کردن و رفتن به این کشور حساب کرده بودند . با این حال , به گفته مقامات نظامی , این تیم او را به این دلیل آورده بود که اطلاعات مربوط به حضور او در منطقه نشان داده شد و ارزش آن حداقل تلاش برای پیدا کردن او زمانی بود که تیم در ایست بازرسی قرار داشت .

ارتش گروهبان یک شرکت آلفا را که قبل از اعزام تیم , این واحد را ترک کرده بود , تنبیه کرد . به عنوان یک سرباز ارشد در شرکت آلفا , او مسئول آموزش کلی شرکت بود و تضمین می‌کرد که شش تیم در این شرکت به درستی تشکیل شده‌اند .

او بخاطر آموزش نادرست شرکت در حالی که در کارولینای شمالی بود مقصر شناخته شد . جایگزینی او به نیجر مجازات نشد .

گروهبان هیکس , افسر ارشد همه نیروهای عملیات ویژه در آفریقا مجازات شد . او از ماموریت سوم آگاه بود اما بخشی از روند تصویب نبود . توماس به خاطر عدم نظارت مناسب افسران زیر او تنبیه شد . او مدت‌ها است که پس از اتمام فرماندهی , بازنشسته شده‌است .

در پایان , بعد از بیش از یک سال تحقیقات , ارتش آمریکا افراد درگیر در این حمله را برای یک سری گزینه‌های آموزشی واحد در برابر ماموریت مجازات کرد .

مقامات نظامی کمی برای بررسی عواقب این ماموریت که این نیروها از آن‌ها خواسته شد در آفریقای غربی انجام دهند , یا اینکه از آن‌ها خواسته شد آن را انجام دهند , انجام ندادند . افسر ارشدی که فرمان ماموریت شوم را صادر کرده بود , بر فراز اعتراضات افسری که رهبری تیم را بر زمین رهبری می‌کرد , بی‌نظم شد و به حرفه خود ادامه خواهد داد .

چگونه کمین سربازان مزدور در نیجر باز شد ,

یکی از سربازان آمریکایی که توسط ستیزه جویان در نیجر مورد حمله قرار گرفته بود , یک دوربین کلاه ایمنی به تن داشت .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...