تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

قبل از حمله مغول , بسیاری از آمریکایی‌ها بی‌خبر بودند که کلاه بره سبز و سایر سربازان آمریکایی در نیجر مستقر شده‌اند . این حمله منجر به بزرگ‌ترین تلفات جانی در جنگ افریقا از زمان حادثه " black hawk " در سومالی شد.

مرگ این چهار سرباز - درجه یک بود . johnson , کارکنان , برایان c . سیاه , کارمند , و ام . رایت و دیوید جانسون - یک بحث شدید درباره کاری که ارتش آمریکا در آفریقا انجام می‌دهد و چرا .

چرا برای جنگ تنبیه می‌شوند ?

یافته‌های اولیه توسط فرماندهی آفریقا که در ماه می در ماه مه منتشر شد , بر اشتباه افسران جوان قبل از گروه کلاه سبز رنگ سبز توسط سربازان تازه‌کار در صحرای غربی نیجر متمرکز بود . این گزارش یافته‌های جداگانه‌ای را ارائه کرد که شش مورد از آن‌ها به طور جداگانه توسط فرماندهی عملیات ویژه مورد بررسی قرار گرفتند . نیروهای زمینی در آفریقا به فرماندهی آفریقا به عنوان مقر جغرافیایی پاسخ دادند . فرماندهی عملیات ویژه مسئول آموزش , تجهیز و اعزام نیروها به دستورها منطقه‌ای نظامی است .

بنا به گفته مقامات , فرآیند استعلام نتیجه گرفته‌شده از درگیری بین وزیر دفاع جیم ران , یک ژنرال بازنشسته دریایی چهار ستاره , و تونی توماس از ارتش , رئیس فرماندهی عملیات ویژه , حاصل شده‌است .

ژنرال توماس , در هفته‌های بعد از حمله , اصرار داشت که در درجه اول بر عهده رهبری عملیات ویژه برای هدایت تحقیقات در این حمله است . اما دوشیزه ترانچ بول به طور دیگری فکر کرد و اطمینان داد که دستور افریقا تحت فرماندهی یک ژنرال دریایی می‌تواند منجر به تحقیق شود . پس از تحقیقات , به طور کلی , توماس برای اطمینان از اینکه هر یک از یافته‌های فرماندهی آفریقا که به اشتباه‌ات در تیم نیروهای ویژه اشاره کرد و زنجیره فرماندهی آن بررسی شود و آن‌هایی که به طور مناسب مجازات می‌شوند , مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

که تنبیه می‌شود

در این موقع , چهار افسر و دو سرباز از او به عنوان یک افسر عمومی توبیخ و توبیخ شدند . 1 . جی . فرمانده نخستین فرمانده نیروهای ویژه پنج نامه را اداره می‌کرد . ششم توسط ژنرال توماس و مارکوس هیکس از نیروی هوایی داده شد .

یک نامه از شدت توبیخ براساس جایی است که در پرونده یک سرباز قرار می‌گیرد . اگر این نامه به عنوان " محلی " در نظر گرفته شود , پس از تغییر شغل , ناپدید خواهد شد . اما اگر ثابت باشد , مجازات با سرباز در طول زمان در ارتش باقی خواهد ماند . خلاصه : نامه دائمی توبیخ اغلب به معنای پایان کار است .

اعضای گروه نیروهای ویژه سوم و فرماندهی عملیات ویژه - آفریقا که تنبیه شدند و چرا .

تیم

فرمانده تیمی , فرمانده گروه , گروه آلفا , گردان دوم و گروه نیروهای ویژه سوم بود . او یک نامه توبیخ به دلیل اقدامات خود قبل از ماموریت , از جمله آموزش و تمرین ناکافی قبل از ترک پایگاه را دریافت کرد . یکی از نقده‌ای مهم مطرح‌شده در این نامه بیان می‌کند که اعضای تیم به ندرت با سربازانی که در کنار تیم خود می‌جنگیدند , آموزش داده بودند .

در روز جمعه نلسون نیلسن قرار است به کالیفرنیا سفر کند تا از یک مانع مرزی جدید بازدید کند که بخش امنیت داخلی آن را " رئیس‌جمهور ترامپ " توصیف می‌کند . "

مانع در واقع یک پروژه جایگزینی است که ابتدا توسط گشت مرزی تحت مدیریت اوباما پیشنهاد شد , که جایگزین سازه‌های قدیمی ساخته‌شده در دهه ۱۹۷۰ می‌شود . پروژه ۱۶۵ میلیون‌دلاری جایگزین دو و نیم مایل شمشیربازی می‌شود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...