تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

ترامپ در حال بررسی بستن مرز جنوبی به مهاجران است

یک روز در جاده با کاروان مهاجران

آشفتگی سیاسی از یک کاروان به اصطلاح مهاجرت که به سوی ایالات‌متحده حرکت می‌کند تشدید می‌شود , اما کسانی که این سفر خسته‌کننده را می‌کنند ? ما چند ساعت را با یک خانواده سپری کردیم , همانطور که آن‌ها در مکزیک برای یک نمای نزدیک به چیزی که " اس . ای . روزنامه نیویورک‌تایمز , نیویورک‌تایمز

توسط جولی ای دیویس و توماس گیبونز - نف

ای .

قزاقستان

واشنگتن - به گفته افرادی که با این طرح آشنا هستند , رئیس‌جمهور ترامپ در نظر دارد تا اقدام اجرایی برای بار کردن مهاجران از جمله پناهجویان را انجام دهد . این تلاش نشانگر آن است که تا زمانی که حزب او مبارزه می‌کند تا کنترل کنگره را حفظ کند تلاش برای بازی به پایگاه ضد مهاجران خود ادامه خواهد داد .

این پیشنهاد به استفاده گسترده از قدرت ریاست‌جمهوری برای تقویت مرزها و اعمال محدودیت‌های مهاجرت تهاجمی و اقدامات اجرایی منجر می‌شود که آقای ترامپ به دنبال امضای آن است .

انتظار می‌رود این طرح یک چالش سریع در دادگاه‌های فدرال باشد .

این حرکت برجسته‌ترین اقدام در یک سری اقدامات خواهد بود که ترامپ در روزه‌ای اخیر انجام داده‌است - از جمله آماده‌سازی در روز پنج شنبه تا برای کمک به امن کردن مرز جنوبی - همانگونه که او برای متوقف‌کردن آنچه که او تنها چند روز پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای " حمله به مهاجران " نامیده‌است انجام می‌دهد .

به عنوان بخشی از این تلاش , رئیس‌جمهور این ماه را از هزاران مهاجر آمریکایی مرکزی که از شمال مکزیک پیاده‌روی می‌کنند , به حساب آورده‌است . بسیاری در این گروه زنان و کودکان هستند که گمان می‌رود به دنبال پناه گرفتن از خشونت و مشکلات اقتصادی هستند . او بدون مدرک این هفته گفت که مجرمان و " کشورهای خاورمیانه ناشناخته " در میان مردم در کاروان مهاجران " درهم می‌آمیزد " و تشکیل آن را در مورد دموکرات‌ها مقصر دانسته و به اشتباه از اینکه اجازه می‌دهند مهاجران بدون کنترل وارد کشور شوند حمایت می‌کنند .

این کاروان هنوز بیش از ۸۰ مایل در جنوب مرز است و مشخص نیست که چه زمانی و چه تعداد مهاجران وارد ایالات‌متحده می‌شوند یا خیر .

کاخ سفید به درخواست‌ها برای اظهار نظر در مورد طرح اقدام اجرایی در مرز واکنش نشان نداد و پرسش‌هایی در مورد استقرار سربازان در وزارت دفاع و وزارت امنیت ملی مطرح کرد.

براساس گزارش افرادی که این طرح را توصیف کرده‌اند , جزئیات این طرح هنوز در روز پنج شنبه تکمیل شده‌است که همه آن‌ها اصرار داشتند تا در مورد طرحی که هنوز تحت توسعه است , صحبت کنند . رئیس‌جمهور که مستعد تغییر دادن ذهن خود است , همچنان می‌تواند تصمیم بگیرد که اقدام نکند .

اما سه نفر که در این طرح توضیح داده شده‌بودند , در مورد صدور بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه پیش‌بینی کرده بودند . آن‌ها گفتند : این قانون اختیارات گسترده ریاست‌جمهوری را برای بار کردن خارجی‌ها از ورود به کشور به دلایل امنیتی ملی , تحت همان بخش قانون مهاجرت که مانع از ممنوعیت سفر مهاجران آمریکایی مرکزی از عبور از مرز جنوبی می‌شود , می‌گیرد .

در همان زمان , دولت قوانین جدیدی وضع کرد که باعث سلب صلاحیت مهاجرانی که از مرز بین بنادر ورود از مطالبه پناهندگی عبور می‌کنند , می‌شود . استثنا برای افرادی خواهد بود که در خانه با شکنجه روبرو هستند .

این اقدامات به طور موثر باعث جلوگیری از ورود صدها نفر به این کاروان از ورود به ایالات‌متحده و درخواست پناهندگی می‌شود . اما پیامدهای بلند مدت می‌توانند عمیق‌تر باشند , و بطور بالقوه یک خیابان - تحت هر دو قانون و قانون بین‌المللی - اجازه دهند که بسیاری از مردم از خشونت و آزار و اذیت در اینجا پناه ببرند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...