تبلیغات

درخواست لهستان از آمریکا

درخواست لهستان از آمریکا

پلوسی از ترامپ می‌خواهد ایالت متحده را در میان تعطیلی قرار دهد .

پلوسی خواستار دولت عضو اتحادیه شد .

سخنگوی نانسی پلوسی پیشنهاد داد که رئیس‌جمهور ترامپ ، وضعیت کشور را دوباره برنامه‌ریزی مجدد کند ، زیرا بسیاری از افرادی که به امنیت و لجستیک آن کمک می‌کنند ، یا از کار بی‌کار شده یا قربانیان تعطیلی هستند . ۱۶ سال ۲۰۱۹ CreditCreditTom برنر برای نیویورک‌تایمز

توسط جولی Hirschfeld دیویس و نیکولاس Fandos

۱۶ ژانویه ۲۰۱۹

۶۰۴

واشنگتن - سخنگوی نانسی پلوسی ، با اشاره به محدودیت‌های امنیتی از تعطیلی جزئی دولت ، روز چهارشنبه از رئیس‌جمهور ترامپ خواست تا ۲۹ ژانویه سخنرانی خود را ازسر بگیرد و یک گروه دوحزبی از سناتورها از او خواستند تا دولت را در حالی که در مورد امنیت مرزی مذاکره می‌کنند ، بازگشایی کند .

خانم پلوسی روز چهارشنبه در نامه‌ای به آقای ترامپ گفت : " با توجه به نگرانی‌های امنیتی و اینکه دولت در این هفته بازگشایی شود، من پیشنهاد می‌کنم که با هم کار کنیم تا تاریخ مناسب دیگری را که دولت برای این سخنرانی بازگشایی کرده‌است تعیین کنیم یا شما را در نظر بگیرید که سخنرانی وضعیت کشور خود را در نوشتن به کنگره در روز چهارشنبه در نظر بگیرید . " او پیشنهاد کرد که از مراسم سالانه ریاست‌جمهوری برای سخنرانی در یک جلسه مشترک کنگره در یک سخنرانی تلویزیونی در زمان نخست‌وزیری صرف‌نظر کند و به جای آن یک پیام نوشتاری ارائه دهد .

در حالی که او درخواست خود را از نگرانی‌های لجستیکی درآورد ، پیشنهاد خانم پلوسی به عنوان یادآور آقای ترامپ بود که با دمکرات‌ها در کنترل خانه ، او قدرت بی‌اثر کردن برنامه خود را دارد و برنامه‌اش را در میان بن‌بست طولانی بر سر خواسته‌های خود برای یک دیوار در مرز جنوب غربی مختل کرد . این مساله فشار بر رئیس‌جمهور را به عنوان یک گروه از دموکرات‌های مجلس میانه‌رو و جمهوری خواهان به سمت کاخ سفید برای مذاکرات با آقای ترامپ در اتاق وضعیت با هدف حل مشکل تشدید کرد .

سارا هوکابی ساندرز ، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ، این نشست را " سازنده " خواند و گفت : " آن‌ها به یکدیگر گوش دادند و اکنون هر دو درک خوبی از آنچه که دیگران می‌خواهند دارند ."

این تعطیلی دولت اکنون طولانی‌ترین مسیر است . شروع به خواندن تاریخ کرد.

ریشه‌های مربوط به اختلال عملکرد بودجه واشنگتن تا دهه ۱۹۷۰ بود . این نگاهی به shutdowns گذشته و چگونگی هدایت آن‌ها به امروز است .

۹ ژانویه ۲۰۱۹

نماینده جاش Gottheimer از نیوجرسی ، یکی از هفت دموکرات که در این جلسه شرکت کرده بود ، گفت که در طی این نشست ، قانونگذاران به آقای ترامپ گفتند که او باید درخواست خود برای تامین بودجه برای یک دیوار مرزی در قبال بازگشایی دولت را رها کند .

یک گروه جداگانه از جمهوری خواهان و دمکرات‌ها در سنا نامه‌ای را منتشر کردند که از آقای ترامپ خواسته شده‌بود تا درخواست او مبنی بر همراهی با هر لایحه برای پایان دادن به تعطیلی را کاهش دهد و او را بر آن داشت تا با امضای یک تدبیر بودجه سه‌ساله دولت برای ایجاد یک " توافق دو حزبی " در زمینه هزینه‌های امنیت مرزی موافقت کند .

این نامه که توسط سناتور لیندزی گراه‌ام ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی و کریس Coons ، دموکرات دلاور ، هدایت می‌شود ، گفت : " ما در طی این سه هفته بهترین اقدامات خود را به دنبال نظم منظم در کمیته‌های مناسب انجام خواهیم داد و قانون دوحزبی در رابطه با درخواست شما را مشخص خواهیم کرد ."

این نامه از چندین سناتور جمهوری‌خواه دیگر از جمله Lamar اسکندر از تنسی ، سوزان کالینز از مین و راب پورتمن ، اوهایو ، و همچنین دموکرات‌های میانه‌رو از جمله سناتور جو Manchin سوم از ویرجینیای غربی حمایت کرده‌است . اما این ایده مشابه با یک رئیس‌جمهور است که هم عمومی و هم خصوصی را رد کرده‌است و می‌گوید که دولت را بدون تامین بودجه اولیه برای این دیوار بازگشایی نخواهد کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...