تبلیغات

سناتور لیندزی گراهام

سناتور لیندزی گراهام

https://www.nytimes.com/سناتور لیندزی گراه‌ام ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی ، و چندین سناتور دیگر نامه‌ای را منتشر کردند که در آن از آقای ترامپ خواسته شده‌بود تا درخواست خود مبنی بر اینکه بودجه دیوار هر لایحه‌ای را برای پایان دادن به shutdown.Cred itGabriella برای نیویورک‌تایمز چاپ کند را کاهش دهد .

هفته گذشته در پشت دره‌ای بسته ، معاون رئیس‌جمهور مایک Pence و جارد کوشنر ، داماد آقای ترامپ ، روشن کردند که این ایده نمی‌تواند کارساز باشد ، زیرا می‌ترسیدند که زمانی که دولت دوباره بازگشایی شود ، کاخ سفید کنترل فرآیند قانونگذاری را از دست بدهد ، یک سازش امنیت مرزی را خراب کند، و با محصولی دست یابد که رئیس‌جمهور نتواند از آن پشتیبانی کند .

با این حال ، تعداد زیادی از سناتورها در هر دو حزب بحث می‌کنند که اگر آن‌ها ثابت کنند که حمایت کافی در مجلس سنا برای رسیدگی به چنین طرحی وجود دارد ، آقای ترامپ می‌تواند در این مورد تجدید نظر کند .

سناتور مارک وارنر ، دموکرات ویرجینیا ، روز سه‌شنبه گفت : " اگر ما بتوانیم یک توده بحرانی از مردم را نشان دهیم که فکر می‌کنند ما باید دولت را بازگشایی کنیم و سپس به ما اجازه دهیم که کار کنیم ، جایی که یک گروه از مردم با ایده‌ها پیش می‌آیند ، من فکر می‌کنم ما باید کاری انجام دهیم تا دولت بسته شود ."

نه کاخ سفید و نه سرویس مخفی ، آژانس رهبری که امنیت سخنرانی را هماهنگ می‌کند ، بلافاصله در مورد نامه خانم پلوسی اظهار نظر کرد . اما نماینده استیو فیش از لویزیانا ، شماره ۲ جمهوری‌خواه ، در تویی‌تر گفته بود که تصمیم او " آنچه را که ما می‌دانیم مشخص می‌کند : دموکرات‌ها تنها به مسدود کردن @ realDonaldTrump علاقمند هستند ، نه کنترل ."

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

هدف از سفر هیات نمایندگی آمریکا در این هفته ، صاف کردن توانایی ایالات‌متحده و هند جهت هم‌کاری نظامی بود . تحت پیمان امضا شده توسط دو کشور ، توافق سازگاری و امنیت ارتباطی ، ایالات‌متحده سکوی ارتباطی با فن‌آوری بالا را به هند منتقل خواهد کرد . تا کنون ، این کشورها از طریق کانال‌های باز رادیویی ارتباط برقرار کرده‌اند .

Nirmala Sitharaman ، وزیر دفاع هند ، روز پنج شنبه در یک کنفرانس خبری گفت : " هم‌کاری دفاعی به عنوان مهم‌ترین بعد هم‌کاری استراتژیک ما و به عنوان یک محرک اصلی روابط دو جانبه ما پدیدار شده‌است . "

تحریم‌های آمریکا بر روی روسیه و ایران نیز بر سر این نشست‌ها متمرکز شده‌است ، چرا که هر دو کشور معاملات بزرگ و روابط اقتصادی با هند دارند .

اوایل امسال ، رئیس‌جمهور ترامپ قرارداد هسته‌ای ایران را کنار گذاشت و تحریم‌ها علیه کشور را دوباره کنار گذاشت که در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از نیازهای نفت هند را تامین می‌کند . کسب و کاره‌ای هندی همچنین روابط عمیقی با ایران دارند .

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

آقای ترامپ به متفقین مهلت نوامبر داده‌است تا تجارت با ایران را متوقف کند و یا با تحریم‌ها مواجه شود، اما مقامات هندی گفته‌اند که این تهدیدات را نادیده می‌گیرند و به خرید نفت ایرانی ادامه می‌دهند . در اوایل این هفته ، آقای Pompeo تایید کرد که ایران در مذاکرات دهلی‌نو شرکت خواهد کرد، اما گفت که آن‌ها بخش کوچکی از مذاکرات خواهند بود .

هند همچنین قصد دارد یک سیستم موشکی antiaircraft روسیه ، اس - ۴۰۰ Triumf ، یک قرارداد ۶ میلیارد دلاری را خریداری کند که تحریم‌های اعمال‌شده توسط کنگره را در اوایل سال جاری در روسیه نقض می‌کند .

مقامات آمریکایی نشان داده‌اند که ممکن است خرید را نادیده بگیرند، اما از اتکای دهلی به تجهیزات دفاعی روسیه ناراحت هستند ، که بخش عمده سخت‌افزار نظامی هند را تشکیل می‌دهد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...