تبلیغات

الکسیس دودن

الکسیس دودن

الکسیس Dudden ، استاد دانشگاه of که در تاریخ مدرن ژاپن تخصص دارد ، گفت : " همه اینها به گسترش بحث درباره آنچه ژاپنی بودن کمک می‌کند و این واقعیت را گسترش می‌دهد که ژاپنی بودن در زمانی که برخی از صداها یک ایده قدیمی از نژاد ژاپنی دارند ، وسعت پیدا می‌کند ."

" لیندا لیندا Tokumori " ۳۱ ساله ، یک کارمند غیر انتفاعی که به آقای Tamaki رای داد ، گفت که او به دلیل ریشه‌های ترکیبی اش ، از او حمایت کرده‌است .

نتایج انتخابات برخی از تحلیلگرانی را شگفت‌زده کرد که انتظار داشتند آقای Sakima پس از اینکه چندین سیاست‌مدار بانفوذ از حزب حاکم آقای ایب برای رقابت انتخاباتی از اوکیناوا دیدن کردند ، جلو برود .

تحلیلگران می‌گویند که نتیجه اوکیناوا یک شکست سیاسی شرم‌آور برای آقای ایب بود .

Koichi Nakano ، یک متخصص علوم سیاسی در دانشگاه سوفیا در توکیو ، گفت : " احزاب لیبرال واقعا ً تمام تلاش خود را انجام می‌دادند ، از نفوذ و بودجه ملی خود استفاده می‌کردند .

در آخرین شمارش خود ، کمیسیون انتخابات اوکیناوا گفت که آقای Tamaki آرا ۳۹۶، ۶۳۲ رای را برده و ۳۱۶، ۴۵۸ Mr. را شکست داده‌است .

Manabu ساتو ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه بین‌المللی اوکیناوا که مشرف به ایستگاه بازرسی نیروی دریایی در اوکیناوا است ، گفت : " پرسنل نظامی ایالات‌متحده و خانواده‌های آن‌ها در خیابان هستند و به مراکز خرید و رستوران‌های فست فود که در آن دانش آموزان من نیمه‌وقت کار می‌کنند می‌آیند ، بنابراین حضور ارتش آمریکا برای آن‌ها مساله‌ای نیست ."

شین Tanahara ۲۲ ساله ، در محوطه دانشگاه ، گفت که بیشتر همکلاسی‌های او بیشتر نگران یافتن شغل بودند تا سرنوشت پایگاه .

آقای Tanahara گفت : " مردم فقط بر روی پایگاه‌ها تمرکز می‌کنند ، اما ما باید به مسائل دیگری نیز فکر کنیم ." او گفت که در بین نگرانی‌های او فقر بوده و به افزایش گردشگری در منطقه کمک کرده‌است . او قصد دارد برای آقای Sakima رای بدهد .

در خلیج Henoko ، یک روستای ماهیگیری جایی که دولت‌های ژاپن و ژاپن توافق کردند که ده سال پیش پایگاه هوایی Futenma را حرکت دهند ، حصار زنجیر دار با سیم‌خاردار حصار بلند ساحل را مسدود کرده بود که برای باند جدید طراحی شده‌بود .

سایت نقل‌مکان در Henoko.Cred itLauren برای نیویورک‌تایمز

درست قبل از مرگش ، فرماندار Onaga اعلام کرد که او موافقت قبلی خود مبنی بر استفاده از محل دفن زباله در ساخت باند فرودگاه را لغو خواهد کرد ، آخرین مورد در مجموعه‌ای از مانورهای قانونی که او برای خنثی کردن نقل‌مکان این پایگاه به کار برد .

Miwako Aragaki ، یک کارمند فروشگاه خواربار در شهر ، گفت که او چهار سال پیش به دلیل مخالفتش با پست جدید به آقای Onaga رای داد و این بار به آقای Tamaki رای خواهد داد .

سپهبد اریک M . اسمیت ، فرمانده نیروی دریایی سوم اوکیناوا در اوکیناوا .

در مصاحبه‌ای در دفترش که مشرف به گستره اقیانوس در ۲۰ مایلی جنوب of بود، ژنرال اسمیت گفت که برای مذاکره با توکیو بر روی محل هر پایگاه جدید به اوکیناوا پا خواهد گذاشت .

او گفت : " این واقعا ً یک سوال داخلی برای دولت ژاپن است . "

در مبارزات انتخاباتی ، آقای Sakima از صحبت مستقیم در مورد پایگاه‌های آمریکایی خودداری کرده‌است و به جای آن بر اقتصاد تمرکز کرده‌است . در یک رویداد انتخاباتی در Yonabaru در انتهای جنوبی جزیره در شب سه‌شنبه ، آقای Sakima به کار خود برای کاهش هزینه‌های نهار مدارس و هزینه‌های پزشکی به عنوان شهردار Ginowan اشاره کرد .

Ryogo Okuhira ۳۱ ساله ، یک کارگر ساختمانی که در مراسم مبارزه شرکت کرده بود ، گفت که او از تمرکز آقای Sakima بر روی اقتصاد خوشش آمده‌است و شک دارد که آقای Tamaki اگر درگیر سرنوشت پایگاه نظامی شود ، تجارت‌های جدید را به اوکیناوا بکشد .

آقای Okuhira گفت : " واقعیت مهم‌تر از ایده‌آل‌ها است . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...