تبلیغات

آقای ایب

آقای ایب

انتخابات زمانی صورت می‌گیرد که آقای ایب به دنبال سیگنال‌هایی می‌گردد که رئیس‌جمهور ترامپ می‌تواند از اتحاد دیرینه امنیت آمریکا با ژاپن عقب‌نشینی کند .

همانطور که ژاپن بر مشاجرات ارضی با چین در دریای شرق چین نظارت دارد و چین مدعی حاکمیت بیش از همه دریای جنوب چین است ، دولت ژاپن پایگاه‌های آمریکا در اوکیناوا را برای امنیت کشور حیاتی می‌داند .

حامیان آقای Sakima در حال آماده شدن برای یک رویداد انتخاباتی هستند. او به کار خود برای کاهش هزینه‌های نهار مدارس و هزینه‌های پزشکی به عنوان شهردار of itLauren برای نیویورک‌تایمز ، اعتراض کرده‌است .

Seiji اندو ، استاد سیاست بین‌المللی دانشگاه Seikei توکیو ، گفت : " برای اداره ایب ، تصویر این است که انتخابات اوکیناوا همان کسی است که آن‌ها باید برنده شوند .

نژاد حاکم با نظریات Okinawans و اغلب ambivalent پیچیده است .

بسیاری از ساکنان تشخیص می‌دهند که این پایگاه‌ها ، اقتصاد محلی را از بین برده و کمی بیش از ۵ درصد از درآمد منطقه را به خود اختصاص داده‌اند . اوکیناوا فقیرترین استان ژاپن است .

اما ساکنان همچنین از حوادث مربوط به هواپیماهای آمریکایی و جنایات خشونت‌آمیز انجام‌شده توسط سربازان آمریکایی ، از جمله تجاوز و قتل یک زن Okinawan توسط یک مقاطعه‌کار نظامی و سرباز نیروی دریایی در سال ۲۰۱۶ خشمگین شده‌اند .

تقسیم نسلی بین ساکنان قدیمی‌تر در حال ظهور است که زخم‌های تاریخ و رای دهندگان جوان را که بدنبال بهبود عملی بیشتر مربوط به زندگی روزمره خود هستند ، پرستاری می‌کنند .

برای افرادی مانند Naomi Machida ۶۲ ساله ، صاحب کافه‌ای در نزدیکی پایگاه هوایی دریایی که در بین طرفداران آقای Tamaki در رویداد انتخاباتی روز دوشنبه بود ، انتقال پایه آمریکایی به عنوان راننده اصلی رای او محسوب می‌شود .

Manabu ساتو ، یک استاد علوم سیاسی ، می‌گوید که برای رای دهندگان جوان ، " حضور ارتش آمریکا چیزی برای سوال کردن نیست " .

خانم Machida که تجربیات مادرش را در طول نبرد اوکیناوا در جنگ جهانی دوم به یاد می‌آورد ، گفت : " من می‌خواهم هر چیزی مربوط به جنگ اوکیناوا را رد کنم ، که ده‌ها هزار نفر را هزینه کرده‌است " من نمی‌توانم با کلمات اهمیت این انتخابات را بیان کنم . این یک مساله مرگ یا زندگی است ."

برای بسیاری از جوانان ، پایه و اساس محاسبات سیاسی آن‌ها کم‌تر است .

او گفت : " این یک بحث پر ریسک برای یک دانشگاه است و می‌گوید که هیچ قانونی علیه آن وجود ندارد . آیا بهتر نیست که بر روی دانش خود عمل کنیم و مانند نهاده‌ای مستقل متعهد رفتار کنیم ؟ "

دولت استرالیا اعلام کرده‌است که اگر سازمان‌های بزرگ این کار را نکنند ، ممکن است برای محافظت در برابر تهدیدات خارجی اقدام کند .

مایک Burgess ، رئیس اداره سیگنال استرالیا ، آژانس cybersecurity دولت ، در سخنرانی روز دوشنبه گفت : " قدرت استراتژیک و اقتصادی به سمت شرق تغییر می‌کند ، چرا که مراکز تخصصی فن‌آوری ، تحقیق و توسعه هستند ."

Mr. در حالی که چین را نام گذاری نکرده است ، در تصمیم اخیر دولت برای ممنوع کردن غول‌های تکنولوژی چینی Huawei و ZTE از فراهم کردن تجهیزات برای پشتیبانی از نسل جدید نسل جدید استرالیا یا ۵ G ، شبکه‌های مخابراتی ، توضیح داد .

آقای برگس در یک شام امنیت ملی در کانبرا می‌گوید : " تکنولوژی ۵ G از ارتباطی که استرالیایی‌ها در هر روز بر آن تکیه می‌کنند ، پشتیبانی می‌کند . " این موضوع به بیش از حفظ محرمانه بودن اطلاعات ما بستگی دارد . همچنین در مورد انسجام و در دسترس بودن داده‌ها و سیستم‌هایی است که وابسته به آن هستیم . گرفتن حق امنیت برای زیرساخت حیاتی ما بسیار مهم است ."

او همچنین گفت که اختیارات این آژانس در حال تغییر بوده و اکنون " نقش مهمی در توصیه به دولت برای هدایت بهترین فن‌آوری و تغییرات استراتژیک داشته‌است ."

وی افزود : " کار ما از طریق یادگیری فن‌آوری به ما اطلاع داده می‌شود ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...