تبلیغات

داوینچی ۲۸ دلار

داوینچی ۲۸ دلار

در استراتژی OF : چگونه ژنرال جورج واشینگتن ، انقلاب آمریکا را برنده شد ( داوینچی ، ۲۸ دلار ) ، مورخ کهنه‌کار توماس فلمینگ این داستان را به خوبی بیان می‌کند ، البته با تعصب قابل تاسف در حمایت از نقشی که ارتش منظم ایفا می‌کند . او تاکید کرد که واشنگتن یک فرمانده aggressive است و باید نحوه پی‌گیری استراتژی " غیر مستقیم " را یاد بگیرد . حتی در آن زمان ، واشنگتن " Fabian " نبود ، که به سبک ژنرال رومی که هانیبال را با اجتناب از جنگ بر پا کرده بود ، اشاره کرد . فلمینگ نشان می‌دهد که واشنگتن می‌دانست که برای روحیه آمریکایی‌ها - هم نظامی و هم نظامی - برای ضربه زدن به ضربه‌ای که او می‌تواند ، و در واقع در Trenton ، پرینستون ، مانمث ، و Stony پوینت بسیار مهم است . این رویکرد ترکیبی نیز مانند همه استراتژی‌های موثر در جنگ ، همزمان مشکلات نظامی و سیاسی را در همان زمان مورد خطاب قرار داد و ایالات‌متحده جدید را ، اگر چه به طور عمیق تقسیم شده‌بود ، برای رسیدن به یک پیروزی شگفت‌انگیز در قوی‌ترین ارتش جهان به کار برد . فلمینگ در سال گذشته درگذشت ، و طولی نکشید که این کتاب منتشر شد . او از دست خواهد رفت .

از زمان واشنگتن تا امروز ، همیشه چیزهای بیشتری در مورد ارتش ایالات‌متحده و مردم در آن وجود دارد . دو کتاب جدید ، از یک مرد داوطلب و یک افسر زن ، تقریبا ً به شدت مخالف دیدگاه‌های نیروهای دریایی بودند .

ماکسیمیلیان Uriarte ، که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ تفنگدار دریایی است ، سازنده " سرجوخه سرجوخه سرجوخه، " ، یک کمدی خردمندانه در مورد زندگی در گروه پس از ۱۱ سپتامبر است . اکنون نوارهای او در هشت سال گذشته در ترمینال "LANCE ULTIMATE " ( Little ، Brown ، ۳۰ دلار ) جمع‌آوری شده‌است . ( کلمه " پایانه " به این حقیقت اشاره دارد که قهرمانان نوار هرگز فراتر از درجه پایین سرجوخه نمی‌رسد ، که معادل دریایی طبقه اول خصوصی ارتش است ) .

یک تابلو از " سرجوخه لاورن Ultimate Omnibus "، CreditMaximilian Uriarte

"Uriarte " ( بیل Mauldin ) از نسل هزاره جدید است . کمدی او خاکی ، بدبینانه ، و کفر آمیز است ، به طوری که هر کسی که زمان خود را صرف خدمت به سربازان نیروی دریایی کرده باشد ، انتظار می‌رود . اما در نظر او هم شگفت‌انگیز است . برای مثال ، او از سربازان قدیمی است که در مورد اینکه همجنس بازان زن و زن چطور نیروهای دریایی را از بین برده‌اند ، گریه می‌کنند . دیدگاه او ، که در تفسیر در حال اجرا در کتابی که نوارها را همراهی می‌کند ، بیان شده‌است ، این است که پیوستن به نیروی دریایی بهترین کاری است که هر فرد مستقیم می‌تواند انجام دهد ."

این مجموعه مملو از تستوسترون ، احتمالا ً بهترین کتاب در مورد فرهنگ نیروهای دریایی در دهه‌های اخیر است . در عین حال ، خوانندگان آینده‌نگر باید هشیار باشند . درباره آزار و اذیت الکل و استمنا کردن خود پرحرفی می‌کند . یکی از موضوعات در حال اجرا ، روش‌های بی شماری است که در آن آلت تناسلی را می‌توان در آن رسم کرد . هر کسی که حداقل یک چهارم از این کتاب را شوکه یا رنجانده باشد ، احتمالا ً به دنبال کمک متخصص است .

این جنگ شبیه به یک دختر است : حقیقت پشت سر چگونگی آموزش‌دیده تفنگداران زن ( پرومتئوس ، کاغذ ، ۱۸ دلار ) ، توسط سرهنگ بازنشسته نیروی دریایی کیت Germano ، داستان بسیار متفاوتی را در مورد یک سازمان مرتبط می‌سازد . در حالی که فرمانده واحد در جزیره Parris ، S.C. ، که همه اعضای زن نیروی دریایی را آموزش می‌دهد ، سرهنگ Germano با تلاش برای افزایش اجراهای آن‌ها گرفتار شده بود . او می‌نویسد : " ما باید توقعات زیادی از زنان داشته باشیم و این توقعات بالا منجر به احترام بیشتری از سوی مردان ، اعتماد به نفس بیشتر برای زنان و نیروهای دریایی بهتر شوند ."

خشم یک تفنگدار دریایی که اصول اصلی آن نقض شده‌است ، می‌تواند ترسناک و ترسناک باشد . شلیک یک واحد کمپ نیروی دریایی برای ساینده بودن کمی شبیه ناله کردن است که آب مرطوب است . اما این چیزی است که برای او اتفاق افتاد - حتی به عنوان یک رسوایی سو استفاده در یک گردان مرد به رهبری مرد در جزیره Parris . این وضعیت منجر به خودکشی یک فرد مسلمان و حذف چندین رهبر شد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...