تبلیغات

لبه برش تکنولوژی

لبه برش تکنولوژی

پروفسور فیتزجرالد از دانشگاه سوینبرن گفت : " دانشگاه‌ها در کسب‌وکار تحقیق هستند . این موضوع در مورد استخدام دانش آموزان و یا دانش آموزان نیست ، بلکه در واقع در حال حاضر در لبه برش تکنولوژی و مزایای reputational بودن در پیشرفت است و چین در زمان حاضر در خط مقدم است ."

او گفت : " موسسات فرصت‌هایی را برای تامین بودجه و تشویق خود به بالا رفتن از نردبان رقابتی و لذت بردن از هر گونه توسعه بالقوه تجاری آن تحقیق ، می‌بینند ."

پروفسور فیتزجرالد گفت که اما اگر دانشگاه‌های استرالیا متقاضیان چینی را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار ندهند ، ممکن است دولت این کار را برای آن‌ها انجام دهد .

مقامات لیبی ۳۷ مظنون را متهم به حمله به نفت ، امکانات نظامی کردند.

به رویترز

۴ ژانویه ۲۰۱۹

TRIPOLI - منبعی در دفتر دادستان‌کل روز جمعه گفت که مقامات لیبی حکم بازداشت ۳۷ مظنون را در مورد حملات به بنادر کلیدی نفت در شرق کشور و پایگاه نظامی در جنوب صادر کردند .

این منبع که نخواست نامش فاش شود صحت حکم بازداشت که تاریخ ۲ ژانویه بود را تایید کرد و روز پنجشنبه در فیس بوک افشا شد .

این حکم نشان داد که ۳۱ عضو اپوزیسیون چاد و سودان مستقر در لیبی ، همراه با شش تبعه لیبی ، خواهان حمله به هلال " هلال " در شرق کشور و پایگاه نظامی Tamanhint و نیز مشارکت آن‌ها در نبرد بین رقبای لیبی هستند .

بعد از سرنگونی رهبر کهنه‌کار لیبی ، معمر قذافی در شورش مورد حمایت ناتو در سال ۲۰۱۱ ، مبارزان از کشور همسایه چاد و سودان به آشوب‌های پس از آن پیوستند . رقابت دسته‌های مسلح لیبی اغلب یکدیگر را به استقرار مزدوران از آفریقای جنوب صحرای آفریقا متهم می‌کنند .

مظنونان لیبیایی عبارت بودند از عبدالحکیم رسولی ، رهبر شورشی که به سرنگونی قذافی در سال ۲۰۱۱ کمک کرده و اکنون یک رهبر سیاسی اسلامی است .

در سال گذشته بریتانیا از Belhadj و همسرش به خاطر نقش افسران اطلاعاتی بریتانیا در بازگشت از تایلند به لیبی عذرخواهی کرد .

ابراهیم Jadhran که متهم به‌راه‌اندازی حمله‌ای در ماه ژوئن گذشته به هلال روغنی است نیز در بین کسانی است که توسط مقامات لیبی مورد جستجو قرار گرفته‌است .

نیروهای Jadhran's به مدت چند سال هلال روغنی را کنترل کردند تا اینکه در سال ۲۰۱۶ توسط ارتش ملی لیبی که به فرمانده خلیفه خلیفه در شرق لیبی وفادار است تصرف شد .

تعطیلی هلال روغنی که در آن بنادر کلیدی نفت در آن قرار دارند ، منجر به خسارات تولید ۴۵۰ هزار بشکه در روز ( bpd ) از مجموع تولید ملی بیش از یک میلیون بشکه نفت شده‌است .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

سپتامبر گذشته ، شورای امنیت سازمان ملل Jadhran را به لیست افراد مبتلا به مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت مسافرت اضافه کرد .

بخش شرقی - غرب ، که از زمان انتخابات مورد مناقشه و افزایش جنگ در سال ۲۰۱۴ صورت می‌گیرد ، نهاده‌ای کلیدی را از هم جدا کرده و یک تساوی بین پارلمان‌های rump و جناح‌های نظامی که با آن‌ها همسو هستند را ایجاد کرده‌است .

یک اخطار : به عنوان یک تکه کاغذ ، کتاب Germano یک آشفتگی است . اما پس از آن یک اثر اندازه‌گیری شده از ادبیات نیست ، بلکه a د Corps است . مانند اغلب rants خوب ، تکراری و کمی آشفته است . ارزش خواندن آن به عنوان تاریخ نیست ، بلکه به عنوان خاطرات ، یک حساب دردمند و مضطرب از چیزی است که آن را به یک موسسه قدرتمند و سنتی محکوم می‌کند .

به طور عجیب ، Uriarte و Germano ، با وجود نقاط شروع بسیار متفاوت آن‌ها ، تقریبا ً در همان مکان قرار دارند : هر دو از تفنگداران دریایی به عنوان فرد استفاده می‌کنند ، اما در مورد نیروهای دریایی سازمانی تردید نشان داده‌اند . در زمانی که به نظر می‌رسد همه می‌خواهند از نیروهای نظامی حمایت کنند ، این یک تمایز مهم است که باید به خاطر داشته باشید : شما می‌توانید برای مردم در نیروهای مسلح بدون فکر کردن بدون فکر کردن نظرات و اقدامات مقامات ناظر بر آن‌ها ، مراقبت کنید .



منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...