تبلیغات

جنگ بوئر

جنگ بوئر

جنگ‌های قدیمی‌تر می‌توانند به شیوه‌های جدید دیده شوند . بازگو کردن جنگ بوئر از طریق چشمان هلندی ? خواهش می‌کنم . من این کار را انجام دادم و متعجب شدم که این کتاب , یک کتاب تازه در دانشگاه اوترخت است . در همان حال که او داستان جنگ بوئر را نقل می‌کند , هلندی تبارها ضرورتا ً یک نسخه اواخر قرن نوزدهم از انقلابیون آمریکایی به شمار می‌آمدند که تحت فشار شدید علیه قدرت امپراتوری بریتانیا بودند . بوئرها به عنوان دلیر و دلیر نشان داده می‌شوند که " قواعد بازی را رعایت می‌کنند " در حالی که بریتانیایی‌ها " سمی " هستند . او همچنین به ما یادآوری می‌کند که برخی از کودکان متولد بوئر در اردوگاه‌های زندان در طی جنگ کشته شده‌اند .

در طول جنگ بوئر

این رویکرد ما را قادر می‌سازد تا بینش ویژه‌ای در مورد مشکلات بوئرها , به ویژه تفاوت‌های سیاسی و مذهبی داخلی آن‌ها , و رویکرد دموکراتیک بی‌رحمانه آن‌ها , که در آن همه افسران تا حد معمول توسط زیردستان انتخاب شده‌بودند , ارائه دهد . یکی از آن‌ها همچنین مشاهده می‌کند که چگونه هلندی تبارها هنگام حضور در میان " the رشد و تقسیم‌شونده " ژوهانسبورگ , " خانه معدنچیان پول سرمایه‌داری که تمایل داشتند به بریتانیا وفادار باشند , کاهش احساس می‌کردند . "

او به این نتیجه رسید که جنگ , شکاف طولانی‌مدت را در جامعه آفریکانس در بین کسانی که می‌خواستند تا پایان جنگ بجنگند , ترک کرد . او می‌گوید , اما بازندگان واقعی جنگ , هلندی تبار نیستند بلکه آفریقایی‌های سیاه‌پوست از آفریقای جنوبی هستند که تقریبا ً هیچ حقی نسبت به زمین خود در اکثر مکان‌ها پیدا نکرده اند.

حتی خطرناک‌تر از جنگ بوئر دور عظیم قتل‌ها در اندونزی بود . حداقل سه میلیون نفر کشته و میلیون نفر دیگر بازداشت شدند , اما این رویداد به سختی در غرب به یاد مانده‌است . و زمانی که به خاطر می‌آورد , بیشتر چیزهایی که مردم فکر می‌کنند در مورد آن می‌دانند اشتباه است . گزارش‌های روزنامه نگاران معمولا ً اشاره می‌کنند که " کنترل " کلمه اندونزیایی است . در فصل کشتار : تاریخچه‌ای از قتل‌عام در اندونزی از دانشگاه پرینستون , رابینسون , گزارش می‌دهد که خشونت به خودی خود خودجوش نبود , اما به خوبی سازماندهی شده‌بود , اغلب توسط ارتش اندونزی سازماندهی شده‌بود که سلاح‌ها , کامیون‌ها , کارمندان و پایگاه‌های بازداشت را فراهم می‌کرد . او می‌گوید که این حملات به سادگی بر روی نژاد چینی صورت‌گرفته است - در واقع بیشتر قربانیان و مجرمان از یک گروه قومی و مذهبی بودند , چه مسلمان , هندو و چه پروتستان .

بازداشت زندانیان توسط ارتش اندونزی , کتابخانه ملی

او می‌نویسد : " این قتل‌ها وحشتناک بودند " . این یک حساب از یکی از اعضای جوخه مرگ در سوماترا است : " ما چوب را تا زمان مرگ هل دادیم . … ما گردن‌هایشان را به چوب کوبیده بودیم . ما آن‌ها را آویزان کردیم . آن‌ها را با سیم خفه کردیم . سرشان را بریدند . با اتومبیل‌ها به طرف آن‌ها دویدیم . ما اجازه داشتیم این کار را بکنیم . این خاطرات تا حد زیادی در داخل اندونزی سرکوب شده‌اند که رابینسون می‌گوید بدون انجام دادن حقیقت تلاش کرده‌است .

حتی چیزهای جدیدی هم هست که درباره شخصی مثل جورج واشینگتن صحبت کنیم. چرا ما در ارزیابی حرفه نظامی او مشکل داریم ? اساسا , این به این خاطر است که او در نهایت پیروز شد و پیروزی‌های زیادی به ثمر رساند . در واقع , جنگ انقلابی به شدت برای ژنرال واشنگتن شروع شد و نیروهای او در شهر نیویورک به بیرون پرتاب شدند . اما در طول زمان , او راه خود را به سوی یک استراتژی برنده احساس می‌کرد , که به طور خلاصه این بود که یک ارتش منظم بتواند گهگاهی با بریتانیایی‌ها برخورد کند در حالی که به شبه نظامیان آمریکایی اجازه می‌دهند تا کاروان‌های دریایی و گشتی انگلیسی را بجود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...