تبلیغات

جشن اوباما

جشن اوباما

وی در بیانیه‌ای گفت : "دو ماه بعد ، هنگامی که آخرین مواد شیمیایی نابود شدند، آقای اوباما جشن گرفت : " امروز ما یک دستاورد مهم در تلاش مداوم خود برای مبارزه با گسترش سلاح‌های کشتار جمعی با حذف سلاح‌های شیمیایی اعلام‌شده از سوی سوریه است ."

آقای اوباما در آوریل ۲۰۱۴ گفت : " در ماه‌های آینده ، آقای اوباما و دستیارانش در پاسخ به انتقادها مبنی بر اینکه او نتوانسته است خط‌قرمز خود را اجرا کند ، به این توافق اشاره کردند . "

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

سه ماه بعد ، وزیر امور خارجه ، جان کری گفت : " با توجه به سوریه ، ما به توافق رسیدیم که در آن ۱۰۰ درصد سلاح‌های شیمیایی اعلام شد " و سه ماه بعد ، آقای کری گفت که تهدید اوباما برای کاهش ۱۰۰ درصد سلاح‌های شیمیایی سوریه ضروری بوده‌است .

تا اواخر ژانویه ، سوزان ای . رایس ، مشاور امنیت ملی آقای اوباما ، در NPR گفت : " ما قادر به یافتن راه حلی بودیم که استفاده از زور را که عملا ً سلاح‌های شیمیایی را که از سوریه شناخته‌شده بودند را به شیوه‌ای که استفاده از زور هرگز انجام‌نشده بود ، برطرف کند . ما توانستیم دولت سوریه را به طور داوطلبانه تحویل دهیم و verifiably انبار سلاح‌های شیمیایی خود را تسلیم کنیم ."

مشاوران آقای اوباما گاهی اوقات به عنوان " شناخته‌شده " یا " شناخته‌شده " برای واجد شرایط بودن ادعای خود اشاره می‌کنند و گاهی اوقات این کار را انجام نمی‌دهند . اما از آغاز معامله ، اختلافاتی در اظهارات سلاح‌های آقای اسد وجود داشت .

در فوریه ۲۰۱۶ ، جیمز آر . . پسر رئیس اطلاعات ملی به کنگره گفت : " ما ارزیابی می‌کنیم که سوریه همه عناصر برنامه سلاح‌های شیمیایی خود را اعلام نکرده است " علاوه بر این ، نیروهای آقای اسد به استفاده از یک ماده شیمیایی متوسل شدند که با این توافقنامه پوشیده نشده بود ، هر چند که استفاده از آن به عنوان سلاح جنگ ممنوع است .

آقای Blinken گفت که دولت اوباما سازمان ملل را تحت فشار قرار داده‌است تا واکنش نشان دهد ، اما روسیه چنین تلاش‌هایی را مسدود کرده‌است .

به گفته الیوت آبرامز ، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش، منتقدان می‌گویند که آقای اوباما این توافقنامه را با روسیه به پایان رساند و گفت : " دفاع این بود که او همه the را بیرون آورد و در حال حاضر این دفاع نادرست است . " اگر مقامات دولت اوباما می‌دانستند که در آن زمان ، آن‌ها به عمد حقایق را تصحیح می‌کردند . من فکر می‌کنم که اوباما هرگز این کشور را نخواهد کشت و نباید هم چنین کند ."

فردریک سی . Hof که در سیاست سوریه در وزارت امور خارجه پیش از ترک کردن و تبدیل شدن به یک منتقد شدید دولت کار می‌کرد ، گفت که این توافقنامه به این دلیل توجیه‌پذیر بود که سلاح از دست آقای اسد خارج شد .

اما آقای Hof اشاره کرد که آقای اسد همچنان آزاد است تا کشتار دسته‌جمعی را به وسیله روش‌های دیگر انجام دهد و نه معامله آقای اوباما و نه حمله موشکی اقای ترامپ منجر به توقف او نخواهد شد.

آقای Hof گفت : " اگر این اتفاق بیفتد ، حملات هوایی آمریکا در روز ۷ آوریل در تاریخ به عنوان یک حرکت یک روزه ، یک زمان ، آتش - و - فراموش می‌شود که هیچ کاری برای مقابله با افراط‌گرایی خشونت‌آمیز ، توقف جرم یا احیای شهرت ایالات‌متحده انجام نداده است .



منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...