تبلیغات

حمله آمریکا به سوریه

حمله آمریکا به سوریه

حمله آمریکا به سوریه امید خود را به کسانی که در درگیری‌های وحشیانه به سر می‌برند ، تحویل می‌دهد .

امید و محکومیت در حالی که سوریه نسبت به حمله آمریکا واکنش نشان می‌دهد

سوری‌ها در کشور و خارج از کشور احساسات متفاوتی در مورد حمله آمریکا به پایگاه هوایی سوریه در روز جمعه پس از حمله شیمیایی سه‌شنبه on ished Haj ۷ ۲۰۱۷ / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

کرم Shoumali و بن هوبارد

۸ آوریل ۲۰۱۷

آقای عباس ، یک تکنسین کامپیوتر ، برای اعتراض به دولت سوریه بازداشت شد ، شهر زادگاهش را محاصره کرد و با شلیک گلوله کشته شد . او فرار کرد ، اما پدرش ، دیابتی ، بعدها از کمبود دارو درگذشت و مادرش توسط یک تک‌تیرانداز کشته شد .

از پناه‌گاه خود در ترکیه بود که آقای عباس درباره تصمیم رئیس‌جمهور ترامپ برای پرتاب ۵۹ موشک کروز در پایگاه هوایی سوریه برای مجازات رئیس‌جمهور بشار اسد برای حمله سلاح‌های شیمیایی شنید . احساس خوبی داشت .

آقای عباس گفت : " نگاه کردن به قدرت جهانی برای انتقام شهروندان علیه رژیم سوریه ، به من امید داد و کمی خوشبین شد ."

اما این حمله باعث نخواهد شد که او به زودی از دست برود و یا به او کمک کند به خانه باز گردد . براساس گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه ، در اقدامی در مورد این که جنگ چقدر مستحکم است ، حملات هوایی جدیدی در روز شنبه در شهر صورت‌گرفته است که هدف آن حمله سلاح‌های شیمیایی است و حداقل یک نفر کشته شده‌است .

حمله به پایگاه هوایی the مداخله نظامی آمریکا علیه نیروهای آقای اسد از زمان آغاز جنگ بود . آقای ترامپ گفت که او این اعتصاب را به این دلیل آغاز کرده‌است که توسط تصاویری از زنان و کودکانی که در گاز سمی خفه می‌شوند منتقل شده‌است .

او پس از حمله شیمیایی به خبرنگاران گفت : " این یک چیز وحشتناک و وحشتناک بود و من به آن نگاه کردم و آن را دیدم و هیچ بدتر از آن نیست ."

اما در حالی که اعتصاب در روز پنجشنبه برای محدود کردن شانس تلافی جویانه به نظر می‌رسد ، آقای ترامپ پیشنهاد هیچ پیشنهادی برای پایان دادن به جنگ یا رفع رنج عظیم انسانی که ایجاد کرده‌است ارائه نداده است و سوریه را از سراسر جهان فراری داده‌است .

ابراهیم عباس ۲۷ ساله ، یک تکنسین کامپیوتر اهل Madaya در سوریه ، در معده به ضرب گلوله کشته شد و بیمارستانی که او را درمان کرد ، بمب‌گذاری شد .

Yasmine Mashaan ، یک متخصص داروسازی از شهر of در شرق سوریه که چندین برادر را به این درگیری از دست داد ، گفت که بعید است این اعتصاب برای او و خانواده‌اش تغییر کند . و او به انگیزه‌های آقای ترامپ شک دارد .

خانم Mashaan که اکنون پس از فرار از آنجا با خانواده خود در آلمان است ، گفت : " اگر او این کار را در مسیر نجات شهروندان و ایجاد یک منطقه امن ادامه دهد ، فکر می‌کنم این اعتصاب برای محبوبیت بیشتر باشد ، اما با قضاوت از این که چقدر سریع در سوریه مداخله کرده و چقدر قدرتمند بوده‌است ، ما ممکن است با آن به جایی برویم ."

عددی که تحت‌تاثیر اختلاف عقیده قرار می‌گیرد ذهن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . چیزی که به عنوان یک شورش در سال ۲۰۱۱ آغاز شد ، به یک جنگ داخلی تبدیل شد ، چرا که معترضان برای واکنش به سرکوبی دولت و به دنبال سرنگونی آن ، سلاح به دست گرفتند .

در طول زمان ، کشورهایی مانند آمریکا ، ترکیه و عربستان‌سعودی از شورشیان حمایت کردند ، در حالی که روسیه و ایران به آقای اسد کمک کردند . با گسترش هرج و مرج ، گروه‌های افراط‌گرا زمین گرفتند . القاعده به جنبش شورشیان نفوذ کرد ، در حالی که جهادی‌های " دولت اسلامی" سرزمینی را اشغال کرده‌اند که به عراق گسترش‌یافته است.

در حال حاضر بیش از ۴۰۰، ۰۰۰ نفر کشته شده‌اند که این رقم تقریبا ً برابر با جمعیت تولسا ، Okla است . و او کلند ، را اجرا کند . خیلی بیشتر معیوب شده‌اند .



منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...