تبلیغات

استقبال سوری ها از حمله آمریکا

استقبال سوری ها از حمله آمریکا

حتی برخی از سوری‌ها که از این حمله استقبال کردند , پرسش کردند که چرا , پس از تمام خشونت جنگ , این حمله شیمیایی در هفته گذشته بود که نشان از قدرت علیه بشار اسد داشت .

دکتر شرق دمشق گفت : " البته مواد شیمیایی سلاح‌های کشتار جمعی هستند . " او به دلیل ترس از انتقام دولت , نخواست نامش فاش شود . اما محاصره چطور ? کشتن بچه‌ها چی ? آیا بچه‌ها بدون دانستن تام و جری رشد می‌کنند ? بدون دانستن شکلات ? "

رئیس‌جمهور باراک اوباما با وجود اینکه استفاده از چنین سلاح‌هایی را " خط‌قرمز " خواند , از نظر نظامی به یک حمله شیمیایی واکنش نشان نداد . از طریق اسکایپ , او گفت : " از آن زمان تا کنون , دکتر مراقب حرکت جهان است در حالی که محاصره ناحیه او تشدید شده‌است . او گفت که یاد گرفته‌است با برق کم‌تر , سوخت کم‌تر , آب تمیز و غذا کم‌تر زندگی کند .

او گفت : " ما مانند مردم باستانی زندگی می‌کنیم , آن‌ها چطور به خودشان وابسته هستند , چطور از چوب برای ایجاد آتش استفاده می‌کنند . " زندگی سختی است . "

او انتظار داشت که از ایالات‌متحده و هم پیمانان آن پس از حمله مغول , آنچه را " موقعیتی که برای جهان آزاد مناسب بود " نامید . اما نتیجه این توافق, توافقنامه ای بود که توسط روسیه منعقد شده بود , تا بشار اسد از سلاح‌های شیمیایی خود دست بکشد .

دکتر گفت : " راه‌حل برای جرم این بود که سلاح را کنار بگذاریم اما مجرم را ترک کنیم . "

ده‌ها تن از سوری‌ها در روز شنبه در خارج از دفتر سازمان ملل در دمشق در برابر حمله هوایی آمریکا در برابر حمله هوایی آمریکا به این منطقه اعتراض کردند .

حمله آمریکا او را به ملایمت خوش‌بین ساخت که ترامپ با قدرت بیشتری نسبت به اوباما دخالت خواهد کرد .

او گفت : " ترامپ یک صندوق بسته است که شروع به باز شدن کرده‌است . " " به زودی خواهیم دید که " s " چیست . "

در حالی که ناظران جنگ اظهار داشتند که نیروهای نظامی بشار اسد و هم پیمانان آن‌ها , بیش‌ترین تلفات جنگ را با سلاح‌های پیشرفته خود داشته‌اند , جوامع وفادار به بشار اسد نیز بهای سنگینی پرداخت کرده‌اند .

ده‌ها هزار سرباز سوری کشته شده‌اند و اقلیت‌های مذهبی , سکولارها و سایرین که بشار اسد را به عنوان نمادی از یک سوریه متحد می‌بینند به مبارزه با ترس ادامه می‌دهند اگر شورشیان اسلام گرا کشور را تسخیر کنند .

سایرین باید با دولت و جهادگرایان روبرو شوند .

متخصص داروسازی , تکنیسین داروسازی , گفت که مشکلات خانواده او زمانی شروع شد که او مداخله کرد تا یک افسر امنیتی را از کتک زدن برادرش برای اعتراض بازدارد . افسر به جای آنکه بازویش را بشکند , او را زد .

به محض این که قیام آغاز شد , پنج برادر به او پیوستند . او گفت که به زودی برادران و شوهرش دستگیر و شکنجه شدند , در مواردی که ناخن‌های خود را برداشته اند .

سپس شروع به مرگ کردند .

او گفت که زمانی که نیروهای امنیتی به یک جمعیت معترض شلیک کردند یک نفر کشته شد . یک تک‌تیرانداز در خانه شان توسط یک تک‌تیرانداز مورد اصابت گلوله قرار گرفت . با این حال یکی دیگر ناپدید شد . او بعدا ً چهره خود را در یک گنجینه عکس‌های اجساد به بیرون از زندان در نزدیکی دمشق تشخیص داد .

با گسترش خشونت , خانواده‌اش به اردوگاه پناهندگان در حومه شهر گریختند , اما به زودی توسط یک نیروی جدید در منطقه تسخیر شد : جهادی‌های دولت اسلامی . او گفت که آن‌ها برادر کوچک‌ترش را کشتند و با وادار کردن او به کار در یک کلینیک از آموزش‌های پزشکی خود استفاده کردند .

این خانواده بعدها به یک اردوگاه پناهندگان در مرز ترکیه گریختند و تا زمانی که شوهرش و برادر باقی مانده او به مهاجرت به اروپا پیوستند و به قاچاقچیان پول دادند تا آن‌ها را به یونان بردند . آن‌ها به آلمان رفتند , جایی که او و پنج فرزندش در سال گذشته به آن‌ها پیوستند .

او در گفتگوی فیسبوک از خانه جدیدش گفت که زندگی در آلمان سخت است . او گفت که زبان صحبت کردن کودکان را دشوار کرده‌است و بسیاری از آلمانی‌ها از اجاره خانه به خانواده‌اش امتناع کردند زیرا آن‌ها پناهنده بودند .



منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...