تبلیغات

صورت پسرک

صورت پسرک

صورت پسر به رنگ‌های عجیب قرمز ، زرد و آبی تبدیل شده‌بود . چشمانش کدر بودند . کف سفیدی از دهانش بیرون می‌زد . در حالی که تقلا می‌کرد نفس بکشد ، گلویش صدا کرد . پیراهنش را کنار زدم و سعی کردم هوا را به دهانش بزنم . به سینه او فشار اوردم و سعی کردم سم سفید را از شش‌هایش خارج کنم . هیچ کمکی نکرد .

لو Chao ، رئیس موسسه مطالعات مرزی در آکادمی علوم اجتماعی استان لیائونینگ ، گفت : " من انکار نمی‌کنم که آمریکا قادر به چنین حمله‌ای علیه کره‌شمالی باشد ، اما شما باید ببینید که کره‌شمالی قادر به ضربه زدن است .

شن Dingli ، استاد روابط بین‌الملل دانشگاه Fudan در شانگهای ، گفت : " اگر سوریه سلاح‌های هسته‌ای داشته باشد ، ایالات‌متحده جرات حمله به آن را ندارد . یک بمب شیمیایی ده‌ها نفر را کشت و بمب اتمی در هیروشیما صدها هزار نفر را کشت .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

"آقای " شن "افزود که بسیاری از مردم چین از این حمله " هیجان‌زده " بودند ، چرا که احتمالا ً منجر به فرورفته شدن آمریکا در خاور میانه خواهد شد .

اگر ایالات‌متحده در سوریه گرفتار شود ، چگونه ترامپ بار دیگر آمریکا را بزرگ می‌کند ؟ " آقای شن "با استفاده از عبارت " پکن " برای مشخص کردن قدرت رو به رشد خود گفت : " در نتیجه ، چین قادر خواهد بود به افزایش صلح‌آمیز خود دست پیدا کند " حتی با وجود اینکه ما می‌گوییم که ما مخالف این بمب‌گذاری هستیم، در اعماق قلب ما خوشحال هستیم ."

در مورد تجارت ، آقای Xi و اقای ترامپ با برنامه " ۱۰۰ روزه " که دبیر بازرگانی (ویلبر ) ، ( ویلبر ل ) ، موافقت کردند موافقت کردند . راس گفت : " به این معنا که هیچ مذاکره‌ای عمیق در مورد اینکه آیا چین بازارهای خود را به شرکت‌های آمریکایی باز خواهد کرد یا خیر ، به این معنا بود که هیچ مذاکره‌ای عمیق در مورد این که آیا چین می‌تواند بازارهای خود را به شرکت‌های آمریکایی باز کند وجود نداشته است .

رهبران تجاری انتظار داشتند که چینی‌ها سرمایه‌گذاری در ایالات‌متحده را اعلام کنند که شغل ایجاد کند ، به عنوان راهی برای جبران برخی از شکایات آقای ترامپ در مورد عدم تعادل تجاری این کشورها . اما آقای Xi ، دست‌کم در ملا عام ، چنین پیشنهادی نمی‌کرد . بنا به گزارش ژینهوا ، چینی‌ها از ایالات‌متحده دعوت کرده‌اند تا در برنامه‌ای که آن را " کمربند یک جاده " می‌نامد ، شرکت کند ، تلاشی بلند پروازانه برای ساخت پروژه‌های زیربنایی در سراسر آسیا تا اروپا ، که چین امیدوار است که بتواند برخی سرمایه‌گذاری آمریکا را جذب کند .

یون سان ، یکی از وابستگان ارشد برنامه شرق آسیا در مرکز Stimson در واشنگتن ، گفت : " چینی‌ها نمی‌خواهند این تصور را بوجود آورند که Xi به آمریکا رفت تا به ترامپ امتیاز دهد ، که به عنوان ضعف تلقی می‌شد ."

مقامات چینی در تهیه مقدمات گفتگوها تاکید کردند که آن‌ها نتایج واقعی اندکی را انتظار دارند ، چرا که این رویارویی فلوریدا را به عنوان یک نشست بین دو شخصیت بزرگ در نظر گرفته بودند . خانم یون گفت که در آن حالت ، چینی‌ها پیروز شدند .

او گفت : " این ترامپ خواهد بود که برای رای دادن به رای دهندگان خود مشکل خواهد داشت . "

اصلاحیه : ۹ آوریل ۲۰۱۷

نسخه اولیه این مقاله غلط املایی در دو مورد ، نام یک استاد روابط بین‌الملل در دانشگاه Fudan غلط نوشته شده بود . همانطور که به درستی به جای دیگری در این مقاله اشاره شد، او شن Dingli است ، نه چن .

اقدام شورای امنیت به همان اندازه برای جلوگیری از هر گونه استفاده از سلاح‌های شیمیایی در آینده حائز اهمیت است . ما این را مدیون قربانیان هستیم که هنوز برای مقابله با عواقب این سلاح‌های ممنوعه باید عدالت و کمک را ببینند . جامعه بین‌المللی دارای مسئولیت اخلاقی است که عمل کند و اطمینان حاصل کند که استفاده از آن‌ها برای همیشه متوقف می‌شود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...