تبلیغات

نظرات عمومی اسپیر

نظرات عمومی اسپیر

در نظرات عمومی spare ، این دو رهبر بر سر منابع طولانی‌مدت اصطکاک متمرکز شدند . رئسای جمهور از روابط شخصی در حال شکوفایی خود سخن گفتند و روبروی هم قرار گرفتند و روبروی هم قرار گرفتند .

آقای ترامپ در زبان ماندارین گفت : " ما پیشرفت‌های عظیمی در رابطه با چین ایجاد کرده‌ایم " و افزود : " بسیاری از مشکلات بالقوه بالقوه دور از دسترس خواهند شد " ، " مهم‌ترین آن‌ها تعمیق دوستی ما و ایجاد نوعی اعتماد در حفظ رابطه کاری و دوستی بین چین و ایالات‌متحده است ."

نشست این نشست شباهت‌های زیادی با دیدار رئیس‌جمهور باراک اوباما با آقای Xi در ملک Sunnylands در کالیفرنیای جنوبی در سال ۲۰۱۳ داشت ، هر چند که کوتاه‌تر بود . قبل از ناهار ، آقای ترامپ با اشاره به نقاط جالب توجه و چشم‌انداز اقیانوس اطلس از آن سوی ، آقای Xi را در یک تور کوتاه از زمین‌های ورزشی در مار - a گرفت .

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

صبح جمعه ، همسر آقای ترامپ ، Melania ، و همسر آقای Xi ، پنگ Liyuan ، از یک مدرسه راهنمایی بازدید کردند که در هنر ، رقص ، موسیقی و تئاتر تخصص داشت . آن‌ها در حالی گوش دادند که ۸۰ دختر به عنوان " Astonishing " ، آهنگی در مورد توانمند سازی زنان را خواندند . عصر روز پنجشنبه ، Arabella ، نوه ترامپ ، در زبان ماندارین برای دو زوج آواز خواند و برادرش ژوزف به آن‌ها خوشامد گفت .

خیلی به آرا آرا Arabella و جوزف برای عملکرد خود به افتخار of Jinping و Madame Peng visit از ایالات‌متحده افتخار می‌کنند ! pic.twitter.com / fu۳RIh۲۶UO

دو طرف همچنین توافق کردند تا یک گفتگوی سطح بالا جدید ، به رهبری آقای ترامپ و آقای Xi ، برای بحث در مورد مسائل مربوط به دیپلماسی و امنیت به اقتصاد و مشکلات اجتماعی ایجاد کنند . صبح روز جمعه ، مشاوران ارشد آقای ترامپ شروع به گفتگو کردند و برای صبحانه با همتایان چینی خود در دو میز در ایوان در a دیدار کردند .

علاوه بر آقای Xi و همسرش ، هیات چینی شامل چهار عضو دفتر سیاسی بود - حضور نادر حزب کمونیست در نشست سران آمریکا . آقای Xi از آقای ترامپ دعوت کرد تا در سال ۲۰۱۷ از چین بازدید کند ، و رئیس‌جمهور پذیرفت ، اگرچه آقای Tillerson گفت که باید با یک تقویم مشورت کند تا ببیند آیا ممکن است در سال جاری چنین اتفاقی بیفتد .

مطالعه از یک بیانیه کاخ سفید ، آقای Tillerson گفت که آمریکا به دنبال یک رابطه با چین براساس " منافع مشترک " است . این یکی از چندین عبارت است که دولت چین اغلب از آن استفاده می‌کند، و می‌تواند به معنی به تعویق انداختن منافع پکن در مسائل حساس مانند تایوان ، تبت یا دریای جنوبی چین تعبیر شود .

مقامات آمریکایی گفته‌اند که چینی‌ها برای استفاده از چندین عبارت دیگر در این بیانیه از جمله " راه‌حل‌های برد - برد " استفاده کردند که آقای Tillerson در طی بازدید ماه گذشته از چین به کار برد و توسط کارشناسان چینی مورد انتقاد قرار گرفت . چینی‌ها همچنین تلاش کردند بیانیه‌ای مشترک صادر کنند که دولت ترامپ آن را رد کرد .

آقای Tillerson نگفت که آیا آقای ترامپ ، آقای Xi را به مسایل حقوق بشر خاص تحت فشار قرار داده‌است یا خیر.

وی گفت : " من فکر نمی‌کنم که شما یک مکالمه جداگانه داشته باشید ، به نحوی ارزش‌های هسته‌ای ما را از بحث‌های اقتصادی ، بحث‌های نظامی - نظامی یا بحث‌های سیاست خارجی متمایز کنید .

شاید بزرگ‌ترین تفاوت بین این نشست و آن‌هایی که آقای Xi با آقای اوباما در ارتباط با محیط‌زیست داشت ، منطقه‌ای مهم از هم‌کاری بین دو کشور در طول دولت قبلی بود . آقای ترامپ اعلام کرده‌است که تغییر آب و هوا دیگر یک اولویت برای ایالات‌متحده نیست و به نظر می‌رسد که چینی‌ها نیز آن را از دستور کار حذف کرده‌اند .

اقای راس گفت : " این بخش مهمی از بحث نبود " و نه به خاطر دارم که چینی‌ها به طور خاص آن را بالا برده بودند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...