تبلیغات

ترامپ و ژی

ترامپ و ژی

ترامپ و Xi : دو نفر از رهبران Imposing با دستور کار clashing

رئیس‌جمهور Xi Jinping از چین و همسرش پنگ Liyuan در روز چهارشنبه وارد فنلاند شدند . او قرار است با رئیس‌جمهور ترامپ در فلوریدا شروع به کار کند .

نوشته جین Perlez

۵ آوریل ۲۰۱۷

پکن - زمانی که Xi Jinping ، رئیس‌جمهور چین در روز پنج شنبه به ملک ترامپ رئیس‌جمهور ترامپ برسد ، هدف او این خواهد بود که از این ملاقات سریع مانند یک رهبر مصمم که بتواند خود را علیه رئیس‌جمهور آمریکا نگه دارد ، انجام دهد ، چیزی که حتی برخی از نزدیک‌ترین متحدان واشنگتن نتوانسته اند کناره‌گیری کنند.

آقای Xi می‌خواهد به مخاطبان داخلی خود نشان دهد که او می‌تواند رابطه با آقای ترامپ را مدیریت کند و از بحران در روابط با ایالات‌متحده جلوگیری کند ، پیامی که به قدرت خود در the برای قدرت پیش از کنگره رهبری حزب کمونیست در سال جاری کمک می‌کند .

اما در حالی که جلسات می‌تواند موقعیت آقای Xi را در خانه از بین ببرد، آن‌ها خطرات قابل‌توجهی هم وجود دارند . این دو مرد در مورد چندین مساله بحث‌برانگیز اختلاف‌نظر دارند ، و شاید هیچ رهبر چینی تا به حال با رئیس‌جمهور آمریکا مانند اقای ترامپ قدم نگذاشته است ، کسی که به زبان دیپلماسی اهانت کرده‌است . آقای Xi سبک بسیار scripted دارد ، و چینی‌ها به نشست‌هایی که به شدت طراحی شده‌اند ، عادت دارند .

رویداده‌ای روز چهارشنبه که کره‌شمالی موشک بالستیک برد متوسطی را به آب‌های ساحل شرقی خود پرتاب کرد ، رویدادهایی که به نظر می‌رسید باعث تشدید اختلاف بین آقای ترامپ و آقای Xi شود ، در روز چهارشنبه آغاز شد .

به احتمال زیاد ، آقای Xi با ارائه تضمین‌های مبهم در مورد اقدامات هسته‌ای کره‌شمالی و کره‌شمالی که معتقد است آقای ترامپ می‌خواهد بشنود ، اما این ممکن است منجر به تغییرات سیاسی قابل‌توجهی نشود . با این حال ، با این حال ، او نمی‌خواهد به نظر برسد که دارد از او پشتیبانی می‌کند یا سخنرانی می‌کند . برای چینی‌ها ، فضای گفتگو به اندازه ماده مهم است .

شی Yinhong ، استاد روابط بین‌الملل دانشگاه Renmin در پکن ، گفت : " چگونگی برخورد با ترامپ یک آزمون سیاستمداری است .

ممکن است آقای ترامپ و آقای Xi وقتی به خلق و خوی می‌آیند مانند قطب‌های مخالف به نظر برسند ، اما هر دوی آن‌ها مردان با جاه طلبانه و در زمان برخورد با دستور کار هستند .

آقای Xi یک دولت استبدادی را اداره می‌کند که به رهبری یک حزب کمونیست است که مصمم است اقتصاد چین را به بزرگ‌ترین کشور جهان تبدیل کند. او به حفظ آداب و رسوم سخت پایبند است و a پنهانی و پنهانی از دستیاران خود به قدرت پروژه تکیه دارد . برای سرکوب مخالفت‌ها در چند سال گذشته ، او به محدودیت‌های شدیدی در دسترسی مردم چین به اینترنت دستور داده‌است .

رئیس‌جمهور ترامپ روز دوشنبه در کاخ سفید . مقامات ارشد چینی در حال بررسی ثروت‌های داخلی آقای ترامپ به عنوان شاخصی از وضعیت روحی او هستند که گفت و گوهایی با " itStephen کرولی " ( نیویورک‌تایمز ) انجام شد .

آقای ترامپ ، غیرقابل‌پیش‌بینی ، و یک سیاست خارجی برای دیپلماسی ، وعده داده‌است که " اول "، با توقف افزایش چین و وادار کردن آن به میز مذاکره در مورد تجارت ، " اول " را کنار بگذارد . تویی‌تر در چین غیرقابل دسترسی است ، اما چینی‌ها تحت‌تاثیر عادت آقای ترامپ در ایجاد بیانیه‌های جسورانه در اینترنت به سر می‌برند .

با این وجود ، تحلیلگران چینی می‌گویند که آقای Xi بعد از ظهر پنجشنبه وارد جلسات می‌شود و مطمئن است که می‌تواند به دو مساله بزرگ منجر شود : کره‌شمالی و تجارت .

آقای شی گفت ، آقای Xi آماده است تا به خاطر گسترش برنامه سلاح‌های هسته‌ای کره‌شمالی به دنبال مجازات اقتصادی بیشتری علیه کره‌شمالی باشد و به شمال ، متحد چین ، بپیوندد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...