تبلیغات

ترامپ در فوریه

ترامپ در فوریه

آقای ترامپ در ماه فوریه به Mr. گفت که او به پکن به عنوان تنها دولت چین احترام می‌گذارد و ایالات‌متحده تایوان را نمی‌شناسد .

اما بعد از آن مکالمه تلفنی ، آقای ترامپ به آقای Xi خبر داد که او به او بدهکار است . هنگامی که دو طرف اظهارات جداگانه‌ای را منتشر کردند ، نسخه کاخ سفید اشاره کرد که آقای ترامپ به درخواست آقای Xi با این سیاست موافقت کرده‌است .

در یک تفاوت معنی‌دار ، نسخه چینی این درخواست را حذف کرد که آقای Xi درخواست را کرده بود .

آقای ژانگ گفت : " یک چین لزوما ً یک معامله انجام نشده است . سوال این است : آیا می‌توانید به ترامپ اعتماد کنید ؟ او گفت : " یکی از چین هرگز حل نخواهد شد، و او می‌داند که از هر کسی بهتر است مذاکره کند .

مقامات ارشد چینی در حال بررسی ثروت‌های داخلی آقای ترامپ به عنوان معیاری برای حالت رئیس‌جمهور در هنگام باز کردن مذاکرات هستند .

با محاسبه نتایج نظرسنجی ضعیف آقای ترامپ ، تحقیقات در مورد ارتباطات کمپین او با روسیه و شکست قوانین مراقبت‌های بهداشتی او لزوما ً برای آقای Xi مفید نیستند .

در آستانه رای‌گیری برنامه‌ریزی‌شده در مورد لغو قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه ، یک اقتصاددان آمریکایی به نام Eswar Prasad گفت که او به همکاران چینی که در حال بازی با پیشنهادها اقتصادی آقای Xi برای فلوریدا بودند افتاد .

منطقه مار - a در پالم بیچ ، Fla . که در آن دو رهبر به " نیویورک‌تایمز " ( نیویورک‌تایمز ) مراجعه خواهند کرد .

آقای Prasad گفت که از اینکه متوجه شد اقتصاددانان چینی برای ردیابی ثروت آقای ترامپ در رای‌گیری در کنگره مشغول بودند ، متعجب شد . او گفت که برای مثال آن‌ها دقیقا ً می‌دانند که انجمن آزادی چگونه جمع شده‌است .

یک اقتصاددان در کورنل گفت : " آن‌ها می‌گفتند که می‌خواهند رای بدهند تا ترامپ برود ، زیرا ترامپ کم‌تر وسوسه می‌شود که آن را به چین ببرد . " آقای ترامپ یک شکست قانون گذاری بزرگ را، برخلاف آنچه که آن‌ها امیدوار بودند ، متحمل شد .

سپس آقای ترامپ هفته گذشته در یک پست تویی‌تر پیش‌بینی کرد که این نشست " بسیار دشوار خواهد بود که ما دیگر نمی‌توانیم کسری تجاری بزرگ و خسارت‌های شغلی داشته باشیم ."

به گفته تحلیلگران چینی ، برای رسیدگی به شکایات دولت نسبت به عدم تعادل تجاری با چین برای از دست دادن مشاغل آمریکایی ، آقای Xi احتمالا ً سرمایه‌گذاری‌های چین را در زیرساخت‌ها و کارخانه‌های آمریکایی عرضه خواهد کرد .

اما برنامه‌هایی برای چنین اعلامیه‌ای مشخص نیست ، و اینکه آیا آن‌ها جناح تندرو تیم اقتصادی آقای ترامپ را راضی خواهند کرد ، یک سوال باز است . علاوه بر این ، تحلیلگران گفتند ، آقای Xi نمی‌خواست محترمانه به آقای ترامپ نگاه کند .

آقای Prasad گفت : " امید پکن به استفاده از the - Xi - دو طرفه برای آرام کردن روابط اقتصادی دو جانبه پیچیده بوده‌است . "

پیش از عزیمت آقای Xi ، وزارت امور خارجه چین در حال آماده شدن برای همه احتمالات بود - از زوایای دوربین برای the رسانه دولتی که تصاویری از او با آقای ترامپ در آب و هوای مطبوع پخش خواهد کرد ، و اینکه آیا او در یک هتل اندکی کم‌تر از Mar پر زرق و برق اقای ترامپ زندگی خواهد کرد یا خیر .

بیشتر آن‌ها نگران این بودند که چگونه این دو مرد به راه خود ادامه خواهند داد.

یک مقام چینی در این برنامه که نخواست نامش فاش شود گفت : " هر دو رهبر شخصیت‌های قوی دارند . "

شاید در پشت ذهنش این واقعیت بود که آقای Xi و رئیس‌جمهور باراک اوباما بارها با یک دیدار رسمی برنامه‌ریزی‌شده مشابه در سال ۲۰۱۳ در Sunnylands ، یک ملک مجلل در کالیفرنیای جنوبی ، دیدار کردند .

وی گفت : " پس از آن ، این رابطه تنها grimmer و grimmer شد ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...